czwartek, 25 czerwca 2015

ACH TE MOJE USZY...


 
 
 
Hej to ja :P Mała ... hahaha w wieku 5 lat :P brzydkim dzieckiem chyba nie byłam?!... Stylowe wdzianko,elegancko spięte włosy na cebule,kozackie złote kolczyki i... mega wielki odstający radar :P czyli moje ucho. Mój największy kompleks... mam mało włosów więc zawsze było widać moje uszy...Wiecie jak to wygląda, jak dodatkowy przedziałek... Hahaha Nigdy nie miałam problemów z tym, że inne dzieci wytykały mi moje uszy, ale ja zawsze miałam  z nimi problem. Dodatkowy "przedziałek" maskowałam "tapirem”. Doszłam do takiej wprawy,że przed imprezami tapiruje włosy moim koleżanką haha. No dobra ale jak był kucyk? ...
Tragedia!
Przy dużym wietrze obawiałam się, że skręce sobie kark haha, większy wiatr z jednej strony i mam po głowie !! :P Moja mama nie jest za dodatkowym "poprawianiem się", ale widziała że mam ogromne kompleksy jeżeli chodzi o uszy i sama zaproponowała mi żebym zrobiła sobie operacje. Byłam w szoku jak to powiedziała. Musiało minąć trochę czasu, aż się przekonałam, zbierałam informacje,  oglądałam filmiki , czytałam opinie i sprawdzałam zdjęcia przed i po. W końcu poszłam do kliniki, zapisałam się, robiłam badania i po kilku dniach położyłam się na stół operacyjny :P. Stres straszny, ale czego się nie robi żeby być piękną! :)
 
Zobaczcie jak się bałam, oto filmik, który nagrałam tuz przed operacją. Jeszcze nikt go nie widział!
 
 
 
 
 
Pół godziny i po krzyku :P.
 
Kiedy wróciłam do domu owinięta w bandaż, nie wyglądałam zbyt dobrze hahaha. Po tygodniu ściagneli mi szwy i tak naprawdę dopiero wtedy zobaczyłam swoje uszy :) (To znaczy wcześniej jeździłam na zmiany opatrunków, ale tydzień czasu uszy były napuchnięte ...) i zrobiłam mega duże oczy (moja mama też). Nigdy nie widziałam piękniejszych uszu!:D
 
 


 Od tamtej pory kucyki, koki ,włosy na jeden bok, na drugi . :) Doszło mi +50 do zajebistości :) Jeżeli macie taki kompleks, lub jakikolwiek inny to działajcie !!:) Wasza samoocena jest ważniejsza niż opinie innych o tym, że się poprawiacie :)
 
 
 

89 komentarzy:

  1. Najważniejsze jest jak my się czujemy w swojej skórze , moim zdaniem podjęłaś dobrą decyzję :) Zmiana jak najbardziej na + chodź i przed operacją nie było tak źle ale jeżeli Tobie było to dlaczego miałaś tego nie zmienić? Drażniące są komentarze ''zrobiła operację bo dała dupy w programie za kasę'' a wszyscy wiemy że to nie prawda... Jeżeli ktoś ma kompleksy i szansę żeby to zmienić to powinien iść po swoje ! Pozdrawiam Aniu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I teraz świetnie wyglądasz! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie robiłaś operacje i jaki koszt?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie za to nie płaciła, sponsorzy ... hahaha

