poniedziałek, 6 lipca 2015

LABORATORIUM URODY

Siemanko:)
 
Każda z nas potrzebuje trochę relaksu i przyjemności :) Postanowiłyśmy z Magdą odwiedzić pewne Labolatorium urody :)
Super personel, czyściutko, przyjemnie, muzyczka w tle :)  Coś cudwnego <3
 
 
Po wypiciu kawki przeszłyśmy do "roboty". Dostałam super wdzianko, położyłam się na łóżku i moją buzią (ponieważ mam zaczerwienienia i niedoskonałości) zajęła się Pani, która z miejsca powiedziała mi co jest nie tak i co trzeba zrobić żeby poprawić koloryt mojej cery. Na początku sprawdziłyśmy nawilżenie mojej twarzy :P Myślę sobie "oesu ! będzie igła, będzie boleć i chyba zaraz ucieknę !" Zdziwiłam się bardzo, bo nie było igły i bólu, do tego sprawdzenie nawilżenia trwało chwilkę i było przyjemne:P mam 89% nawilżenia skóry kozak nie ? :P Potem, ponieważ mam skórę naczynkową pani usunęła mi naskórek używając peelingu chemicznego, w którego skład wchodził kwas migdałowy. I to była kolejna przyjemna rzecz :P Niby kwas, ale nic nie bolało. Następnie przy użyciu mezoterapii bezigłowej... tego się już nie bałam :P bo przecież "bezigłowa" Pani wprowadziła mi w buzię ampułkę zawierającą wyciąg z arniki, aloesu, kasztanowca oraz kudzu, a także łagodzącą alantoinę. Kolejny przyjemny zabieg... bez kitu. My kobiety bardzo lubimy jak się tak nami zajmują :) Wiecie co było później .... ohyyy i ahyyy jak to powiedziałam "Pani ma dłonie stworzone do robienia dobrze". Masaż szyi, twarzy i dekoltu ... miałyście to kiedyś ? To był mój pierwszy raz, czułam się cudownie, odpływałam. To jest lepsze niż hamburgery i czekolada.
 
 
Na koniec maseczka z algi, tym razem nie nawilżająca jak ta, którą robiłam sobie w programie, ta maseczka była z rutyną, a dokładnie maska algowa z rutyną. Na koniec serum na moje naczynka i krem tonujący. Wiecie jak sie czułam po takiej dawce rozpieszczenia ? Jak bym się dopiero urodziła ;)
 
 
Madzia robiła sobie zabiegi na cellulit :P Wszystkie kobiety to mają, a jak nie mają to będą mieć, więc darujcie sobie dziewczynki hejty bo was też to czeka, i to szybciej niż myślicie :P Tylko faceci nie mają cellulitu, a dlaczego? Bo podobno u nich to nie ładnie wygląda hahaha Słyszałam krzyki ale tylko chwilkę :P Karboksyterapia, bo tak to się nazywa polega na wprowadzeniu dwutleneku węgla w miejsce które nam się nie podoba :P.Usprawnia mikrokrążenie i redukuje obrzęki. Powstał remodeling skóry a dokładniej modelowanie nóg przez co cellulit jest mniej widoczny Emotikon smile Oczywiście trzeba zrobić kilka zabiegów żeby był efekt idealny Emotikon smile I nie jeść nic tłustego - ja bym chyba nie wytrzymała :P Ale czego się nie robi, żeby być piękną :P Na koniec dawka witamin, świeżo wyciskane soki jami jami :) Cały pobyt w labolatorium urody był niczym cudowna regenaracja fizyczna i psychiczna :) 2 października mam urodziny i jako klientka mogę wybrać sobie zabieg ... darmowy :) i Wy też możecie:)
 
Pozdrawiam :)
 
 
 

59 komentarzy:

  1. Ja tez nie mam cellulitu... bo to brzydko wygląda :P spoko sprawa powiem, nigdy jeszcze nie miałam okazji poddać się takim zabiegom, z chęcią kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam cerę naczynkowa i powiem szczerze, że zupełnie sobie z nią nie radzę.... :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Wam zazdroszczę!!

    może i zabieg na celluit bym sobie darowało, bo o dziwo nie ma go za wiele, ale z twarzą chętnie coś bym zrobiła...

