środa, 3 czerwca 2015

DOMOWE SPA - MASECZKA Z BANANEM

Siemanko!!!

Po pewnym odcinku Warsaw Shore, dostałam chyba z milion widomości z pytaniami o maseczkę nawilżającą. Były pytania na temat "kremu na syfy", suchej skóry , tłustej skóry i wiele, wiele innych :P
Nie jestem jakąś tam specjalistką, ale wiem już jak radzić sobie z moją cerą. Wszyscy wiemy, jakie życie prowadzę :P. Alkohol i tony papierosów, które wypalam. Do tego jeszcze fast foody (które kocham <3 i modlę się, żeby poszło mi w cycki :D) sprawiają, że na mojej buzi pojawiają się "nieproszeni" goście. Takie małe stworki, które ciężko zakryć toną tapety. Na szczęście oprócz make up'u są jeszcze moje "domowe sposoby" na ładną buźkę:P Oczywiście wszystkie sposoby testuję na sobię i wtedy dopiero sprzedaję potwierdzone info Wam :).
Aktualnie mam mega suchą skórę buzi... Lipa straszna, podkład mi się zawija, zwija, nierównomiernie nakłada. Koszmar !!! Ale mam na to sposób  - Banan, miód  (tylko taki lejący :D) i żółtko jaja kurzego.
3 produkty a czynią cuda. Oczywiście Mała zawsze ma pod górkę :P Więc zrąbał mi się blender... Ogarnęłam akcje i rozgniotłam banana w misce widelcem. Następnie oddzieliłam żółtko od białka i dodałam je do miski z bananem. Na koniec łyżeczka miodu. Wszystko wymieszałam ... Szczerze??? Papka nie wygląda zbyt dobrze... co zrobić.

Ale mówię sobie -  nakładam na buzię,  co mi tam :P.  Na nic uczulona nie jestem to gorzej nie będzie. Nie róbcie maseczki, jeśli jesteście uczuleni na jakiś produkt, bo twarz do wymiany hahahah! Był mały problem, bo maseczka jest dość lejąca, ale na buzi jakoś wiążą się wszystkie składniki i nic nie cieknie po ubraniach. Tylko włosy uwalone bananem :P Posiedziałam sobie 20 minut i poszłam zmyć maseczkę letnią wodą :P


Jest kozak! Buzia jest gładka, podrażnienia i zaczerwienienia jakoś mniej widoczne, na koniec odrobina kremu i buzia jak nowa.
Sprawdźcie, czy Wam to pomaga i piszcie jak było!

133 komentarze:

  1. Również mam niedoskonałości na twarzy i na pewno wypróbuje twoją maseczkę! I dam znać :)
    Pozdrawiam,buźka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie mam na mordce Hehe . Ciekawe ... pozdro ��

      Usuń
  2. No to spróbuję :) mam ten sam problem z podkladem . Mega sucha skóra! Obu zadziałało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czego się nie robi dla ładnej buzi na pewno spróbuje i dziękujemy za miksturę ;) Również dam znać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią wykorzystam twoją rade, ale z czystej ciekawości zapytam, czy ty i Magda już zawsze będziecie tu wstawiały zdjęcia w tych koszulach? �� to nie hejt tylko pytanie, do wyjebania pozdrawiam ��✌

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha nie nie :) teraz tylko tak wyszło :P ogólnie mamy też inne ubrania hahaha :)

      Usuń
    2. Haha ;))

      Usuń
  5. od dawna robisz tą maseczke i jak często? nie podrażnia Ci twarzy? wszystko okej ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem mega zaskoczona ponieważ jestem po maseczce i mimo to że byłam nastawiona że nic z tego nie wyjdzie to wyszło moja skora jest odświeżona i lekko poprawiona:) fajny przepis napewno uzyje go nie raz:) a tym czasem prosze o jakies rady na ogroche bo akurat takie paskudstwo mi wyszlo;/// pozdrooo:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszymy, że maseczka pomogła ! :) będą rady odnośnie dbania o skórę, wszystko w swoim czasie, bądźcie na bieżąco ! :)

      Usuń
  7. Dodasz wpis z przepisem dla skóry tłustej i mieszanej? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurde, a ja byłam pewna, że w odcinku nakładałaś białą maseczkę, a ta taka niezbyt biała ;p Miałaś wtedy inną?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To była inna maseczka :)

      Usuń
    2. A mogłabyś byś podać jaka to była?