      Usuń
  4. noi bardzo dobrze :) jestem za. i to mega za. jeżeli ktoś ma z czymś problem to dlaczego tego problemu nie rozwiązać. ja jaką metodą to już nieważne. :) czy zoperowanie uszu jest nielegalne ? ja sie pytam ... LEGALNE. więc ja nie rozumiem dlaczego jest to krytykowane ... jakbym miała kasy na tyle sama bym sobie nie jedno zrobiła.
    wyglądasz Aniu teraz o wiele lepiej z tymi uszkami, a jeżeli Ty się czujesz dobrze z własnym wyglądem to tylko to wszystko jest na plus i koniec !!!
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała a jesli chodzi o operacje to czy to jest kosztowny zabieg ?? Jesli mozesz przytocz mniej wiecej jaki to koszt ? ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Na zdjęciu tym jak masz 5 lat faktycznie widac, ze Ci ucho odstaje, ale tak programie az tak tego nie bylo widac.. i mimo kompleksu chodzilas w zwiazanych wlosach czy ja zle cos kojarze? ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Tez od małego mam taki kompleks :/ ale operacje, to jest drogie... i boli pewnie eh

    OdpowiedzUsuń
  8. Ola z BYTOMIA_ Mala alle masz ryj ;P operacje nic ci nie da, zeby se wymien!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz co zamknij sie Ola bo gowno masz do powiedzenia a sie udzielasz.Wez pokaz swoj RYJ!

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Pokaż swój RYJ, jak jesteś taka "idealna". :)

      Usuń
    4. Natalko ale masz oczka jak ślimak a ten nos, haha! ;D ale beka, dzieki za zjebany dzien, na aleryje.pl juz masz podium Kolek z dupy sobie wyciagnij bosdretwa ;D

      Usuń
    5. Mała w zeby zainwestuj bo jak szczórek wygladasz ;) te uszy nie wpadaly tak w oczy jak przezółke i krzywe zeby MIChał

      Usuń
    6. te anonim moj ruj mam pokazac a ty to kto ANIA z programu?? :D

      Usuń
    7. zazdrosc... ludzie ogar .. :)

      Usuń
  9. Mała nie ważne czy podoba sie to innym ważne jest to że bodoba sie to tobie bo robisz to dla Siebie <3
    Ślicznie wyglądas, ;) Madzia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. "Doszłam do takiej wprawy,że przed imprezami tapiruje włosy moim koleżanką" koleżankom* liczba mnoga. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna Malutka! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aniu znam twoj kompleks bardzo dobrze. Moj tata tez ma odstajace uszy do dzisiaj i bardzo czesto opowiadal mi jak dzieci w szkole sie z niego smiali z tego powodu bo ma takie a nie inne. Nic z tym nie zrobil bo po jakims czasie przestal sie przejmowac opinia innych ludzi ale nie wyobrazam go sobie, zeby bylo inaczej. Moja mama do dzisiaj sie smieje, ze zakochala sie w tym jaki on jest i dla niej zadnych operacji robic nie musi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mała lepiej ci w ciemnych wlosach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie prawda ;) świetnie w jasnych <3
      eM

      Usuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. ile cię kosztowała ta operacja ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Pisze się "koleżankom" a nie "koleżanką" jeżeli chodzi o liczbę mnogą :D (np. Bylam z moją(jedną) koleżanką, ale robiłam moim(trzem) koleżankom) popraw niech to zostanie nasza tajemnica ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niech to zostanie naszą tajemnicą o chuj hahahahahahhahaha

      Usuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przeciez kasa nie gra roli, takie jak ty za sprzedawanie tylka maja kasy jak lodu

      Usuń
    2. hahahhaahaha weź się jebnij w głowe :D Nie ma to jak oceniać ludzi, których się nie zna ;)

      Usuń
    3. parcie na szkol jak ktos ma to bedzie oceniany a idioci to robia i po nocach placza bo o tym wczesniej nie wiedzieli... Elizka tez jest dupna, udaje czy jest tak pusta. jak trybson jej wklada to wpada bo taka stodola z niej ;)

      Usuń
  18. Też mam taki kompleks jak Ty miałaś i wcale Ci się nie dziwie :) jak tylko nazbieram pieniądze też idę poprawić uszy, zresztą gdzieś czytałam, że to jest zabieg na odstawanie małżowin usznych(jakoś tak xd), a ludzie od razu interpretują to tak jakby to była operacja plastyczna twarzy :)) I też nie mogę się doczekać kiedy będę robić inne fryzury niż rozpuszczone włosy :P Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  19. ANIA Z WS zrob sobie zeby bo jak usmiechasz sie to nikt juz nie widzi tych uszu tylko zolte jak ser, krzywe zeby ;( zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha ;DDD dobrze, lustro klamie ale ludzie dobry maja wzrok i widza gowno w trawie ;D

