piątek, 24 lipca 2015

Pamiętaj o sobie !

I mamy lato ! :) 
Cudowna pogoda, temperatura tak wysoka, że jajka można smażyć na asfalcie... Rozebrane kobiety i faceci prężący swoje ciała nad wodą:)
Wyjeżdzamy nad jezioro, morze i baseny. Opalamy się wyrywamy facetów lub dziewczyny i zapominamy o tym co jest naprawdę ważne... czyli o SOBIE, a dokładniej o naszej skórze i włosach. Przede wszystkim pamiętajcie o kremach z filtrem, na twarz najlepiej 50 :P To nic, że nie będziecie na niej opalone. Pomożecie sobie make-up'em a przynajmniej nie będziecie miały za szybko zmarszczek haha.

Ja też ostatnio wybyłam nad morze... Co to był za "urlop" hahaha. Poznałam mnóstwo zajebistych ludzi, przeżyłam niesamowite imprezy, a co najlepsze cały wyjazd spędziłam z Magdą. Nie odmawiałyśmy sobie jedzenia, alkoholu, zakupów, odwiedziłyśmy dom do góry nogami, w którym miałam wrażenie że zaraz się porzygam... dziwna sprawa :P I jak to nad morzem, godziny leżenia na piachu i smażenia się na słońcu <3
Po kozackim tygodniu czas wracać do domu ... myję głowę i ... nie mogę nawet wsadzić palców między włosy, coś starsznego! Myślałam, że się popłaczę... Oczywiście w tych całych moich zabawach, zapomniałam o SOBIE. Postanowiłam coś z tym zrobić, bo bałam się, że nie dość że wyrwę przy czesaniu doczepy to jeszcze stracę swoje włosy... Postawiłam na maseczkę nawilżającą do włosów... 
Zmieszałam jedną łyżkę olejku rycynowego z 3 łyżkami nafty kosmetycznej (wszystko to kupicie w aptece). Później jedno żółtko i kilka kropel cytryny. Wymieszałam i nałożyłam na włosy. Wszystkie te składniki są 100% dobre, nie musicie się martwić, że wypadną wam włosy. Zalecam tylko, by NIE PIĆ OLEJKU RYCYNOWEGO BO WAS PRZECZYŚCI !!!. Maseczka już na włosach, zawijam głowę ręcznikiem i siedzę sobie tak 30 minut.
Czas spłukać maseczkę i dokładnie umyć głowe. Tadam ! Włoski jak nowe :). 

Nad morzem, kiedy smażyłam swoje ciało trochę się spaliłam...
Czerwona opalenizna znacie to nie ??? Musi minać trochę czasu, żeby nabrało to brązowego koloru. Jeżeli to jest Wasza pierwsza styczność ze słońcem, opalenizna zacznie schodzić. Tak tak kochani nic z tego nie będzie... do tego skóra sucha tak, że można grać w kólko i krzyżyk. Zalecam balsam nawilżający, najlepiej gruba warstwa po kąpieli albo olejek dla dzieci czasem używa się go też do opalania:P

Mnie czeka kolejna wyprawa... Razem z Magdą organizujemy imprezę eM & eM w klubie Fikcja w mieście Góra Kalwaria 25 lipca. To pierwsza taka impreza wzorowana naszym blogiem :) Do rozdania mamy prezenty... zgadnijcie jakie?:p (podpowiedź: blog i to o czym pisze ja :P) Po imprezie zawijamy się nad morze, czeka nas kolejna nie zapomniana przygoda. Oczywiście wszystkie produkty do nawilżenia włosów i skóry biorę ze sobą :P Cytrynę i jajko kupię w sklepie. I nie zapomnę o SOBIE !
Buziaki :*

44 komentarze:

  1. Tak się mówi, że trzeba dbać o włosy i skórę latem... A i tak mało kto się stosuje;) Pozdrawiam

    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej dziewczyny mam takie pytanie będziecie może niedługo w Mielnie od 29 lipca do 4 sierpnia bardzo chciałabym was zobaczyć i iść na impreze na której bedziecie :D
    Pozdrawiam ;**

    OdpowiedzUsuń
  3. Siemanko! Moje pytanie do Ciebie Aniu, czy korzystajac z tej maseczki wlosy nie sa przetluszczone? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapomniałaś dodać, że jeśli opalasz się na oliwce, możesz dość poważnie poparzyć sobie skórę!