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. to byla algowa maseczka firmy BIELENDA z proteinami mleka

      http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=61004

      https://www.facebook.com/AniaMalaWarsawShoreMTV/photos/a.611585025595665.1073741831.535453996542102/816230161797816/

      Usuń
  9. Ile to by się oddało żeby zamienić z Małą kilka słów/zdań na priv chociaż na fb :/ :D Marzenia się spełniają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację ☺. Ja miałam szczęście i pisałam z Ewelinka i Madzia na priv ��. Napisz gdy wstawia jakieś zdj

      Usuń
  10. Mam nadzieję, że pomoże... a jak nie to.. do wyjebania. :D
    A tak na serio to cieszę się, że postawiłyście na tego typu blog :) Będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba będzie kiedyś wypróbować :D ja polecam też podgrzać 2 łyżki mleka + 2 łyżki płatków owsianych
    i na buziulke nałożyć :) dla lepszego efektu również można dodać miód, a jak ktoś nie ma to nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. własnie skończyłam ją robić! :) jest mega !

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł na pewno spróbuje :) a potrzebny jest miód?

    OdpowiedzUsuń
  14. połączenia z bananem nie próbowałam ale domowe miksy maseczkowe są najlepsze, nie ma porównania z drogeryjnymi produktami które są do wyjebania ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze ze moje dziecko dzisiaj pogardzilo bananem wiec matks wykorzystala :) meega!!! Polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. jest super <3 do wyjebania :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mała Ania szczerze mówiąc w pierwszych dwóch sezonach Warsaw Shore nie znosiłam cię nie wiem czemu, po prostu.... Ale jak zaczął się trzeci sezon to zaczęłam cię coraz bardziej lubić i teraz myślę że jesteś zajebistą osobą :D Fajna sprawa z tym waszym blogiem będę zerkać na niego codziennie xd Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Jakiego podkladu używasz?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana a mam dodac cale jajko czy samo bialko? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. mamy takie same pierścionki :) zakochalam sie w was przez 3 sezon

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma blendera- do wyjebania!! :D super maseczka również mi pomogła, ile razy w tygodniu można stosować?

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj Anka daj mi lepiej jakis sposob na kaca albo watrobe, bo mam do wyjebania ;D

    Pozdro z Knurowa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na leczenie wątroby to Magda da sposób niedługo :D

      Usuń
    2. haha. czekam. tylko tak co nie bedzie do wyjebania ;)

      Usuń
  23. Mała pytanie do ciebie. Będzie 4 sezon Warszawki? I jak bardzo lubisz Magde? Czy ta wasza przyjazn jest udawana?

    OdpowiedzUsuń
  24. Żenada, gdybyś miała w ogóle jakieś pojęcie o utrzymaniu prawidłowej kondycji skóry to mogłabyś coś napisać... a Ty dajesz jakieś maseczki, dla osób wtedy które nie mają problemów skórnych. Przy większych problemach można tylko zaszkodzić, bo problem może leżeć w środku organizmu. Więc poczuwasz się do winy jak komuś zaszkodzisz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mówię o swojej skórze a nie kogoś :) Nigdzie nie jest napisane że trzeba to stosować. Uważam że jeżeli ktoś ma większe problemy skórne to powinien się zgłosić do dermatologa. To chyba widome :P

      Usuń
    2. Tak jak wyżej, jeśli masz twarz całą zaj*baną syfami i się stosuje maści, czyta o pielęgnacji ;lub idzie do dermatologa... Jest jasno napisane że maseczka jest do SUCHEJ CERY by ją NAWILŻYĆ. Nie trzeba robić z siebie debila i na siłę się przypie*dalać... Wybacz wulgaryzmy, ale irytują mnie tego typu ludzie.