      Usuń
  20. Dobre samopoczucie jest najważniejsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mała ja jutro mam zdjecie szwów;) tez sie bałam i cały tydzien bolało, ale juz nie moge sie doczekać;) ja robiłam w klinice dr.szczyta w Warszawie, a zabieg wykonywał dr. Konrad Januszek. Mega polecAm;) i nie moge sie doczekać jutra;) pozdrawiam cie cieplutko Aniu, dziekuje za motywacje:**

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja tam jakoś nie jestem za ingerencjami chirurgicznymi, ale na uszy można przymknąć oko;) Obyś tylko nie zapragnęła upiększać się na siłę. Jest fajnie:) Pozdrawiam

    http://better-life-by-ewelajna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Mała uwielbiam Cię, ale masz mały błąd ortograficzny :) pisze się "koleżankOM" w tym przypadku :) Buziaczki a nowe uszy są piękne! :* Ruda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hej ! Masz moze jakies porady na rozstepy ? Mam 19 lat a w stroju juz nie wyjde a moi wrogowie zaczeli atakowac uda :( cala pupa jest juz nie do pokazania... Nie akceptuje siebie a doszedl mi ten kompleks i czuje sie strasznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź do kosmetyczki. Słyszałam, że są jakieś zabiegi złuszczające naskórek, czy coś takiego, właśnie na rozstępy. Trzeba to powtarzać parokrotnie, ale żeby być pięknym trzeba troszkę pocierpieć :)

      Usuń
  25. Czytając tego posta miałam wrażenie jak "wyjęte z moich ust". Niestety mam ten sam problem z uszami, o koku i kucyku mogę zapomnieć ;/ Widząc wcześniej zdjęcia "po" na Twoim facebooku i teraz jak opisujesz to na blogu coraz częściej się zastanawiam nad takową operacją. :) Lecz bardzo się boję. :) Pozdrawiam Klaudia. :) www.someonelikkeyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. moim koleżankom* a nie koleżanką, kurwa dziewczyno....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety polska język trudna język :)

      Usuń
  27. Jakie zajebiste kapcioszki miałaś! <3

    OdpowiedzUsuń
  28. I bardzo dobrze, że poprawiłaś co chciałaś :) poza tym w Warsaw... nie zauważyłam, że masz odstające uszy, widocznie tak strasznie to nie wyglądało jak Ci się Aniu wydawało ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja tez zrobilam sobie uszy, trochę bolu i po krzyku. Wszyscy mi mówili ze to niepotrzebne itp ale ja źle się z tym czulam i tez "pozbyłam" sie kompleksu.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja sobie poprawiłam nos w wieku 16 lat, miałam ogromny kompleks i nie raz się popłakało z jego powodu, od momentu poprawy noska lubie robić sobie zdjecia, wcześniej tego unikałam jak tylko mogłam :) Każdy jak ma coś do poprawy i ma ochote to zrobić to czemu nie, poczuje się lepiej i nabierze pewności siebie. Zauważyłam też, że mam lepszy kontakt z równieśnikami od operacji, jestem pewniejsza siebie, często jestem tą osobą, która zabawia innych na imprezach itp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś zadowolona z tamtego chirurga? bo szukam kogoś już od dłuższego czasu ale boję się wybrać :(

