wtorek, 9 czerwca 2015

PEELING NAWILŻAJĄCY

Z tej strony Mała :P

Znowu mam dla Was nowe neewsy (Inglisz perfect hahah) odnośnie kosmetyki ciała!
Zaczyna się robić ciepło,trzeba golić nogi ... :P
Nie lubię tego strasznie,myśle o depilacji laserowej ale to chyba bardzo boli ?? :(
Oprócz gładkich nóg ważne jest jeszcze nawilżanie ciała :P Najlepszy do opalania i nawilżania ciała jest olej :P Zwykły sklepowy (przynajmniej ja takiego używam:P)
Dodatkowo do oleju dodaje sól i powstaje mi peeling :P




2 razy w tygodniu robię sobię taką cudowną mieszankę,nakładam na ciało masując,przez co ścieram zużyty naskórek :P
Do tego ciało jest super nawilżone i gładkie ;) Możecie robić sobie taki peeling na rękach,brzuchu, klatce piersiowej :P ....







I tu akcja z majtkami :P Wrzuciłam fotke majtek na fanpage i ludzie pomyśleli że ... są brudne ;P

POWAŻNIE???

Myślicie,że jeżeli jestem w Warsaw Shore to mój mózg już nie działa?:D
Że daję Wam do wglądu moją bieliznę z wczoraj ?! hahha Ludziskaa :P
Myślenie nie boli a na majtkach były wzorki :P
Wracając do tematu ... zgubiłam gdzieś swoją gumkę do włosów szukałam czegokolwiek by spiąć włosy stojąc w wannie cała w oleju:P, spojrzałam na majtki i mówię: Nieee Mała oszalałaś?:P
Myślałam,że się nie uda :P Bielizna spieła mi lepiej włosy niż prawdziwa gumka:P Czaicie?!:P
Zawiązałam na głowie koka i użyłam tych majtek :P



Teraz kiedy gdzieś wyjadę i zapomnę gumki do włosów to ogarnę akcję majtkami oczywiście czystymi haha!
Szczerze, to nawet tak źle to nie wygląda :P




Jeśli peeling jest już dobrze wmasowany w skórę zmywam go letnią wodą i tadammm ! :P
Jestem gotowa do wyjścia w sukience :P Spróbujcie czy odpowida Wam takie rozwiązanie na skórę i włosy haha :P I piszcie co sądzicie :P


118 komentarzy:

  1. lepszy peeling kawowy: kawa+sol+ olej kokosowy/oliwka raz na tydzień wystarczy:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak! :-)

      Usuń
    2. peeling kawowy czyni cuda <3

      Usuń
    3. najlepszy domowy peeling to miód i brązowy cukier. skóra jest po nim bardzo gładka, a w dodatku sam peeling ładnie pachnie i super smakuje haha :D polecam !

      Usuń
    4. Peeling kawowy robie sama :) Ziarna kawy mielę w młynku zawsze dodaje cynamon i olej kokosowy do tego chili albo imbir bo mają dobre działania :) Wbrew pozorom nic nie piecze, nie szcypie i takie tam xd Polecam :)

      Usuń
    5. A ja polecam brazowy cukier jako peeling na usta. Wystarczy nawilzyc usta slina lub woda, posypac wargi cukrem i rozprowadzić tak jakbyście rozcieraly pomadke. Usta są gladsze i dobrze ukrwione przez co wszelkie pomadki beda Wam się lepiej utrzymywac ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Przecież napisała że "Inglish Perfect" więc po co to poprawiasz.....

      Usuń
  3. ja tez uzywalam majtek jako gumki w solarium , nie jedna tak robi .. czyscioszki nagle sie wszyscy zrobili ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Super gumka gdzie kupilas?- aa wiesz to tylko majtki

    Peeling kawowy lepszy. Olej stosuje do opalania

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pomysły napewno wypróbuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej kochana, depilacja laserowa nic nie boli, ale niestety mi nie dała żadnego rezultatu, miałam 6 sesji i wyrzucone pieniądze w błoto.. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie tego też się boję ;p

      Usuń
    2. Wystarczy znaleźć gabinet, który ma laser light sheer. Niestety trochę boli bo pali cebulki i uszkadza by się nie regenerowały, jeżeli nie bolało to po prostu był lipny laser. Najlepiej działa na ciemnych włoskach, wtedy wystarczy z 2-3 razy i po sprawie, im jaśniejsze tym większe prawdopodobieństwo, że zabieg trzeba będzie powtórzyć kilka razy, w odstępach oczywiście ;-)

      Usuń
    3. Dobry jest Laser diodowy a IPL :)
      Chwala sobie go :)

