wtorek, 30 czerwca 2015

KAC MORDERCA NIE MA SERCA!!!


Hejka!
Kto z Was zna to uczucie, gdy po przekozackiej imprezie budzicie się z tzw. kapciem w ryju i mega kacem? Coś mi się wydaje, że zdecydowana większość przeżyła to choć raz w życiu. Ja przeżywam to prawie w każdy weekend, a w Warsaw Shore codziennie. Chcąc, nie chcąc jestem ekspertem w radzeniu sobie z kacem ! Jedyny kac z jakim czasami nie potrafię sobie dać rady to kac moralny haha. Ale na to nie ma mocnych. ;)
Jak powszechnie wiadomo umiar to moje drugie imię. No dobra, raczej jego brak. Myślałam, że dacie się nabrać. Impreza to impreza, alkohol według mnie musi być i to w dużych ilościach. Jak mam lepszy dzień to obejdzie się bez zgonu, jak gorszy - wiadomo - zatracam się. Najpierw tańczę, śpiewam, skaczę, później liżę sobie łokcie, turlam się, przewracam i nagle budzę się w domu. Dobrze, że w pobliżu zawsze jest ktoś, kto do tego domu mnie doprowadzi. Mam mega wyrozumiałych znajomych. Piąsia dla Was :D



Pobudka zawsze jest ciężka. Pierwsze dziesięć godzin po przebudzeniu jeszcze gorsze. Ale jak każdy mam swoje sposoby na kaca i dziś się nimi z Wami podzielę, bo nie chcę żebyście przypadkiem zrazili się do imprezowania. Imprezowanie jest spoko!
Najlepszy i najbardziej znany sposób - czym się strułeś, tym się lecz. Piwko albo setka wódki siadają idealnie. Ale wiadomo, że weekend nie trwa wiecznie, sezon Warsaw Shore też. Ja zawsze ratuję się sokiem pomidorowym, a raczej litrami tego soku. Niestety nie zawsze mi smakuje, najczęściej mam wymioty na wysokości dziurek od nosa. Ale sok pomidorowy to najlepsza bomba witaminowa dla naszego organizmu. Więc zatykam nos i piję, wyjścia nie mam.




Uwielbiam też pić sok z buraków lub
sok ze świeżo wyciskanych pomarańczy i grapefruitów
z łyżką oliwy z oliwek, działają one zajebiście na regenerację wątroby.

 





Wiadomo, że nie ma nic lepszego na kaca od rosołku - najlepiej smakuje u mamy. Chociaż jak mama jest daleko to sama też ugotuję, gotować lubię, umiem i to nawet całkiem zajebiście. Ale dość o moich zaletach... wróćmy do kaca.
Na pewno nie popieram tego, że na kaca najlepsza jest praca.


Nienawidzę pracować na kacu, jestem wtedy wściekła, że ktokolwiek wymaga ode mnie czegokolwiek. Jedyny wysiłek jaki mogę zrobić na kacu to podnieść swój tyłek i iść do jakiejś knajpy coś zjeść. Najlepiej schabowego, który aż ocieka tłuszczem. Kocham tłuste na kaca ! Kocham jeść wszystko, czego nie powinnam - burgery, frytki, pizze zapijane colą. A jak nie powinnam czegoś jeść, wiadomo że to zjem. W tym również umiaru nie mam.
Najbardziej w świecie całym lubię wylegiwać się cały dzień w łóżku i mieć kogoś, kto będzie mi przynosił te soki, zupy, fast foody. Włączam wtedy jakiś horror w tv i regeneruję siły bo przecież wieczorem kolejna impreza hahaha.
Jeśli jednak naprawdę macie jakieś obowiązki następnego dnia, dam Wam najważniejszą radę - nigdy, ale to przenigdy nie wypowiadajcie z rana słów: "Dziś nie piję". Z doświadczenia wiem, że jest to najgorsza klątwa jaką możecie sobie wykrakać. Od razu jesteście skończeni, bo wiadomo że uchlejecie się tego dnia na maksa.
A Wy jakie macie sposoby na kaca? Sprzedajcie mi je, może wykorzystam je po kolejnej imprezie. Dajcie znać czy moje sposoby działają też na Was.