      Usuń
  31. Zanim zacznę pisać ten komentarz, odrazu mówię NIE JEST TO HEJT TO TYLKO I WYLACZNIE MOJA OPINIA ! WIEC NIE ŻYCZĘ SOBIE OBRAZLIWYCH KOMENTARZY NA MOJ TEMAT. Aniu, operacja naprawdę bardzo dużo Cię zmieniła i wygladasz o niebo lepiej. Ale nie musisz pisać o tym calemu swiatu, bo szczerze mówiąc nie kazdego to interesuje. Miałaś kompleksy? Czy Ty wgl wiesz co oznacza to słowo? Te Twoje "radary" to pikus przy tym co przeżywają osoby po wypadkach, które maja zjechane twarze i brzydza sie soba. Tacy ludzie moga mowic o kompleksach. A Ty tu z uszami wystakujesz. Dużo ludzi ma odstajace uszy, nie Ty jedna. A Tym postem pokazujesz ze takie uszy to cos zlego i inni rozumieją ze jak maja takie "radary" to sa inni i odrazu maja mieć kompleksy. NIE, DZIEWCZYNY SAMA MAM DUZE USZY I NIE WSTYDZE SIE TEGO, I JESTEM SWIADKIEM TEGO ZE Z CZASEM IDZIE SIE DO WSZYSTKIEGO PRZYZWYCZAIC. Ania, udajesz sie za dame, ktora wydaje kase na byle gowno, a naprawde jesteś fajna dziewczyna :) Lubie Cie z WS, ale czasami przeginasz mówiąc o sobie dziwne rzeczy, chyba po to zeby inni się nad Toba litowali. Tak samo jak ostatnio napisałaś ze "jestes wielce gruba ", gdzie wygladasz jak patyk. I co mialy powiedzieć dziewczyny, ktore naprawde walcza z nadwaga ? Wiesz, ze masz tyle fanek i nie powinnas pisać czegos co jest nie prawda, a ty o tym doskonale wiesz. Ale to juz tak naprawdę Twoja sprawa. Chociaz ten post o grubości i tyłku po kolana, dotyczył na pewno Eweliny, ktora nie wyzywa Ciebie tylko kłóci sie z Eliza a Ty ja wyzywasz, a kiedys byliście tak blisko :( To prawda, ze slawa uderza do glowy . Ania, nie traktuj tego jak hejt, jak wcześniej napisałam. Bardzo Cię lubie ale Twoje zachowanie naprawdę się zmienia odkąd zaczął sie 3 sezon. WYRAŻAM TYLKO SWOJĄ OPINIĘ! Pozdrawiam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorry, ale gadasz bez sensu. Nigdy nie sądziłam, że stanę w obronie, któreś z autorek tego bloga, bo uważam, że poziom jest naprawdę niski, ale tym razem muszę.
      Odstające uszy mogą być kompleksem - takim samym, jak wielki nos, krzywe zęby, nadwaga, znamiona, blizny itp. Po co przyzwyczajać się do czegoś, co sprawia, że jesteśmy nieszczęśliwi? Cudownie, że medycyna daje szansę poprawić to, co nam się nie podoba.
      Super, że Ania napisała o tym na blogu. Jeśli ciebie akurat te post nie interesuje, to też spoko, ale myślę, że to mógłby być najciekawszy post na dotychczas na tym blogu - gdyby jeszcze Ania podała więcej informacji. Nich ludzie wiedzą, że mogą pozbyć się jakiegoś swojego kompleksu!
      Na pewno każdy współczuje osobie po wypadku, która ma, jak to określiłaś, zjechaną twarz. Ale czy to oznacza, że ktoś inny nie może poprawić sobie, np uszu i nosa? Sorry, ale twoja teza jest bez sensu. Każdy ma swoje życia i należy tak postępować, by być szczęśliwym. Anię być może w jakimś stopniu unieszczęśliwiały uszy. Kogoś nieszczęśliwa krzywy nos. Taka zmiana daje ogromnego kopa, motywację, często też wzmacnia poczucie pewności siebie, pozwala zmienić pracę, całe życie.
      Dla ciebie to pierdoła, nic nie znacząc wada, a dla kogoś to wielka kula u nogi.
      Zastanów się dwa razy zanim powiesz komuś, że jego kompleksy to pikuś.

