środa, 15 lipca 2015

BRWI TO PODSTAWA!

 
 
Siemanko!

Dziś postanowiłam opisać jak radzę sobie z moimi brwiami. Pamiętacie pierwsze zabawy z kosmetykami ? Pierwszy błyszczyk, podkład do twarzy ? Sama kiedyś przechodziłam przez tą fazę, najpierw nieudolne próby make-up'u, następnie faza tony tapety doklejone rzęsy tak, że pół odpadało zaraz po wyjsciu z domu... haha.
Nigdy nie zwracałam uwagi na brwi. Były dość koślawe, bez kształtu, blade i nie daj Boże jeszcze żeby się łączyły hahaha.
 
 
 
Dorosłam jeżeli chodzi o make-up, wiem już że tona podkładu to jednak nic dobrego i dorosłam oczywiście również do tego, że brwi to podstawa wyglądu twarzy i makijażu. Brawo ja !
 
 
 
Hahaha.
 
Początki były straszne, ale uważam że doszłam juz do perfekcji. Pierwsza i najważniejsza rzecz jeżeli chodzi o brwi to kolor - jeśli masz blond włosy to NIE RÓB SOBIE CZARNYCH OGROMNYCH KRECH bo wygląda to strasznie. Kolor powinien być dopasowany do tego co masz na głowie. ;)
Czarne włosy = czarne brwi, blond włosy = brązowe brwi.
 
 





 
Do "namalowania" potrzebny będzie Ci skośny pędzelek, który kupisz w każdym kosmetycznym sklepie.
 
 
 
I cień, nie do powiek, lecz specjalny - właśnie do brwi. Sama sztuka namalowania nie jest aż taka trudna. Trzeba jednak pamiętać, że i jedna, i druga brew musi być taka sama. Chcę pokazać Wam jak powinny moim zdaniem wyglądać brwi. I jakie ja sama sobie namalowałam. Teraz już nie muszę tego robić, poszłam na łatwiznę i zrobiłam sobie permanentne brwi metodą piórkową - super sprawa. Mam dla Was jeszcze kilka rodzajów brwi. Sami oceńcie czy to wygląda dobrze. Buziaki :)








64 komentarze:

  1. ja tam jakoś specjalnie nie zwracam uwagi na brwi. maja w sumie naturalnie ładny kształt, są może odrobinę za krótkie. jedyne co z nimi robie to skubie jakieś włoski, które źle rosną itp., ewentualnie przyciemniam odrobinkę czasem. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze brwi miałaś tragoczne :(. Ale teraz już żadnych uwag do terazniekszych :* 3maj soę pozdrawiam :)) cała ekipe

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi na szczęście same jakoś tak rosną ładnie, że nie muszę często ich wyrywać, mają ładny kształt. Gorzej z malowaniem cieniami, ponieważ zawsze gdzieś mam więcej, a gdzieś mniej, ale jak do szkoły się codziennie malowałam, to się przyzwyczaiłam i nauczyłam, a teraz w wakacje, to już ciężej:)
    pozdrawiam!
    anonym-madia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam zrobione tą metodą i jestem zachwycona! Choć przyznaję nigdy nie eksperymentowałam z brwiami tylko od razu udałam się do specjalistki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zawsze jak tu wchodze,to nim zdaze sie obejrzeć to post sie konczy, bez zadnego rozwiniecia, jak już macie coś pisać, przygotujcie wiecej zdjęc, wiecej pomysłów, a nie kilka słow i koniec, bo w czym to pomaga? moze byscie pokazały jak to robić i w ogole, zalozylyscie tego bloga, a nie macie pojecia nawet o czym i co pisac. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o luju nie masz o co skakać ??? może zaczniesz się czepiać że w jednej z brwi ma więcej włosów ogarnij d*pe dobrze ci radzę xD

      Usuń
    2. Uwazam ze przydaloby się więcej info no bo ten wpis za malo wnosi. Jakis filmik jak malowac ?