77 komentarzy:

  1. Na tym drugim zdjęciu przypominasz mi moją kuzynkę - Magdę :D
    I zgadzam się z tym, że rosół najlepszy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziś otrzymałam wyniki matur :D Jutro czeka mnie zapewne kac, a jak nie jutro to w niedzielę, haha :D Ja na kaca polecam długie kąpiele z aromatycznymi olejkami i... piwo :D Pozdrawiam Was dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tłuste żarcie ponad wszystko!!!:D
    Tez wyciskam zawsze owoce i uwelbiam z rana jajecznice z ogromnyyyyym dodatkiem kiełbasy
    Uwielbiam cie Magda. Jestes świetna i naturalna i widac ze natychmiast sie zalapalas w tym klimacie WS. Mam nadzieje ze w kolejnej edycji tez cie zobaczymy :P
    Pozdrow Anie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rosół zawsze spoko, ale polecam też mleko! Karton mleka na kacu i nowo narodzona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta i od razu do kibla sie wyrzygać bo najgorsze co można zrobić to mleko po wstaniu na kacu, udowodnione medycznie

      Usuń
    2. jakoś nigdy nie zdarzyło mi się rzygać po mleku, a pije na każdego kaca co każdy weekend ;)
      co do tego co mówi medycyna - skoro tak nie powinniśmy także pić alko, bo to również dla nas niezdrowe i to także jest UDOWODNIONE MEDYCZNIE. pozdrawiam

      Usuń
  5. Moim lekiem na kaca jest jajecznica z pomidorami i do tego ciepła herbata z cytryna :D pozdrawiam morderczki;)

    OdpowiedzUsuń
  6. No to piąsia!! ✋ Widzę, że nie tylko ja uwielbiam się wylegiwać i popijać rosołek od mamy ❤
    eM :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak z tym rosołkiem to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam na mojego bloga gdzie codziennie opisuje ze zycie na diecie i cwiczenia nie muszą byc nudne i ciężkie! :) http://fitniemit.blogspot.com/
    ps super blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy napiszecie coś mądrego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się zastanawiam

      Usuń
    2. Poczytaj ANGORĘ a jak Ci się tu nie podoba, to X w prawym górnym.

      Usuń
    3. Nie spinaj się tak bo ci guma w gaciach pęknie obronczynio zwierząt

      Usuń
  10. No ja nie znałam żadnego skutecznego sposobu na kaca, więc muszę je wypróbować przy najbliższej okazji. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. WODA Z OGÓRKÓW!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam na kacaa pic piwko i zimna kompiel i nowo narodzona. �� a potential pic i pic i znowu jazda ✌���� pozdro ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kompiel? A co to? Chyba muszę wypróbować