      Usuń
  32. Też mam wielki kompleks z uszami a bardziej z jednym :) cały czas musze chodzic z rozpuszczonymi wlosami a w wakacje to jest męczące, przy temperaturze 30°.... Mam 16 lat i mam wiele kompleksów takich jak małe usta, odstające ucho i brzydki nos :/// mam nadzieje, ze jak dorosne to cos z tym zrobie.... W końcu tu chodzi o mój wygląd. Uważam, że "poprawianie" swoich niedoskonałości jest czymś bardzo dobrym i nie rozumiem osób, które hejtują inne osoby. Pozdrawiam Cię Mała jesteś najlepsza bez kitu nie.. :*

    OdpowiedzUsuń
  33. W jakiej klinice robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  34. Mój mąż też robił sobie uszy i ja nie mam nic przeciwko operacja. Wyglądasz super i nie przejmuj się głupim opiniami. To twoje życie i ciało i masz prawo robić z nim co zechcesz. Pozdrowienia z Katowic

    OdpowiedzUsuń
  35. Sama sie nad tym zastanawiam ... chodz az tak odstających nie mam . Po za tym mam jeden kąpleks dla siebie jestem za chuda ... wszystko przrez kąmentujące betoniary nie chodze nawet w krótkich spodenkach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to witaj w klubie też mam ten problem z tym że jestem za chuda... ;/

      Usuń
  36. Brawo Aniu. Super wyglądasz. Szczecin pozdrawia :) :-*

    OdpowiedzUsuń
  37. Też miałam korektę uszu, był to mój kompleks od dziecka i nie miałam absolutnie żadnych wątpliwości, że operacja to dobry wybór :) Pozbyłam się kompleksów na dobre :) A Ty Aniu wyglądasz mega! Mogłabyś zrobić post o pielęgnacji swojej twarzy, jakich kremów używasz itd. Masz super cerę :) Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Gratuluję odwagi, efekt super! Niestety ja również cierpię na ten problem, ale tylko "w połowie". Moje prawe ucho jest "normalne", natomiast lewe lekko odstaje.. nie wiem czym to jest spowodowane. Może kiedy byłam mała lubiłam spać na tym uchu? Być może kiedyś też zdecyduje się na to, by pozbyć się problemu, ale na dzień dzisiejszy nie jest to mój priorytet, da się z tym wytrzymać :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Aniu, wybacz, że tak z Anonima ale kit:p
    miej wyjebane na te komentarze które oczarniaja ie tylko ciebie ale haczą tez o Dużą.
    Jesteś naprawdę zajebista dziewczyną, jeśli nie czulas się dobrze z uszami to operacja jest w porze.
    Ci co piszą o tobie jak najgorzej niech się jebia. Bardzo fajnie się kogoś hejtuje w necie, hejterow podziwiala bym za to, że mówią ci takie rzeczy w twarz. Ale nie oklamujmy się, lepiej być kozakiem w necie. Jesteś mega dziewczyną, wyglądasz bardzo ładnie aż ci zazdroszczę. Trzymaj tak dalej, jesteś mała ale oryginalna :).

    OdpowiedzUsuń
  40. Maluch! !!
    Gdzie robiłaś uszka, sama mam podobny problem i chcę się go pozbyć. Ile placilas? U kogo i gdzie? :)
    pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  41. Tez mam ten problem mam 23 lata 2 dzieciaczkow przecudnych a uszy mega odstajace naszczescie moje dzieci tego mega kompleksu nie maja cala szkole podstawowa dzieci sie ze mnie smialy plastus uszol to sie slyszalo podziwiam cie mam nadzieje ze kiedys moje marzenie o pieknych uszach sie spelnia moze kiedys uzbieram ta sume pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. I na chuj Ci to było, jak Alan i tak ma Cię w dupie :-D