      Usuń
    3. Lepiej niech filmików nie dodają skoro twierdzą, że do czarnych włosów pasują czarne brwi. Jest tyle blogerek na których można się wzorować, że aż żal tu wchodzić. Polecam dla przykładu blog www.thebeautybybel.com . Może Wy też skorzystać, podszkolicie się, a dopiero później udzielicie rad innym.

      Usuń
  6. Nawet przy czarnych włosach nie robimy czarnych brwi, ciemny brąz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie ! Ale widać, że "porad" może teraz udzielać każdy nawet tenco się nie zna.

      Usuń
    2. nie robimy czarnych brwi przy czarnych wlosach? co za bzdura... ja mam naturalnie ciemnobrazowe wlosy (kiedys byly czarne, z wiekiem sie rozjasnily od slonca) i czarne brwi - naturalnie, bez ingerencji henna czy innymi gownami :) powinnam zatem je rozjasnic, bo matka natura popelnila blad? haha, nie wydaje mi sie

      Usuń
    3. Też mam naturalnie czarne brwi i brązowe włosy :) ale wydaje mi się, że to co dała natura, niech tak zostanie, a za jasne brwi po prostu warto przyciemnić Z UMIAREM! :) pozdrawiam wszystkie dziewczyny, które nie muszą malować brwi :) ale jest tego jeden minus - moje strasznie szybko odrastają i muszę je regulować co kilka dni :/

      Usuń
  7. Mała :D chcemy Cię z powrotem czarna :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Farby o jakim odcieniu używasz do swoich włosów? :) Pięknie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Twoje brwi już dawno zwróciłam uwagę, mają idealny kształt:)
    Ja jestem na etapie henny:)


    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uhuhu ktoś wyczuł, że zbliża się konkurencja i posty zaczęły być nie tylko o chlaniu, kasiu, żarciu i bzykaniu. Czekam z niecierpliwością na bloga Ewelkny który napewno będzie mega ciekawy a lubie beda6w chodzić po dobre rady a nie dla polewki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak nic już nie pomoże, bo raz, że każdy jeden wpis napisany jest tak, że trudno przez niego przebrnąć, masa błędów i styl jak u gimnazjalistki. Dwa, że dziewczyny uznają się za ekspertki od wszystkiego, a chociażby ten post pokazał, że aby pisać na jakikolwiek temat trzeba mieć jakąś wiedzę.

      Usuń
  11. Chciałabym zobaczyć dziewczyny (kobiety) bez make-up brwi hmmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcesz to wysle Ci zdjecie moich brwi, zero jakiejkolwiek poprawki kosmetykami :)

      Usuń
  12. Wcześniej Twoje brwi wyglądały lepiej. Teraz są grube i jak dla mnie za duze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie no wcześniej wyglądała jak wiejska dziewucha. Fakt te są lekko za grube ale do perfekcji nie brakuje im dużo. Co nie zmienia faktu, że we łbie pustka

      Usuń
    2. Za grube? Są dobre.. Ogólnie nie przepadam za małą ale brwi ma dobre, ekspertki się odezwały

      Usuń
    3. Najlepiej jedna gruba haha

      Usuń
  13. Mogłaś napisać więcej o tej metodzie piurkowej lub o hennie. Malowaniu lub jak nadac kształt. Napisalas rzeczy oczywiste. :/jak nie madz do końca pojęcia o kosmetyce po co się za to zbierasz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super blog i fajny post ;) tak trzymać dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Po pierwsze, nigdy nie używa sie czarnego cienia do brwi, nawet jak ma sie czarne włosy, tylko zwykłego ciemnego brązu. Po drugie, brwi nie musza byc takie same, wystarczy, ze bedą bardzo podobne, jak to sie mowi ' your eyebrows should look like sisters, not twins'. Moim zdaniem post z dupy wzięty, oprócz tego, ze robiłas sobie brwi metoda piórkowa, nic na ten temat nie wiesz a dajesz rady innym.