      Usuń
    4. Ja osobiscie uzywam lasera z philips lumea 2008 i bardzo go sobie chwale mialam juz 6 serii a po wloskach ani sladu ! Bolec nie boli w zaleznosci jaki ustawisz sobie "stopien" ? (Od 1 do 5) czujesz tylko takie przyjemne cieplo. Ja mam tyle dobrze ze mam wlasny laser i moge sobie powtorzyc serie kiedy zapragne ;) polecam i pozdrawiam ��

      Usuń
    5. Ja chodzę na zabiegi do gabinetu i muszę Ci powiedzieć Aniu, że pierwszy zabieg bolał strasznie, miałam ślady po oparzeniu, które po jakiś tygodniu powoli schodziły. Ale już przy drugim razie nie było tak źle :)
      Kochana do odważnych świat należy :D

      Usuń
    6. dziewczyny trzeba rozroznic IPL od lasera.
      jesli depilacja laserowa to TYLKO laserem medycznym typu Light Sheer, Soprano XL Blu itd
      jesli ktos kupil sobie zabiegi IPL (a to nie laser!) to rezultaty sa tylko kilka tygodni.
      i potwierdzam, rezultaty sa MEEEEGA i nic nie boli. bol podobny do... strzelania sobie gumka recepturka w noge. woskowanie boli duzo bardziej :)

      Usuń
  7. Świetne pomysły napewno wypróbuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne pomysły napewno wypróbuję 😘

    OdpowiedzUsuń
  9. fajny post nie ma co , co do nawilżenia też tak robię czasami dodaję też do tego kawę i cukier zamiast soli ale z solą też używam, co do majtek hmm można wypróbować:)http://kolorowekredkikolorowej.blogspot.com Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ooj Mała Wariatko :P Myślałam, że po tym jak oglądałam Cię wychodzącą z wanny już nic mnie u Ciebie tak nie rozbawi ale te majtki to mistrzostwo świata :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pije już hahha :P

      Usuń
    2. 'Wychodziłam stad cztery razy' mnie najbardziej rozbawiło xd swoją drogą też wylądowałam kiedyś w wannie pijana na domówce :p

      Usuń
    3. Zdecydowanie gorzej jest wypaść pijanemu z wanny, jak w moim przypadku.. xd pozdro Mała, fajne notki :)

      Usuń
  11. Ja zawsze robię peeling cukrowy : cukier oliwa z oliwek ,bądź zwykły olej i śmietana :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tą gumką - majtkami to już słyszałam kilka lat temu w Perfekcyjnej pani domu z Anthea Turner. Więc to już patent światowy ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Mała, nie używasz żadnego filtru jak się opalasz, tylko na olej? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Smarowanie sie olejem zwykłym ze sklepu pali skórę podczas opalania i może doprowadzić do raka skóry;) pozdrawiam skończyła studia medyczne i zdalam rozszerzenie biologii i dużo o skórze i ciele wiem . ;) podpisywac sie nie bede bo nie mam takiej potrzeby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej w żaden sposób nie wpływa na opalanie a tymbardziej nie wywołuje raka skóry.... Jestem po farmacji i większej bzdury nie słyszałam

      Usuń
    2. niektóre oleje posiadają filtry..

      Usuń
  15. Super sprawa na pewno wypróbuje pozdrawiam buziaczki :) wiecej takich ciekawych postów czekam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Tyle czasu zmagałam się z szorstką skórą po goleniu nóg, a nie moge używać żadnych dziwnych, chemicznych kosmetyków, wszystko mnie uczula... Idę zaraz testować!
    Maseczke testowałam wczoraj, meeega czad! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mala a peeleng robisz po goleniu?;) nie podraznia skory?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peeling powinno się robić dzień przed goleniem, żeby skóra "odpoczęła".

      Usuń
  18. Zamiast soli, swietny jest cukier brązowy i zapach przyjemniejszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. A Aniu Kochana - peeling robi się przed depilacją czy po? Bo ja po goleniu nóg mama strasznie podrażniona skórę i wyskakują Mo takie czerwone krostki i strasznie szpeca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli masz podrażnioną skórę po goleniu, nie stosuj pianki do golenia, lepszym rozwiązaniem jest odżywka do włosów, najlepiej jakaś z miodem ;)

      Usuń
    2. Robiłam juz wszystko... I te cholerne krosty wychodzą za każdym razem

      Usuń
    3. a probowalas depilacje woskiem? Mi tez zawsze krosty wychodzily, a teraz po depilacji woskiem sa tylko przez krotka chwile podraznione i wygladam jak biedronka - w czerwone kropeczki :) przynajmniej krost nie ma, a przede wszystkim efekt utrzymuje sie na dluzej, wiec skora tez sie tak nie meczy jak po codziennym jezdzeniu maszynka do golenia.