    OdpowiedzUsuń
  5. O czym ona tu pisze? Filtr na twarz, balsam na ciało, odżywka do włosów.... przecież o tak podstawowej pielegnacji każdy wie. Niczego nowego się nie dowiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdzie tym razem nad morze? ja będę od 25 w Trójmieście. Fajnie by było zobaczyć Was na jakiejś imprezce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mala fajny wpis, ale tak z innej beczki ile ty masz wzrostu? ;D ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wpis :) :* pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tak samo na czerwono się opalam wrr :( też tydzień spędziłam w Łebie było megaa ale szkoda że nie natrafiłam na was byłyście w tym samym czasie co ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Żenujący blog. Takie same porady, które czytałam kiedyś dajmy na to w "Bravo girl" czy coś takiego... Po prostu takiej żenady to ja już dawno nie widziałam. Chlejtusy i obrzygusy. Zdania porządnie nie skleca, a z racji tego, że znane są przez- nie oszukujmy sie- bardzo wąskie rzesze ludzi, uznały, że mogą komuś udzielać porad. Dodam- nie znając się na tym w ogóle. O filtrach i odzywkach myślę, że wie każdy. Mam nadzieje, ze Ewelina stworzy coś lepszego, bardziej poprawnego. Ten blog to śmiech na sali, wchodzę tu jak mam dola i od razu sobie myślę, że jestem kurwa taka zajebista w przeciwieństwie do tych niedouczonych kretynek. Madziu złoto ja na twoim miejscu spalilabym się ze wstydu- koleś cie przeleciał, a potem miał w dupie. Zresztą Alan jest zbyt przystojny, ty wyglądasz jak koń. Jesteś najbrzydsza z uczestniczek, a najwięcej masz do powiedzenia w kwestii porad. Zrób coś ze sobą. Może nie będąc takim gownem potrafiłabyś zaciekawić sobą Alana. Nie jesteś warta niczego. Nie jesteś warta miłości, dlatego twierdzisz, że jej nie ma. Widziałam ciebie z mala... Obie brzydkie jak noce. Mała tez nie lepsza. potrafi tylko świecić cyckami i wchodzić w jakieś internetowe dramy. Gdzie się tacy jak wy rodzą... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedny anonim ma bol dupska :) nie pasuje nie czytaj i wypierdalaj stad.

      Usuń
    2. sam stad wypierdalaj,przeciez może wyrazić swoje zdanie tak jak ty je wyrazasz idioto.

      Usuń
    3. wypierdalac to możesz ty kurwo :) mi nikt nie będzie mówił co mam czynić, buzi dupowlazie.

      Usuń
    4. Hahaha dobre haha te komentarze naprawde poprawiaja humor hahaha

      Usuń
    5. Tylko nie płacz tej ;d Akurat Mała jest śliczną dziewczyną, nie musi Ci się podobać, ale nie masz prawa jej tak obrażać. Ty nie masz czym poświecić, że się przyczepiać do pokazywania cycków? ;d Dowartościowałaś się chociaż troszkę, dodając ten NIC NIE ZNACZĄCY dla Małej i Magdy komentarz? No to udanego weekendu, pomyśl podczas niego nad kolejnym bystrym hejtem ;*

      Usuń
    6. Nie mam się o co przyczepić? Jeśli nie miałabym to nie pisała bym tego komentarza soo... ;). Śliczna... Chyba zrobiona chciałaś powiedzieć. We wcześniejszych sezonach była najbrzydsza. No i co, że nic nie znaczy dla nich, gówno mnie one obchodzą... A podczas weekendów nie myślę nad "hejtami", tylko odpoczywam, nie pisz o sobie, strzałeczka. ;)

      Usuń
  11. Będziecie może w Mielnie na jakiejś imprezie bo się tam wybieram i fajnie byłoby was tam spotkać?? :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Rycynowy przyciemnia włosy .... jesli juz to poleciłabym olej z orzechów włoskich, avokado, lniany itd
    A z masek Biovax, Planeta Organica, NaturVital

    OdpowiedzUsuń
  13. Zal mi was ! Ewelina rzadzi !!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. jesli chodzi o regeneracje włosow to jest zajebisty szampon JOICO K-PAK tutaj macie link : http://sh.st/c8wE1 naprawde polecam

    OdpowiedzUsuń
  15. co tam w ogóle napisane jest bo nie rozumiem?

    OdpowiedzUsuń
  16. EWELINA GÓRĄ!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wasz blog to dno! Eweliny będzie lepszy i ciekawszy! nie macie z nią szans dziewczyny. ;)))!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Madzia żal mi Ciebie dupodajo...

    OdpowiedzUsuń
  19. ewelina i tak lepsza od was !

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten blog to żenada...

    OdpowiedzUsuń
  21. Chce wam powiedzieć, że wasz blog jest fantastyczny!
    Piszecie genialnie i nie zgadzam się z anonimami powyżej, które was hejtują!
    Macie swój własny, oryginalny styl pisania, a posty nie są szablonowe i udawane!
    Czekam na wasze kolejne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własny styl pisania?? Błąd na błędzie i błędem pogania. Do tego niepoprawnie zbudowane zdania. Wstyd. Jeśli już tak bardzo chcą prowadzić tego bloga, to powinny przed wstawieniem postu, dać go komuś ogarniętemu do sprawdzenia.