    OdpowiedzUsuń
  16. Boże, przecież Ty nie masz pojęcia choćby o podstawach kosmetologii, więc dlaczego próbujesz udzielać rad innym? Zostaw to profesjonalistkom, piszesz głupoty a potem tłum bezmózgich dziewczyn będzie rysowało sobie brwi od szklanki czarnym cieniem na twarzy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One o niczym nie mają pojęcia ale przecież coś trzeba robić :p nawet jeżeli będą pisać jakieś gówno

      Usuń
    2. chyba napisała, że według niej tak powinny wyglądać brwi, co nie? Jak Ci się coś nie podoba to nie komentuj, najlepiej hejtować z anomina.

      Usuń
  17. A gdzie ta porada???? Napisałaś tylko ze trzeba dbać o brwi co nie jest żadną nowością. Blog z dupy...

    OdpowiedzUsuń
  18. teraz masz zdecydowanie lepsze niż wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja pierdole usuńcie tego bloga póki czas hahah co za żenada

    OdpowiedzUsuń
  20. Jestem od urodzenia blondynka i mam ciemne brwi (czarne) i jakos na to nie wplynę ze matka natury tak chciala. Duzo razy slyszalam ze jestem farbowana blondyna. Swiat schodzi na psy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam to samo..jestem z natury jasna blondynka a brwi mam czarne jakbym malowala henna ale coz matka natura zrobila mi niespodzianke i podarowała czarne :)

      Usuń
  21. Nic nie zrozumiałam :p po za tym są osoby z jaśniejszymi bądź ciemniejszymi brwiami od włosów (naturalne) i źle to nie wygląda. W dodatku nie zauważyłam tu żadnej porady :p

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten blog nic nie wnosi. Tak czytam i czytam co wy piszecie i szczerze mówiąc to gówno macie do powiedzenia. Może lepiej zacznijcie pisać o jakiś alkoholach i imprezach, bo to Wam najlepiej wychodzi. A Mała jeszcze może pisać o tym jak w 2 sekundy dostać piany i wyskoczyć na kogoś ze szponami. Magda za to jak najeb***c sie w 5 sekund.

    Najlepsze jest to, że na zdjęciach wyglądają jak "damy" .. takie ą ę, pazurki zrobione, fryzurka, makijaż a jak otworzą buzię i zaczną się wypowiadać... to gorzej niż źle. Ja rozumiem przekląć sobie (bo sama to robię), ale nie tak intensywnie, że co 2 słowo to na K itp.
    Jak to wygląda?! Tu starasz się być kobieca, dawać jakieś porady na temat wyglądu, a może byś tak zadbała o słownictwo?

    Tak samo Magda. Rży jak koń (ale to nie ważne, może ma taki głupi śmiech). Ale to zachowanie?! Przyszła do ekipy 1 dnia, nawet nie poznała innych dziewczyn i już od razu jakieś podziały! Już Mała nakręcała ją przeciwko reszcie dziewczyn. A oczywiście Magda dała się zmanipulować. Ciekawe co by było jakby pierwsze weszła Duża Ania do programu i pierwsza zobaczyła się z Magdą?
    A potem 1 impreza Madzia najeb** jak świnia ,2 impreza to samo, 3 .... i tak w kółko.. ZGROZA.

    A potem przyszła Eliza, miss remizy i przez nią się wszystko skończyło bum.

    A co do wpisu to gówno się tu dowiedziałam, tak jak i w poprzednich wpisach.

    I ostatnie słowa do Małej. Sama nie jesteś idealna i miałaś/masz kompleksy chociażby te odstające uszy.. To dlaczego naśmiewasz się z Eweliny? Przecież widać, że nie skończyła dążyć do idealnej figury a gdyby i nawet wyglądała jak wygląda (a wygląda już świetnie) to co Ci do tego? Widać, że jesteś okropną osobą. Na samym początku ekipy CIę bardzo lubiłam.. Ale widać, że "sława" zrobiła swoje.. :) Stalaś się na prawdę okropna!