      Usuń
    3. To jest osoba szukająca gówna na łące. Jak będzie chciała sie doczepić to zawsze znajdzie powód. Widocznie do tego występuje u tej osoby ANAALFABETYZM albo wogóle nie rozróźnia prawego od lewego. Jak masz problemy ze sobą i swoją twarzą to wypieprzaj do lekarza, kto normalny się leczy w internecie??

      Usuń
    4. Blog zawiera treści nieodpowiednie dla osób popierdolonych oraz takie które mogą zaszkodzić niektórym popierdolonym. Czytasz i stosujesz na własną odpowiedzialność. <3

      Usuń
  25. spróbowałam! jestem mega zadowolona, buzia jest świeżutka, gładziutka!!
    fajnie, że założyłyście takiego bloga. Bardzo chętnie będę zaglądać i próbować :) Pozdrawiam Was!

    OdpowiedzUsuń
  26. Maaałaa ! Podrzuć przepis na maseczkę którą ze Stiflerem sobie nakladałaś :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. algowa maseczka BIELENDA z proteinami mleka

      http://wizaz.pl/kosmetyki/produkt.php?produkt=61004

      https://www.facebook.com/AniaMalaWarsawShoreMTV/photos/a.611585025595665.1073741831.535453996542102/816230161797816/

      Usuń
  27. ej to jest super co robicie, dwie dziewczyny które nie znają się zbyt długo zakładają bloga są odważne nie interesują ich hejty i inne sprawy naprawdę jesteście super laski i podziwiam was za to nie to co ewelinka i sztuczna anka jesteście inne i wykorzystujecie to na wiele sposobow . jestem zachwycona naprawdę . oglądam z przyjemnością . super świetne laski tak jak już mówiłam a mała jesteś przepiekna hehe <3 mała wariatka <3 czekam na jakieś wasze stylizacje tylko napiszcie w jakim sklepie i cene najlepiej no i oczywiście może jakas inspiracja paznokci? zastanawiam się jakie zrobić dajcie jakies propozycje na lato zastanawiałam się nad oczojebnymi ale czekam na was <3 pozdrawiam <3<3<3<3 najlepsze laski z warsaw shore!

    OdpowiedzUsuń
  28. Maseczki na sobie nie użyję niestety bo nie mam problemu z suchą skórą natomiast muszę napisać, że mam identyczne kafelki w salonie :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Również muszę wypróbować maseczke :))

    OdpowiedzUsuń
  30. A Z CZEGO BYŁA TA BIAŁA MASECZKA KTÓRĄ ROBIŁAS SOBIE ZE ŚWIEŻAKIEM I NA CO ONA BYŁA ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nosz kurwa, z Bielenda, czytaj wyżej...

      Usuń
  31. fajna maseczka wypróbuje ^_^ ale mogłybyście na bloga dodać obserwatorów ? tak będzie można mieć wszystko na bieżąco że tak powiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przydałby się ten gadżet :)
      Osoby, które tu trafią nie koniecznie poprzez face, a blog im się spodoba to pewnie chętnie zaobserwują :)

      a ja zapraszam do mnie
      www.xavilove.blogspot.com - zdradziłam nowy sekret ! ha