      Usuń
  22. Ewelina jest górą a wy jesteście jedną wielka żenadą!

    OdpowiedzUsuń
  23. zalosni jestescie piszac ze ten blog to zenada.. jesli tak sadzicie to poczytajcie o definicji slowa blog - buraki. Powodzenia dziołchy !

    OdpowiedzUsuń
  24. Eweliny blog jest ciekawy a tu wieje nudą kompletny brak pomysłu i po co było to zakładać ? :-D

    OdpowiedzUsuń
  25. Usuwacie komentarze. Dlaczego? Jestem waszą fanką, ale przykry jest sposób w jaki je traktujecie. człowiek nawet nie może napisać co sądzi, bo negatywny komentarz od razu usuwacie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziewczyny po co robicie te przerywniki: haha, xd, <3? Bez tego o wiele lepiej by się te posty czytało.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie mam pojęcia po co wszyscy tutaj porównujecie blog dziewczyn z blogiem Eweliny. Co to ma na celu? Każdy robi swoje. A jeśli Wam się nie podoba to po co wchodzić i hejtować. Można po prostu sobie podarować odwiedzanie bloga który "tak Was wkurza".
    P.S. Dziewczyny co u Was od paru dni taka cisza?

    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Hej dziewczyny ❤ bedziecie moze w Mielnie ? Tak na poczatku sierpnia ���� marzeniem moim jest was poznac, tzn nie tylko moim, a calej ekipy, z ktora sie wybieram ❤

    OdpowiedzUsuń
  29. Boże....;/ to są chyba kpiny ;o

    OdpowiedzUsuń
  30. fajne porady
    ;> a mogłabyś polecić jakąś maseczke na twarz ? W necie jest tego multum Ale niestety nie wiadomo która tak naprawdę jest najlepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Olej rycynowy wysusza włosy, ale nakładany na skórę głowy przyspiesza wzrost.
    Jesteś niedouczona a pouczasz innych.
    Radzę wam nie korzystać z tych rad.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jak ktoś, kto robi takie błędy, może prowadzić bloga ??????

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja juz nie moge doczekac sie jesieni. Nie bedzie az takich upałów ani nie bedzie za zimno.
    A jaka jest wasza ulubiona pora roku?

    Buziak
    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Magda chyba coś zrobiła w końcu z workami pod oczami i wyszło jej na plus, ale śmieszne, że dziewczyny ubierają się tak samo i Magda też zrobiła się na blond... Mała Ania wiedziała, że już Ewelina z nią nie trzyma, dużej Anki nie lubi i nagle wielka przyjaźń z nową uczestniczką, która uprawiała seks z Alanem... to czemu miała pretensje do Dużej Ani, a nie do Magdy, która oddała się Alanowi pierwszego dnia, a potem znowu?

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego czepiacie się dziewczyn ? Każdy ma prawo założyć blog i pisać w nim co chce, swoje przemyślenia , swoje doświadczenia!!! A wy wszyscy tacy mądrzy wszystkie rozumy pozjadaliście, tylko oceniać potraficie i komuś do łóżka zaglądać. Jeśli Magda lubi seks to niech korzysta pułki może. Żyje się raz

    OdpowiedzUsuń
  36. Cześć :) Przyznam szczerze że co jakiś czas odwiedzam wasz blog tak z czystej ciekawości, co nowego słychać itd. ale inne blogi które czytam mają więcej wartościowych treści, jeżeli chodzi o porady. Wpisy są bardzo chaotyczne i nie sprecyzowane, uwierzcie że jeżeli bym chciała sobie zrobić odżywkę domowej roboty wpisałabym sobie w google. To czytelniczki dają wam porady jakich produktów używać z tego co widziałam. Na początku zapowiadało się bardzo fajnie, lecz niestety zawiodłam się, nic ciekawego.
    Oczywiście mój wpis nie jest hejtem, jak napisałyście w "o nas" ja tylko skusiłam się do wyrażenia własnej opinii :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mała, sodowa Ci trochę do główki uderzyła,a szkoda bo byłaś spoko. Poprawilas sobie twarz i na dobre Ci to wyszło ale to nie powód żeby udawać lalkę z sex shopu i kolejna zjebana modeleczke a'la te z Dubaju. Nie spinaj się tak ciągle, i nie dąsaj, bo byłaś fajna dziewczyna i życzę Ci żeby dalej tak bylo

    OdpowiedzUsuń