    Nie interesuje mnie czy to Ty przeczytasz czy też nie , tak samo jak inni czytający. Ale proszę o nie komentowanie " pewnie zazdrościsz dlatego tak piszesz, ból dupy" itp. Bo można komentować tu pozytywnie jak i negatywnie i dziewczyny (Magda i Mała) dobrze to wiedzą i muszą się liczyć z negatywnym odbiorem. To jest moja opinia i nie muszę mieć takiej samej jak inni. ELO

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Święta racja i konkretne podsumowanie tego bloga!

      Usuń
    2. Nie tylko nieźle podsumowałaś bloga, ale i dziewczyny :)

      Usuń
    3. zesrałabyś się gdybyś swoich pięciu groszy nie dorzuciła.

      Usuń
    4. Anonimowy z 17:29 Ty też jak widać ;)

      Usuń
    5. ty się produkowałaś nie ja xd

      Usuń
    6. Dokładne podsumowanie bloga i dziewczyn:) tak trzymaj mała:))

      Usuń
  23. zgodze sie z koelzanka powyzej:)!!!swoja droga wroc do czarnych wlosow bo w tym kolorze wygladasz duzooo gorzej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat z tym się nie zgodze w blondzie jest o wiele lepiej:))
      Ale dzieki za wsparcie.
      Pozdrawiam.

      Usuń
  24. - jeśli masz blond włosy to NIE RÓB SOBIE CZARNYCH OGROMNYCH KRECH bo wygląda to strasznie. Kolor powinien być dopasowany do tego co masz na głowie. ;)


    Mam blond włosy i czarne brwi z natury, nie muszę desperacko sie farbowac, bo mam cudne wlosy i ladne, czarne brwi, szkoda, ze mowisz, ze to okropne, bo nie mamy wplywu na naturalny kolor ;c
    za malo sie na tym znasz, zeby komentowac to w taki sposob, bo mozesz urazic ludzi...

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny post!
    martuszek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Mi się blog podoba i fajnie, że go prowadzicie. ;) Niestety widać, że wchodzi tu także dużo zawistnych ,,damulek", które są mądre z anonima. MAŁA! Nie jesteś specjalistką przecież, nie masz prawa udzielać jakichkolwiek raad! hahah ;p Miejcie nadal w dupie hejty, pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama teraz piszesz z anonima! :) Więc nie bądź hipokrytką! Skoro tak jesteś nastawiona pozytywnie do świata to ma się rozumieć, że wszystko Ci się podoba tak?! Nie chodzi mi tu o tego bloga itp. Tylko o to, że niczego nigdy nie skrytykowałaś? Proszę Was ludzie! Bądźmy dorośli!

      Jak wasza Anusia jeździ po Ewelinie, że jest gruba to jest ok? Jak bije kogoś to jest też okej? Na jakim świecie wy żyjecie