    OdpowiedzUsuń
  43. Witaj Ania,
    popieram Cię w pełni.
    Dziewczyny jeśli macie kompleksy to nie wahajcie się i idźcie zmienić swoje życie.
    Sama miałam ten problem.
    Postanowiłam się tego pozbyć i od dwóch lat spokojnie robię przeróżne fryzury zapinane do góry.
    nie boję się już,że ktoś będzie się krzywo na mnie patrzył.
    Pozdrawiam Was serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak szczerze mówiąc oglądam od 1 sezonu i dla mnie zawsze byłaś jesteś i będziesz śliczna dziewczyna. Teraz zmiana twoje wyglądu po prostu WOW *.* wyglądasz pięknie. Bardzo podoba mi się twoje podejście do wszystkiego. To jak starasz się pomogac kobieta bardzo ale to bardzo mnie to zafascynowało. Zajebista wariatka z Ciebie cała wasza ekipa jest zajebista ! Pozdrawiam Kamila :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Mała, błagam, wrzuć przepis na maseczkę, którą robiłaś sobie z psiapsią świeżakiem.

    OdpowiedzUsuń
  46. MAŁA!!! A głupiego Jasia dostałaś przed zabiegiem? :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja zapewne będę się poprawiać dopiero w wieku 40+, ale pewnie trzeba walczyć z kompleksami bo własna samoocena jest przecież najważniejsza.. :))

    OdpowiedzUsuń
  48. Też miałam korektę uszu, jakies 7 lat temu :D . a teraz mam 23, więc wiem co przechodziłaś :)) . Najlepsze jest to jak ściągną juz opatrunki, szwy, zejdzie opuchlizna i siniole, wtedy uszy stają się najpieknięjszymi uszkami na świecie :) ! .

    p.s. MASZ PIĘKNE USZY ;D
    pozdrawiam. Twoja imienniczka, Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak uszy i usta już poprawiłaś, to może w końcu za ortografię się weź :) KOLEŻANKĄ

    OdpowiedzUsuń
  50. Aniu, wiem że o depilacji było kilka postów Temu, ale mam nadzieję, że nie przeoczysz mojego komentarza :)
    Laser jest okej, ale tylko pod warunkiem, że Twoje włoski są czarne i grube, przy jasnych nawet nie ma sensu myśleć. Jeśli laser, to tylko light sheer. Boli, owszem, ale warto. Widać efekty, nawet już po 2 zabiegach. Owszem, laserówka wymaga poświęceń. Nie można się opalać. To warunek absolutnie konieczny. I niestety, wszystkie zabiegi (min. 6) trwają około roku.
    Nie baw się w żadne IPL. IPL rozjaśnia włoski i już nic potem z tym nie zrobisz.
    Jestem po 4 zabiegach, zostały mi jeszcze 2. Jestem bardzo zadowolona. Boli, ale daję radę. No i najpierw płaciłam 700 zł za zabiegi, teraz kupiłam groupon za 300 zł i mam za to 4 zabiegi. Także warto. No j jeszcze jedno - najlepiej zawsze na początku iść sprawdzić na małym fragmencie jak reaguje nasza skóra, w miejscu, w którym chcemy ją depilować.

    A olej złudnie nawilża, lepiej balsam kupić :)
    Daj znać, jak się zdecydujesz na laser.
    Powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  51. "imprezami tapiruje włosy moim koleżanką haha" a nie czasem 'koleżankom' kochanie

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam ten sam a nawet podwójny problem bo u mnie nie jest to kwestia jednego ucha a niestety obu.