    Rozszerzone pory i przebarwienia odbierają jej witalności... więc kto wie, może kiedyś i ja znajdę się w tej lub innej klinice :)

    U mnie dziś o lojalności, zapraszam
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy z nas ma celulit . Kiedyś byłam chudsza i nie miałam z tym problemu ale po przytyciu 10 kg pokazal sie celulit i rozstępy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Masa ciała raczej nie jest wyznacznikiem tego czy cellulit się pojawi czy nie. Widuje się czasem kobiety, które noszą ubrania o rozmiarach 40 i cellulitu nie mają. Ja wazylan 54kg przy 174cm, rozmiar ubrań xs/s i cellulit był na udach i okładkach. Oczywiście nie mówię tu o jakimś mega dużym ale był. palilam fajki, pilam niemalo- napojów wysokoalko. Teraz wasze 56kg, nie pale od 1,5roku, dużo ćwiczę, jem zdrowo, alko nie pije i dziadostwo powoli znika 😊 moim zdaniem ważne jest nawednienie organizmy (nie mówię tu o alkoholu). Aha po rzuceniu palenia nie przytylam. Te 2kg to na poczet masy 💪💪💪

      Usuń
    6. Sory za te powtarzajace się wpisy

      Usuń
    7. Sory za te powtarzajace się wpisy

      Usuń
    8. Sory za te powtarzajace się wpisy

      Usuń
  5. Anka szukasz.problemu tam gdzie go nie ma, masz.ładną cerę, i nie długo będziesz wyglądać.jak Ewa Minge. Za to Magda, Ty działaj kobieto działaj bo na ten ryj nie da patrzeć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź się przymknij durna palo. Sama masz ryj.

      Usuń
    2. Zgadam sie :) Ania jeś naprawde śliczna!
      A magda... Jej to chyba nic nie pomoże....
      Tona tapety. Wtedy jest ok. Bo nie widać tych piegów i że ma krzywa ta morde.

      Usuń
    3. Obrońca na poziomie gimnazjum. Na innych fanów ich nie stać :-)

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Macie dylemat:) jak chcą zadbać o siebie, to niech to robią.:) to one maja się czuć dobrze we własnych skórach:)

      Usuń
    6. akurat jej piegi (jak każde zresztą) są piękne wiec nie wiem o co ci chodzi.

      Usuń
  6. Super dziewczyny!! Magda jesteś Piękna, mała Ty Też. Dbajcie o siebie i jedzcie ile chcecie. Ps magda masz super ciałko!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu możesz zdradzić w jakim mieście?
    Chętnie się tam wybiore jak będziemy planować wyjazd ze swoja małą rodzinką:)

    Co do masażu chodzę na taki dwa razy w miesiącu...i za każdym razem podlatuje:) a co do cellulitu oprócz "zabiegów" polecam ćwiczenia na nogi i pupe:) ja za milowania tańczę i uprawiam gimnastykę i rzadko walczę z takimi nie niedoskonałościami:) choc moim zdaniem najlepszy sposób na pozbycie się kompleksów to je pokochać i w drodze ich polubienia polubić samą siebie a potem brać się za jakiekolwiek upiększanie , bo fakt faktem kto nie lubi dobrze wyglądać?
    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gabinet jest w Sosnowcu :)

      Usuń
    2. Oooo najs nigdy jeszcze tam nie bylam :) wiec podwójna okazja by się wybrać :) dzięki

      Usuń
  8. Całe życie siedziały na wsi, a teraz "gwiazdy" jarają się czymś, o czym nigdy nie miały pojęcia i nie było ich stać, a wiele osób korzystało juz od dawna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet jeśli to i co? Jak widać wiele osób nie zna takich zabiegów "od podszewki", a one tylko zdały relacje ze swojej wizyty, co w tym złego dla ciebie? No i wreszcie co złego jest w mieszkaniu na wsi? Twoje argumenty mają raka idiotko. Skoro masz tyle pieniędzy to idź się lecz na niedojebanie mózgowe, może jeszcze nie jest za późno...