      Usuń
  27. Powoli dorastam do robienie brwi. Wczesniej bałam się je ruszać z obawy, ze będę wyglądać tragicznie! Ostatnią z moja psiapsią założyłyśmy bloga :D Trochę inna tematyka niż tutaj, ale serdecznie zapraszamy . :) http://ytlaczyludzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. super post :D czekam na następny wpis, pozdrawiam dziewczyny! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam pytanie do Was dziewczyny. Lubię Was serio jesteście pozytywnie pierdolnięte ! Magdę znam, zawsze taka była, mała ciebie obserwuję od pierwszego sezonu i cieszę się z twojej stlowej metamorfozy by jak cie pierwszy raz zobaczyłam pomyślałam, "o ja pierdole patola". Teraz jesteś zajebista, ogólnie wszystkich Was lubię duża Anka za bardzo sztuczna ale świetniy charakter Ewelona też jest git.
    Teraz co do Waszej przyjaźni, widujecie jeszcze starych znajomych ? Czy już tylko we dwie psiapi ? Bo tak czasem to wygląda na pokaz. Prosta rzecz: Magda jakbyś teraz trafiła do szpitala (nie życzę ci tego) ale kogo byś zawidomiła pierwsza ? Karle ? Składana, Madziare ? Barszu ? Czy może Anię ? pamiętasz jeszcze o starych znajomych ? A Mała ? Ciebie akurat nie znam ale do kogo byś zatelefonowała na początku ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Zupełnie nie zrozumiałam tego postu... jedyną twoją radą jest to, by "dbać o brwi " ? Nie pokazałaś niczego z wyjątkiem tego jak sama nieudolnie kiedyś robiłaś swoje brwi. Teraz masz je świetne, fakt. Tylko, że zawdzięczasz to specjalistce. Nie ma w tym nic złego, sama mam zrobione brwi tą właśnie metodą. Niemniej jednak dlaczego pouczasz dziewczyny "jak nie powinny sobie robić brwi "- chodzi mu tutaj o to, że twoim zdaniem blondynki nie powinny mieć czarnych brwi, skoro SAMA NIE POTRAFIŁAŚ zrobić swoich? Piszecie tutaj o tolerancji i o tym, że każdy żyje swoim życiem. Czytam u was na blogu "nie oceniaj innych, zajmij sie twoim życiem, każdy żyje po swojemu " i wiele tym podobnych kwestii. Zatem skoro komuś podobają się czarne brwi odrysowane od szklanki, co wam do tego ?
    Wydaje mi się, że piszecie tego bloga, żeby wciąż było o was głośno, a nie by dać czytelniczkom jakiś sensowny przekaz.

    OdpowiedzUsuń
  31. Moje kochane super extra psiapki! Rzecz biarac ten post jest bez sensu bo Kobietki ktore chca dbac o swoje brwi zasiegna porad na "BLOGU MODOWYM, KOSZMETYCZNYM CZY COŚ PODOBNEGO" Nie zebym cos do Ciebie miała ale ten blog to totalna porazka! Lepiej by bylo gdybyscie na samym poczatku przemyslaly tematyke tego bloga
    Ty piszesz o pielegnacji modzie to to jeszcze rozumiem to wszystko do siebie pasuje ale
    Magda pisze o warsaw shore, treningach i chuj wie co jeszcze wymysli. Ogarnijcie sie i wybiezcie z tych trzech tematyk o czym piszecie i do czego dazycie 1) warsaw shore albo 2) pielegnacja, moga a moze 3) treningi dieta i wgl.
    Bo jak narazie to jest jedna gimbusiarska zabawa gdyby nie to ze jestescie "sławne" to byscie mialy sama krytyke bo teraz ci wasi "fani" was brania pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  32. http://youuaregreat.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  33. porażka.nie wiem co to ma być.wy się tylko nabijacie czy co? ;o

    OdpowiedzUsuń
  34. brwi powinny być siostrami, ale nie bliźniaczkami.

    OdpowiedzUsuń
  35. pamietaj, jesli facet ci patrzy prosto w oczy, to znaczy, ze masz za male cycki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Chciałabym dowiedzieć sie coś wiecej na temat ''permanentne brwi metodą piórkową'' jak to wyglada ??

    OdpowiedzUsuń
  37. Brwi nigdy nie powinny być czarne. Nawet jeżeli masz włosy koloru czarnej dziury. Powinny być albo brązowe albo ewentualnie grafitowe, a odcień zawsze powinien być co najmniej dwa tony jaśniejszy niż rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja maluje brwi matowym brazowym cieniem, niestety henna nie zbyt trzyma mi sie długo.

    OdpowiedzUsuń
  39. hej. nie czytałam komentarzy wiec mozebjuz o tym było, ale myslalyscie o microblading. super sprawa. polecam.

    OdpowiedzUsuń