      Usuń
    2. lepiej pic pic i wziąć słownik w dłoń

      Usuń
  13. Banany - bo potas :) dlatego tez dobre sa pomidory i soki z nich .
    Ale tez oczywiscie piwerko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Glukoza jest dobra na kaca, ze względu na to, że jest cukrem prostym- najszybciej się rozkłada, a co za tym idzie, jest więcej energii na przetworzenie aldehydu octowego do kwasu octowego (wbrew pozom to nie przez etanol występuje kac- a przez aldehyd octowy, który powstaje w trakcie przemiany alkoholu z użyciem enzymu dehydrogenazy alkoholowej). Można dostać tkz. "czekotubki" z glukozą w aptekach (takie dla cukrzyków), dropsy glukozowe, lub napoje.
    Płyn z kiszonych ogórków (najlepiej już takich dobrze przefermentowanych, gdy płyn jest klarowny, a wszelkie osady bakteryjne na dnie, martwe) w niej znajduje się przefermentowana glukoza- kwas mlekowy, który jest chyba jeszcze bardziej dostępnym źródłem energii, występuje w tym płynie duża ilość Witaminy C, im bardziej kwaśne, tym więcej kwasu mlekowego i lepsze działanie. Może to dla kogoś być nieprzyjemne, ale ten sam kwas + bakterie znajdują się w produktach mlecznych.
    Sport- bieganie. Będzie to najgorsza godzina życia, ale po prysznicu człowiek czuje się jak nowo narodzony.
    Dużo witamin z owoców i warzyw- trzeba uzupełniać te wypłukane
    Piwo i kieliszek wódki też się sprawdza, bo przerywa przekształcanie alkoholu w aldehyd co daje nam dodatkowe godziny dobrego samopoczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hmmm, ja sobie imprezuję weekendowo, jednakże nie pozwalam sobie na zbyt dużo. Nie ma mowy o "urwanym filmie". Trzeba wrócić cało do domu. A w niedziele wieczorem już muszę być gotowa by wsiąść za kierownicę...
    Jeśli jednak kac się zdarzy to po prostu polecam sen. Przykładowo wracając o 5:00 rano nikt nie może mnie obudzić przed 14:00... Bo jeśli tak się stanie to ból głowy murowany...
    Pozdrawiam
    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Hej !
    Prowadzicie bardzo ciekawego bloga :)
    Jednocześnie zabawnego , pouczającego , jak i interesującego :) Jestem na bieżąco z każdym postem :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie .. dopiero zaczynam ale myślę że coś może was zainteresować :D ♥
    http://pattyhavesgoodtime.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha faktycznie pouczający w chuj :D

      Usuń
  17. Madziu banany są najlepsze na kaca, zmiksowany banan (dla urozmaicenia z truskawkami) i do tego kefir :) taki koktajl od razu stawia na nogi i nie czuje się tak mocno skacowana :) dużo wody, nabiału, jedzenia i snu! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Polecam wodę z cytryna w dużych ilościach + jajecznica i rosół :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupka chińska kurczak carry vifon z kostka rosolowa!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja polecam tabletki jezeli są w pl u mnie nazwa ich to drink-off jedna przed piciem druga po piciu i jest rano extra zero kaca jak nowonarodzona hihi

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na kaca zawsze budzę się jakoś około 10 jem napije się czegoś zimnego i idę spać a potem jak wstaje około 13 to jest super i można balowac dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Polecam herbatę na kaca !

    OdpowiedzUsuń
  23. co do kaca porannego i jego nie bycia ;) zjedz sobie przed snem jedną lub dwie łyżki miodu ;) Fakt można zwymiotować przez przypadek, ale rano czujesz się o wiele lepiej :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi na kaca pomaga kawa z cytryna , ochydne ale skuteczne , pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Shoty witaminowe, sok pomarańczowy - lodowaty, a że ja dzień po nnie za dobrze trawie tłuste to zostaje przy zimnych ugotowanych ziemniakach! Do tego nie puszczam z ręki niebieskiego powerrida i tak da się przetrwać kaca nawet w pracu!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wystrzegaj się klina
    Nieprawdą jest, że na kaca najlepszy jest "klin", czyli kieliszek alkoholu wypity na czczo. Kac ustępuje wtedy na chwilę, a potem powraca ze zwiększoną mocą. prowadzi t9o do uzależnienia!


    OdpowiedzUsuń
  27. A co radzisz na tzw kac kupe?? wymioty?

    OdpowiedzUsuń
  28. w ekipie na kacu wyżywałaś się na innyc... nikt tak nie robił po za toba. '//;/

    OdpowiedzUsuń
  29. dobra bluzka :) miałam sobie taką samą ostatnio kupić :p

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam czytać waszego bloga, jesteście najlepsze :*
    aa na kaca najlepsza gorąca kawa lub herbata, ewentualnie zimne piwko. Z doświadczenia jest to moje najlepsze rozwiązanie na kaca. buziaczki dla was <3 ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Na śniadanie jajecznica! Najlepiej z dużą ilością pieprzu :-D Zawsze mi pomaga. Słyszałam też, że imbir jest mega na kaca :-) rosół - to wiadomo. Cola, energetyki :-D Ale przyznaje szczerze, że praca jest najlepsza, na początku jest gorzej niż najgorzej, ale potem gdy wpadnie się w rytm to nawet pojawia się lepsze samopoczucie :-D Dobrze też działa różnego rodzaju cukier - ciasto, baton etc :-D oraz PRZEDE WSZYSTKIM witamina C!!!! herbata z cytryną, sok pomarańczowy, grejfrut :-) a jeszcze ode mnie dobra rada: Gdy bedziecie wiedzieć że zapowiada się ostre melo radze zjeść przed wyjściem coś tłustego, wypić rozpuszczoną witaminę C lub wapń/magnez i pić cały dzień dużo wody (wiadomo, że alko wypłukuje wodę z organizmu) - mi zawsze pomaga :-) pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znawczyni się znalazła :D nie kłam bo umierasz na kaca, na kaca najlepszy jest sen i piwo :P najlepiej współgrające ze sobą :D Aleksandra :*