      Usuń
    2. Zdały relację ze swojej wizyty bo dostają za to grube pieniądze :)

      Usuń
  9. Napewno się tam zjawie , i też mam 2 października uro <3<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Żal Robiła się sławna i bogatą bo przed telewiZorem się dupczyla i dupa świeciła szmata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się składa ze Mała się nie "dupczyla" :D
      Nie oceniaj ludzi względem siebie ;)
      Zajmi się swoim piździskiem :*

      Usuń
  11. Wiecie co zazdroscicie tylko i niC wiecej;)
    Bo wy tego nie macie a one tak
    Kazda Kobieta jest piekna ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie którzy maja luksusy o których tobie nawet się nie śniło, nie chwalą się tym publicznie w tak żałosny sposób .

      Usuń
    2. Kiedy wy zrozumiecie, że one się tym nie chwalą z własnej woli, tylko dostają w chuj pieniędzy za takie sponsorowane wpisy? Poczytajcie sobie w necie ile blogerki typu jemerced albo maff dostają hajsu za jedno głupie zdjęcie np w jakiejś bluzce :) nie wspominając już o wynagrodeniu za taki sponsorowany wpis (ok. 1000-2000zl), tak za jeden głupi wpis gdzie zareklamuja np taki gabinet :)

      Usuń
    3. Tylko dlaczego wybierają do tego tak żałosne osoby. Jedyna co one mogą reklamować to alkohol albo burdele. Relacja z zabiegu opisana słowami wiejskiego dziecka z podstawówki raczej nie trafia do poważnych osob, które w rzeczywistości mogą być tym zainteresowane. Ekipę z Warszawy można oglądać z wielu powodów ale na pewno nie po to, by szukać tam autorytetów i brać z kogokolwiek przykład.

      Usuń
    4. A myślisz, że osoba która pisze mądrze dostanie więcej niż ta która tak nie pisze? Dostaną tyle samo więc te wasze żale nic nie wniosą ;) Magda i Anka są tępe ale na tej tępocie się dorobily dobrych pieniędzy i niniestety takie są teraz realia ;) To smutne, że ludzka mądrość w pewien sposób odchodzi do lamusa..

      Usuń
  12. Aj pozazdrościć tych zabiegów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm, to nie do końca jest tak, że wszystkie kobiety mają. Ja nie mam (pomimo, że mam sporo kg do zrzucenia). Moja mam też nie ma. Wg mnie to kwestia genetyczna jaką się ma skórę. Nie mam też np. zmarszczek, tak samo nie ma ich moja mama i nie miała też babcia.
    Ogólnie wypad miałyście fajny, taki relaks każdemu by się przydał:) Pozdrawiam

    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ooo tak coś dla mnie :) zresztą która z nas nie spędziłaby dnia w spa. Ja jestem pierwsza :)
    po takim dniu pewnie zgłodniałyście :)
    wpadnijcie do mnie po przepis na chleb fit www.ugotuj-z-marta.blog spot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo tak coś dla mnie :) zresztą która z nas nie spędziłaby dnia w spa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam urodziny 2 października xD
    ������

    OdpowiedzUsuń
  17. To jest wręcz nie do pomyślenia. Wieśniary które nie potrafią sklepać poprawnie kilku zdań, trzepią kasę na chlaniu i puszczaniu się. Gdyby ktoś mi powiedział 20 lat temu że można pójść do telewizji, zrobić z siebie debila, mieć wszystko za free i dostać za to hajs, wyśmiałabym go. Kto na to łoży ? Ludzie, dzieci umierają nie lepiej im pomóc? Lepiej wydać kas na debilizm, kreowanie i promowanie chamstwa, prostactwa i patologi ? Na jakim my świecie żyjemy???? Jeszcze idiotki zamiast zamknąć ryje i nie pokazywać jakie to są "bogate", co chwile chwalą, sie nowymi zabiegami upiększającymi, operacjami plastycznymi, codzienniemy makiem. Zamist kupywać babeczki, wybierz sie jedns z drugą do jakiejś szkoły, nie wiem kurs języka polskiego czy też do specjalisty bo picie 3 dni w tygodniu nie jest wskazane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak. Nie wiem na jak niskim poziomie intelektualnym trzeba być, aby brać przykład z takich osób jak one. Kto by pomyślał, ze tak będzie wyglądał 21 wiek.