      Usuń
  32. Magdalena P.Laans w Ws..wczesniej kto poslubi mojego syna...Pawel C..pamietqm pare lat temu w mtv szal cial..Trybson znajomy Candy Girl...hahaha kazdy kogos zna...to gowno ma scenariusz..a gimbaza sie jara...blog porazka..mala na rure by sie nadal chociasz wyglada jak szczur i jej buzia to rynsztok..Magda pies Ani..Mam nadzieje ze przepqdniecie w huj..bo lansuja takiego typu ludzi..ja sie pytam gdzie jest w tych czasach serdecznosc..przyjazn..prawdziwa milosc..ztrqcone wszystko..zamiast pokazac mlodziezy cos w artosciowego..szkoda slow jestem ciekawa co bedzie za 5 lat z gwizdusiami..pewnie sie beda krecici jak Wasniewska.. Ktora zabila swoje dziecko dla slawy..a wy zabijacie swoja moralnosc w tym programie..wspolczoje rodzicom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty cwana! po 1 wyglad to osobista sprawa kazdego, jednym sie ktos podoba a innym nie, taki sie ktos urodzil, nikt nic nie zmieni, ty skoro tak obrazasz twarz Małej to pokaz swoj 'rynsztok', po 2 Magda przyjazni sie z Małą Ania, a niee Duża :) po 3 naucz sie drogie dziewcze ortografi :)) po 4 gadasz o serdecznosci, przyjaźni itp, a sama najezdzasz na ludzi, o ktorych w ogole nie masz pojecia, to ze wystepuja w programie nie znaczy, ze ich znasz :) po 5 twoje zdanie i tak sie dla nikogo nie liczy oczywiscie mialas prawo je wyrazic, aczkolwiek mogłlaś je zachowac dla siebie, a nie cwaniakujesz bo jestes w internecie i myslisz, ze jeste anonimowa. ;) wcale nie bronie nikogo, mimo, ze bardzo lubie ekipę ale tu chodzi o sama wspomnianą 'moralnosc' i nie ocenianiu innych, kazdy ma prawo sobie zyc jak chce, a ty naprawde tym co piszesz pokazałaś swój brak poziomu ;) zycze powodzenia w zyciu, bo z takim podejsciem to cieżko bedzie :))

      Usuń
    2. Ale pierdolisz piszesz maslo maslane.masz prawo sie wypowiadac,lecz pozostaw dlsiebie..skoro kazdy ma prawo wolnosci to ja oceniania gimbazo.jaki idol taki fan.ortografia u ciebie tez kuleje.matki bus tak nie bronila.szczylu.madre kobiety napewno nie bronia yego cwela.skoro wyrzucasz mi anonimowosc..to trzeba bylo podpisac die imieniem nazwiskiem wstawic samojebke i nara niedudaczniku wzorujacy sie na kupie.

      Usuń
    3. Pocisła jej od ortografii... -.- Wielkie gratulacje... trzeba było wymyśleć coś "moralnego" a nie cisnąć tanimi tekstami. "współczuje rodzicom" jak to czytają ;) Masz rację, każdy ma prawo, a wręcz powinien wyrażać swoje zdanie.. no ale "gdzie w tych czasach serdeczność? " Jeśli nie zrozumiałaś tych aluzji to powiem w skrócie że te opinie które wydałaś w poprzednim komentarzu opisują samą Ciebie.

      Usuń
  33. Możesz napisać jakich kosmetyków używasz, pozdrawiam ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najtanszych..czyli darmowych na zdjeciu obrobka w tv wyglada jak wampir..skoro ona jest dla Was ladna to wyobrazam sobie jak wygladacie dupeczki

      Usuń
  34. a białko do wyjebania! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a z białka również można zrobić fajną maseczkę.. :) więc nie ma nic do wyjebania

      Usuń
  35. Ciekawy sposób :)

    http://kuriatka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. na końcu napisałas "na koniec odrobina kremu" jaki krem masz na myśli ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wystarczyło dodac więcej banana :) efekt ten sam a maseczka przynajmniej utrzymała się na twarzy hehe