      Usuń
  32. Cola mi pomaga:)

    OdpowiedzUsuń
  33. najlepszym sposobem na kaca tooo.. uwaga uwaga! nie dopuscic do niego :p a to bardzo latwe zadanie. Przed imprezą wskazane jest by zjesc tyle ile wlezie :D polecam frytki robione z ziemniaczkow wrzucone na gleboki olej a nie kupne ;) jedzcie tluste rzeczy zanim wlejecie w siebie alko ;) wyprobujcie a napewno nie pozalujecie. Pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Twoje rady są naaaaaj dzieęki ;*

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi ma kaca wystarcza 2KC tabsy z apteki, które regulują metabolizm alkoholu i 1,5l wody gazowanej :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Znawczyni chlania i seksu...posty malej sa ciekawsze, fajniesię je czyta, bo cos wnoszą...napisz w końcu cos mądrego albo chociaż ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja. Myślałam, że to Mała będzie pierdoły pisać, a póki co Madzia wypada gorzej. ;/ Myślałam, że postawi bardziej na sport taniec DBANIE O CIAŁOTO W CZYM JEST DOBRA!a nie picie bzykanie i kac;p

      Usuń
  37. na kaca najlepsza uwaga... kawa z sokiem z cytryny :) smakuje okropnie, ale działa jak nic innego :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Zimny prysznic dobrze dziala polecam mi pomaga ��

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja siostra zawsze je kanapki z pomidorem, a znów kocham rosół na te gorsze dni, a jak go nie ma, to łyknę z dwa magnezy i jestem zdrowa.. :D

    OdpowiedzUsuń
  40. moze styka juz tematow imprez i wymyslisz cos lepszego??? co?? w koncu tyle wyswietlen i popularnosc do czegos zobowiazuje. o kacu kazdy se w necie poczyta zreszta kazdy ma swoje sposoby. nudne te wpisy dla mnie a szkoda bo lubie was i liczylam na cos wiecej!!!!

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślę sobie, że otrzymam jakieś konretne rady na pozbycie się kaca a dowiaduję się o tym, że lubisz jeść wszystko. Wpis bez bezsensownych informacji zajmowałby jakieś dwa zdania. Wydawało by się, że będzie dużo porad a tu kicha. Szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  42. Obstawiam ze Magda przemaluje sie na blond aby upodobnic sie do malej hahahahah

    OdpowiedzUsuń
  43. Lubię czytać tego bloga. Jest zabawny, można się dowiedzieć o maseczkach, kacowe porady, taki prosty, zwykły, bez "aczkolwiekowania" blog :) zajebiście:) a tak na kaca to mega pomaga jajecznica, herbata z cytryna, blancik, kimono, kąpiel i nowo narodzona :D

    OdpowiedzUsuń
  44. 3 browary opierdolic i mozna zyc :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Kiedy post z przepisem na "krem na syfy" ? ;D

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja w życiu jeszcze nie miałam kaca, choć zdarzało mi się przeciąć z procentami..bo zazwyczaj po piciu siedzę jak koza, czekam aż uznam ze jestem trzeźwa i dopiero idę spać :D rano wstaje jakby nigdy nic:D ale za to swojemu narzeczonemu na kaca serwuje jajecznicę na boczku i sok grejpfrutowy...