      Usuń
  18. Fakt, dostają za to pieniądze i to niemałe :) A co do chodzenia do kosmetyczek, to mają to za darmo :) Wystarczy, że zareklamują gabinet w takim właśnie wpisie :) Tak samo z babeczkami, dostała, zrobiła zdjęcia= zareklamowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, za darmo do zareklamowania dostałaby coś nie wiem np doda, a one są nikim, zerem

      Usuń
    2. Niech zareklamują jakąs szkołe i dostaną za free lekcje jak się wykreować nie puszczając się

      Usuń
    3. To źle ci się wydaje :) Mało wiesz ;) A doda to czym jest?

      Usuń
    4. Jest niewątpliwie artystką. Tak to sie nazywa moja droga. A dziewczynki psiapsi są pijaczkami i kurewkami z patologicznego programu

      Usuń
    5. No a i tak dostają pieniądze i co ten twój ból dupy ci da?

      Usuń
    6. Zesrały by się gdyby miały tyle pieniędzy co ja. Ale ja doszłam do wszystkiego sama, skończyłam studia prawnicze oraz psychologie, a one dostają kase za pijaństwo i puszczalstwo.

      Usuń
    7. I właśnie to mnie boli czy mam " ból dupy ", jak piszesz. To, że człowiek pracuje całe życie by coś osiągnąć. Ich praca polega na imprezowaniu i biorą za to pieniądze. Nie wiem czy zrozumiesz o czym mówię, podejrzewam, że Twój poziom intelektualny jest tak samo niski jak tych dziewczyn.

      Usuń
    8. Po pierwsze jak twierdzisz że to patologia i tak dalej to co Ty tu wgl robisz ? Czemu tracisz swój cenny czas siedząc przed komputerem i czytając tego bloga . Hejterzy są dla mnie śmieszni , rozumiem wyrazić swoje zdanie , bo każdy ma do tego prawo , ale żeby się ciskać co chwile wypisywać swoje racje. Jeżeli to dla Ciebie taka patola i kurestwo to na cholere to czytasz i śledzisz to co piszą . Tak samo jeśli chodzi o WS hejterzy ich ciśną ale żeby coś na ich temat wiedzieć to musieli WS oglądać i to za pewne nie raz. Więc pozdrowienia dla wszystkich hejterów kupcie sobie maść na ból dupy .:P

      Usuń
  19. nie lepiej ćwiczyć i pozbyć się cellulitu niż robić takie zabiegi?:)))

    OdpowiedzUsuń
  20. LABORATORIUM.... labolatorium :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super sprawa taki zabieg na cellulit też z miłą chęcią bym z niego skorzystała :) A możecie powiedzieć ile taki zabieg kosztuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam, w jakiej cenie zabieg na cellulit ?
    + zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. http://youuaregreat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Celul na plecach hahahahahhaha dobre XD

    OdpowiedzUsuń
  25. To jest tylko i wyłącznie ich sprawa jakie pieniadze dostaja za to co robią .. Żal wam dupe ściska i tyle ! Jak krytykujecie wszystko co robią to po co tracicie swój cenny czas na czytanie tego bloga ? Nie rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Sama jakbym dobrze zarabiała to chodziłabym systematycznie na zabiegi antycellulitowe czy na mikrodermabrazję diamentową/kwasy ale niestety nie stać mnie na to i muszę kombinować ze wszystkim w domu :)

      Usuń