    OdpowiedzUsuń
  53. Aniu gdzie robiłaś? też chce sobie zrobić a nie potrafie zdecydować sie na żadnego lekarza :( a nie chce żeby po operacji uszy mi np. odskoczyly, Poleć swojego :*

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeśli ktoś ma duże kompleksy to rzeczywiście, po co ma się męczyć skoro może coś poprawić i być szczęśliwym we własnej skórze? To jest zupełnie co innego niż poprawianie urody dla własnego kaprysu. Ja bym się pewnie na operację nie odważyła, ale z drugiej strony, gdyby ktoś wyśmiewał jakąś część mojego ciała, to kto wie? Może czułabym się z tym tak źle, że skłoniłoby mnie to do operacji.
    Tak samo było z Anią Dużą, powiększyła sobie biust, i co, to od razu oznacza, że jest plastikową lalką uzależnioną od operacji? Nie, po prostu nie podobały się jej piersi i się źle z nimi czuła a teraz przynajmniej nie ma kompleksów i jest szczęśliwa.

    OdpowiedzUsuń
  55. Hej Aniu , bardzo fajnie , że mówisz o korekcie uszu , bo dużo osób z takim kompleksem zwyczajnie sie boi tego zabiegu . Sama go przeszłam mając 8 lat , pamiętam jak wszyscy dziwili sie moim rodzicom , że takie małe dziecko wysyłają na zabieg , a moi rodzice po prostu chcieli zaoszczędzić mi kompleksow w pszyszłości , bo tak bardzo odstających uszu jakie miałam to chyba nie widziałam jeszcze u nikogo . Dlatego więc , nie ma czego sie bać , to na prawde nie boli ,a im szybciej tym lepiej .

    OdpowiedzUsuń
  56. zapraszam na mojego bloga gdzie codziennie opisuje ze zycie na diecie i cwiczenia nie muszą byc nudne i ciężkie! :) http://fitniemit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. oczywiscie Mala masz racje, ale nie wszystkich stac na operacje by cos w sobie poprawic :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Mała masz u Mnie mega plusa za ten wpis. Ja w tej chwili jestem na etapie walczenia ze Swoimi największymi kompleksami a mam Ich aż 3 niestety łatwo nie jest ale już widzę efekty a dzięki temu poprawiłam Swoją samoocenę. Mam wyjebane na to co mówią o Mnie ludzie :) Dzięki wielkie za ten wpis poprawiłaś Mi nim humor ;p i dodałaś energii do działania więcej takich motywujących wpisów poproszę :)

    OdpowiedzUsuń
  59. racja racja ^^ ale co tam , sezon sie rozpoczal trzeba korzystac ;> trudno sie mowi ^^

    Zapraszam -> http://laylaylisa.blogspot.com/
    lifestyle , jak zrozumiec jezyk tluszczu i wieeelee innych ciekawych projektow diy i tematow ^^ codzienna dawka inspiracji w pigulce ;>

    OdpowiedzUsuń
  60. Mi odstaje prawe ucho. Przez całą szkole podstawową i gim strasznie się tego wstydziłam dużo sie zmieniło kiedy poszłam do liceum jakoś o tym zapomniałam. Moja samoocena uległa zmianie na plus i już nie chodziłam w rozpuszczonych włosach 24/7 co nie zmienia faktu, że operacji bym sie podjęła :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Gratuluje Ci ze sie tego podjelas Mala <3 ja za rok mam operacje nosa - moj ogromny kompleks, juz sie nie moge doczekac :) a Wy nie marudzcie ze nie kazdego stac, tylko zbierajcie kase! ziarnko do ziarnka...

    OdpowiedzUsuń
  62. Szkoda Aniu, że nie każdego stać na poprawę swojego wyglądu :/ Wyglądasz ślicznie ��������

    OdpowiedzUsuń
  63. Super, że udało Ci się zwalczyć kompleks, na pewno dzięki temu czujesz się ze sobą znacznie lepiej. Tego typu zabiegi przeprowadzane są dość szybko, a potrafią naprawdę odmienić życie. Pozdrowienia dla Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  64. 29 yr old Dental Hygienist Kori Aldred, hailing from Fort Erie enjoys watching movies like Demons 2 (Dèmoni 2... l'incubo ritorna) and Running. Took a trip to Kalwaria Zebrzydowska: Pilgrimage Park and drives a Maserati Tipo 61. Internet

    OdpowiedzUsuń