    Swoją drogą zerkam na bloga za każdym razem kiedy pojawia się wpis...no i nieco jestem trochę rozczarowana, bo zapowiadało się bardzo fajnie jednak pomału staje się ten blog nudny..po wpisie Małej o maseczce bardzo Mi się spodobał...jednak teraz chyba dorwala Was niemoc twórcza

    OdpowiedzUsuń
  47. nie ma jak woda z wyciśniętą cytrynką, polecam! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Zimniutki powerade , nawadnia w chuj i mi ból głowy mija momentalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. "...z łyżką oliwy z oliwek, działają one zajebiście na regenerację wątroby."

    wątroba się nie regeneruje, kaput :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wątroba jest jedynym organem w naszym ciele, który może się sam odbudować ;) czyli inaczej zregenerowac. Akurat ten temat znam idealnie, pozdrawiam :)

      Usuń
    2. Właśnie watroba nie. .przecież alkoholicy maja marskosc wątroby.

      Usuń
    3. Maja marskosc poniewaz pija non stop, a watroba potrzebuje przynajmniej dwoch dni bez alkoholu i ciezkostrawnego jedzenia by sie zregenerowac.

      Usuń
  50. Maja marskosc poniewaz pija non stop, a watroba potrzebuje przynajmniej dwoch dni bez alkoholu i ciezkostrawnego jedzenia by sie zregenerowac.

    OdpowiedzUsuń
  51. A ja moge się podzielić tym ze na kaca zawsze jem loda smietankowego algide ( innych nie próbowałam ) później banan i czuje się wyśmienicie choć czasami jak juz to nie zadziała dodaje piwko do składu i wtedy bez żadnych wątpliwości zero kaca dalsza impreza moze dalej trwać hahahaha :-) pozdrawiam was dziewczynki i cala ekipę :-D p.s spróbujcie z tym lodem serio pomaga a . Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  52. Dziewczyny kiedy macie urodziny? Jakie macie znaki zodiaku? ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Brawo Magda!!! W końcu napisałaś coś na czymś się znasz! O to Chodzi. Pisz o kacu, imprezowaniu etc. Ale w MĄDRZEJSZE TEMATY się nie wglebiaj bo jak widzisZ TO NIE WYCHODZI. Brawa!!

    OdpowiedzUsuń
  54. Dziewczyny mam takie pytanie. Robicie z siebie wielkie psiapsi i love forever itp. W pierwszym sezonie Eliza, Mala i Ewelina przysiegaly sobie przyjazn na zawsze, ze do konca beda sie trzymac razem i nic je nie rozdzieli. Ba, nawet zrobily sobie w trojke tatuaz! Wiec skad pewnosc ze wasza "przyjazn" tez przetrwa?

    Ja z moja przyjaciolka jestesmy razem od lat, na dobre i na zle ale to zajelo wiele czasu zanim moglam tak o niej powiedziec. Wedlug mnie obrazacie slowo i definicje przyjazni poniewaz Mala juz wiele razy pokazywala ze raz ma za przyjaciela tego a pozniej znowu innego.

    OdpowiedzUsuń
  55. na kaca polecam elektrolity i glukoza z apteki - groszowa sprawa może około 1zł za saszetkę- w formie proszku do rozpuszczania. Są okropne, pijesz przy zatkanym nosie , ale max pół godziny i jesteś jak młody bóg ;) zawsze się sprawdza ;)
    G.

    OdpowiedzUsuń
  56. Madzia jaki masz odcień szminki na drugim zdjęciu ? ??

    OdpowiedzUsuń
  57. Ciekawey artykuł ostatnio też weidziałam fajny na temat kaca na http://lifeandhealth.pl/sposob-na-kaca/ Polecam i Pozdraiam

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja nie pamiętam co to jest kac odkąd skończyłam terapię w ośrodku leczenia uzależnień https://detoksfenix.pl/. Profesjonalne podejście i skuteczna kuracja. Jeśli macie problem z piciem alkoholu nie warto zwlekać.

    OdpowiedzUsuń
  59. Są kroplówki na kaca, które szybko stawiają na nogi

    OdpowiedzUsuń
  60. Teraz jest tyle opcji, żeby nie pić, więc nie ma co przesadzać, przynajmniej na drugi dzien jest energia

    OdpowiedzUsuń