    OdpowiedzUsuń
  38. Zóbcie post o makijażu jaki wykonujecie na codzień, kosmetycha i wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  39. jak często będziecie dodawać posty :) ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Mała zrobiła maseczke? - do wyjeb*ania hahah byly różne akcje gdzie ludzie sie podniecali i ciagle pisali "Alanik nie traci forny" albo "obudzil mnie" az mi nie dobrze robiło jak widziałam tysiąc komentarzy tego typu i wg mnie to nie śmieszyło ale to pobiło rekordy i śmiać mi się chce jak sama piszesz że coś zrobiłas i "do wyje*bania" haha

    OdpowiedzUsuń
  41. Maseczka super . Jestem upaćkana bo za rzadką zrobiłam ,ale szczęsliwa . Aniu proszę o przepis na maseczkę którą robiłaś w programie :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Mega, mega zmiana! Na początku powiem, że nie przepadałam za twoją osobą w WS ale coraz bardziej się do Ciebie przekonuje. Poza tym wyglądasz cudownie w tych blond włosach, 100 razy lepiej niż w czarnych. Makijaż też widzę coraz lepszy, no i brwi ♥ Zazdroszczę korekty uszu, sama mam na ich punkcie kompleks, ale na razie nie planuję żadnych poprawek, przynajmniej w najbliższym czasie. Mogłabyś napisać o tym coś więcej? O bólu chociażby, ile wszystko trwało i co właściwie z nimi robiłaś?
    BTW bardzo fajny post, maseczkę wypróbuję, ze względu na zaczerwienienia na twarzy i syfki. :d Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Z innej beczki bo tak się zastanawiam, czy nadal macie z eweliną i elizą tatuaż czy tak naprawdę go nie robiłyście?? proszę odpisz :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Gładka twarz i salmonella... ��

    OdpowiedzUsuń
  45. Identyczna maseczkę pokazywała parę lat temu kosmetyczka w TVNStyle :)) wiadomo, ze sama jej nie wymyśliłaś, ale jeśli coś nie jest Twojego autorstwa, nie powinnaś pisać "mój domowy sposób", tylko na przykład "sposób, o którym wyczytałam tam i tam, którego sama teraz używam" czy coś podobnego. Mega plus za zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz się o co przyjebać? Może nie wszyscy oglądają to co Ty.

      Usuń
  46. Wszystkie Odcinki Ekipy Z Warszawy Online - http://web-filmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. Ogólnie miód podobno działa cuda na cerę. Podkradam pomysł bo mi się przyda, oj przyda... Super pomysł na bloga! Ja jestem totalnie nieogarnięta jeśli chodzi o te sprawy, w necie grzebać mi się nie chce a koleżanek czasem wstyd pytać xD Z resztą i tak w tych poradach idzie się pogubić (jak próbowałam ogarnąć jakąś wcierkę do włosów to się poddałam, za dużo informacji wszędzie, a nikt nie tłumaczył jak krowie na rowie). Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  48. To blog ludzie eM§eM dają nam rady wiec skończcie pisać na inne tematy! Mała, Maseczka boska ! Czekam na wpis Madzi z niecierpliwością ;) pozdrawiam Laski.! Pomysł świetny. A skóra Mięciutka

    OdpowiedzUsuń
  49. Bez urazy, ale o urodzie, wyglądzie, klasie to mogłaby pisać Duża Anka, a nie Wy, pospolite kocmołuchy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie :* może zanim zrobiła se wary obciagary:)

      Usuń
    2. Ania też sobie zrobiła WARY OBCIĄGARY

      Usuń
  50. taka mieszanka jest równie dobra na włosy :3

    OdpowiedzUsuń
  51. A właśnie co z tym tatuażem?:)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ile razy na tydzień stosować taką maseczkę ?

    OdpowiedzUsuń
  53. Język, którego używasz pisząc na blogu jest tragiczny.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mała maseczka super!!!! :) Uwielbiam Cię:* Pozdrowienia z Bytomia:D

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten blog to taki Make life easier dla ubogich :D A tak serio to dobrze, że piszecie, trudno w prawdziwej Polsce zrealizować przepisy, kupić gadżety, kosmetyki reklamowane na MLE nie będąc sponsorowanym. Może dzięki Wam przeciętna laska zacznie o siebie dbać. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  56. Ania nie łamią ci się włosy od rozjaśniania?

    OdpowiedzUsuń
  57. na pewno muszę spróbować ! :) poza tematem dlaczego wszystkie hejty , albo jakies problemy tutaj leca z aninima, a nie z prawdziwych kont. , ehh, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  58. MOJA MASECZKA JEST NAJLEPSZA NA WSZYSTKO !

    OdpowiedzUsuń
  59. czekam na " maszeczke na syfy" :D

    OdpowiedzUsuń
  60. Ania maseczka świetna, twarz gładka i świeża, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ania możesz podać nazwę, numer farby jakiej używasz ? :) kolor włosów jest prześliczny *.*

    OdpowiedzUsuń
  62. Mała a dasz też przepis na tą na syfy czy to była jakaś kupiona? :) Pozdrawiam ♡- ta maseczka jest mega odświeżająca :))

    OdpowiedzUsuń
  63. Mała a jak jestem uczulona na jajka ? to co nie mogę ? :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak napisane, jeśli jestescie na cokolwiek uczuleni - maseczki nie robimy ;)

      Usuń
  64. Nawet pisząc nie umiesz używać innych słów i złożyć poprawnie zdania?
    Ohh.. co za los.

    OdpowiedzUsuń
  65. Co to była za maseczka na syfy ?jakaś nazwa?

    OdpowiedzUsuń
  66. Mega <3 polecam, oczyszcza i nawilża skórę

    OdpowiedzUsuń
  67. Polecam Mała :D Powinnaś tak napisać :D a co oznacza eM & eM ?
    \

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała i Magda
      ja....niby fan a nie wie hahahaha

      Usuń
  68. Właśnie trzymam tą maskę na ryjku, i chyba za małego banana dałam bo mi wszystko spływa, chociaż mam przy tym niezły ubaw łapiąc spływającą papkę xd włosy uwalone, ciuchy też częściowo, czekam jeszcze 15 i mam nadzieje że to mi coś da :D

    OdpowiedzUsuń
  69. Aniu, pytanie troche z innej bajki... Jak z czarnych włosów ,udało Ci się uzyskać taki blond? Dużo czasu potrzebowałaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
  70. Ania w odcinku kiedy chłopcy przenieśli się do waszego pokoju miałaś przegenialną fryzurę, taki nieład z różową kokardką ;) Może wrzuciła byś jej zdjęcie lub napisałabyś jak ją zrobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  71. i ten żałosny papier we włosach, żenada... porady z dupy

    OdpowiedzUsuń
  72. Hej, osobiście wypróbowałam maseczkę gdyż mam naprawdę bardzo suchą skórę i z pełną świadomością mogę stwierdzić że dla mnie jest ona odpowiednia, dziekuje za taki fajny przepis i tak jak piszą dziewczyny każdy jest inny i każdy ma inną skórę trzeba spróbować zobaczyć czy akurat dla nas się nadaje, dziewczyny pokazują nam co same stosują i co im pomaga a my albo możemy to sprawdzić i będzie to dla nas też odpowiednie albo nie ale to nie będzie wina dziewczyn no bo z jakiej racji, pozdrawiam dziewczyny fajne posty :P

    OdpowiedzUsuń
  73. http://kolorowekredkikolorowej.blogspot.com Zapraszam również do siebie

    OdpowiedzUsuń
  74. Te wszystkie cwiczenia sa znane . Chodakowska i Mel b maja je w swoich nagraniach :)

    OdpowiedzUsuń
  75. Co ile stosować tą maskę?

    OdpowiedzUsuń
  76. Co to byla za maseczka którą nakladałaś w ekipie świeżakowi też.? (cała biała)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. był wyżej napisane algowa maseczka firmy BIELENDA z proteinami mleka

      Usuń
  77. Hm jeśli działa i od Anki, to ja też wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  78. Moglabys podac nazwe kremu na syfy ?? :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  79. Aniu, tez miałaś taka cienka warstwę tej maseczki? Bo nie wiem czy dobrze to zrobiłam haha xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dobra chyba wystarczyło bo mam gładziutką skórkę :D mlej zabawy w Energy dzisiaj szkoda, ze nie może mnie tam być :(

      Usuń
  80. Mała mogłabyś napisac jak nazywa sie ten ,,krem na syfy''?

    OdpowiedzUsuń
  81. Fajne posty ;) Zapraszam do mnie http://beautyforyouxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  82. Mała, a jaką robiłaś maseczkę ze Świeżakiem? to był gotowy kupiony produkt, czy jakieś Twoje czary mary?

    OdpowiedzUsuń
  83. kozak maseczka, lekko splynela na pidzame, ale jest ok - w koncu dopiero sie poznajemy. musze tylko ogarnac proporcje.
    odnosnie proporcji, troche przegielam z iloscia banana i miodu i... finalnie do tego, czego juz noe dalam rady nalozyc, dodalam make i wyszedl nalesnior marzen!
    czekam na wiecej przepisow na jadalne kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  84. Hej aniu co poradzic na łamiace sie włosy farbowan I zeby szybko rosły..? Pozdrawiam;-*

    OdpowiedzUsuń
  85. Hej Aniu uwielbiam Cię Jesteś najlepsza:)))))!!!!!!!Mam pytanko co to za maseczka co masz bardzo często na twarzy w Warsaw Shore?Ostatnio mialas ja jak spalas i uciekaliście z domu bo sie paliło. Proszę o odpowiedź

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było już to pytanie algowa maseczka firmy BIELENDA z proteinami mleka

      Usuń
  86. Ile czasu tzymac ta maseczkę na twarzy??

    OdpowiedzUsuń
  87. A ja bym chciała wiedzieć co to za maseczka ta, która robiłaś ze świezakiem :) bo tak sobie właśnie oglądam powtoreczke i mi się wspomnialo :)

    OdpowiedzUsuń
  88. Banany na topie :D Juz kolejna maseczka z bananem o której ostatnio przeczytałam :) ale całkiem inna niż poprzednia - twoja jest oryginalna - zasługuje z pewnością na udział w konkursie https://www.facebook.com/PiekneiStylowe/photos/a.417947555043842.1073741828.413004378871493/470855293086401/?type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  89. właśnie nałożyłam maseczkę ;) jestem ciekawa efektu :D

    OdpowiedzUsuń
  90. Super pomysł ;) Na pewno wykorzystam ten pomysł :)
    Tutaj mój post o peelingach :) Zapraszam :) http://bandzix.blogspot.com/2015/08/number-15.html

    OdpowiedzUsuń
  91. Ja od końca szkoły podstawowej zaczęłam mieć problemy z cerą i tyle dermatologów, leków, maści i kosmetyków co przerobiłam to mogłabym napisać książkę. Już któryś raz wpadam na pomysł maseczki z węglem i zastanawiam się czy nie spróbować, bo w sumie mam trochę w apteczce, a widzę dużo pozytywnych opinii na ten temat. Chciałabym też coś zrobić z przebarwieniami, co myślisz o takim serum http://flax.com.pl/mythos-botanic-serum-naprawcze-z-sluzem-slimaka-50ml.html . Kiedyś używałam maści cebulowej, linii wybielającej z pharmacerisa ale jak na razie nie dało to jakiś spektakularnych efektów. Byłabym wdzięczna za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  92. Hej ciekawa metoda :)Zapraszam was do obczajenia paru metod u nas są ciekawe i może któraś z was się skusi

    OdpowiedzUsuń
  93. Hej ciekawa metoda :)Zapraszam was do obczajenia paru metod u nas są ciekawe i może któraś z was się skusi

    OdpowiedzUsuń