      Usuń
  20. Mała ty to zawsze coś wymyślisz , kozacko Buziaki ������ Ania B

    OdpowiedzUsuń
  21. Hm a masz jakiś sposób na to żeby włosy się nie przetluszczaly po 1 dniu ? Pozdrooooo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przetłuszczają się po jednym dniu pewnie dlatego ze zbyt często je myjesz.. Dosyć częste mycie odstaw i wszystko powinno wrócić do normy:) Ja myje raz na 5 dni, czasami zdąży mi sie umyć po tygodniu a i tak nie mam ich tłustych;) pozdrawiam:))

      Usuń
    2. Częste mycie włosów nie ma nic do tego :) Nie wiem kto to wymyślił w ogóle :)

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. opalać się na olej :o głupota totalna.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja robie sobie super piling z oleju z oliwek do tego dodaje cukier i gotowe.bardzo polecam twój przepis również wypróbuje :* pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale się gorąco zrobiło :D Na pewno spróbuje :) A swoją drogą świetny pomysł z tym blogiem, jak widać dodajecie post a już pod postem sto pytań do.. dobre rady zawsze się przydają ;) robicie świetną robotę oby tak dalej :) pozdrawiam was dziewczęta :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak bylam mala to mama mnie maslem smarowala, zebym sie opalila :p raka skory nie dostalam, skora zyje, ale juz sie tak pieknie nie opalam. Jak sie czlowiek spali to wystarczy maslanka/ kefir i po sprawie :p peeling fajna sprawa, zobacze sobie choc nienawidze byc tlusta :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja też ostatnio zaczęłam robić peeling z soli i oleju i się tak zastanawiałam czy dobrze robie :D ale teraz wiem, że tak :D jestem wdzięczna za post :D a peeling z kawy też jest dobry, ale właśnie sól oczyszcza naskórek dlatego bardziej do niego się przekonałam. Czekam na inne ciekawe porady na temat peelingu ciała :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Zamiast soli, lepszy jest cukier .
    A jak peeling to : miód, cytryna, cukier .
    A na głowę zamiast majtek do koka , wole skarpetkę .
    Jak wypadnie albo ktoś rozwali mniej tłumaczenia jak z majtek .

    OdpowiedzUsuń
  29. Mała daj coś na trądzik prze i w trakcie okresu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Mała daj koniecznie post o podkładzie i innych kosmetykach których używasz :(

    OdpowiedzUsuń
  31. Najlepszy jest peeling z morza martwego :)) masujesz ruchami kolistymi a później lekko zimną woda spłukujesz :) , jeszcze jest druga opcja oliwa z oliwy podczas kąpieli zamiast płynu do kąpieli :) tez dobrze nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mała, załóż sobie aska, żeby mieć jeszcze lepszy kontakt z czytelnikami :D

    OdpowiedzUsuń
  33. zużyty naskórek... masakra. Nie da się czytać tych ledwo posklejanych zdań bez żadnej składni, sensu... zajmij się szkołą, a nie blogiem, bo wypowiadać to Ty się nie umiesz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nie odpowiada to nie wchodź, nie czytaj i nie komentuj.

      Usuń
    2. acha czyli jak cos nie tak to zamknąć ryj? brawa dla ciebie.............

      Usuń
    3. Dokładnie. Żal nad żale.

      Usuń
  34. Blog...hmm jest jaki jest...jakie wlascicielki taki blog,mamy wolnosc slowa,wiec piszcie sobie dl mnie pilling i majtki sa znane,ale do rzeczy..tak sie zastanawiam jak Mala to robi ze na zdjeciach ladna dziewczynka,a w progrqmie brdzo nijaka..poprostu jakby 2inne kobiety,na zdjeciu oko wyrazne,slodka buzia,a w tv zlana twarz z wlosami i male oczy...tak sie obrabia,ale po co skoro w tv jest nie atrakcyjna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Praktyczne :) A jakie nogi gładziutkie :D A co do zabiegu laserowego usuwania włosków to tragedii nie ma. Ale każdy inaczej to odczuwa ;)

      Usuń
  35. Mała załóż sobie aska!!! :p

    OdpowiedzUsuń
  36. Mała jesteś najlepszą wariatką :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Poważnie, olej jest dobry do opalania... Albo parafina ;) I teraz wiem, że to obleśne, ale... znam kogoś, kto się opalał na... UWAGA! SPERME!!! :o :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Mała zrób coś na pięty ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Pięty jest dobra tarka dobrze usuwa martwy naskórek tylko najpierw musisz sobie namoczyć tzn woda ciepła + mydło i później je osuszyć z lekka i tarka zdzierać naskórek aż się nie zrobią takie kuleczki :)) i na samym końcu nasmarować kremem lub maść z witaminą C :).

      Usuń
  39. Można po takim zabiegu iść na solke ?

    OdpowiedzUsuń
  40. Mała zrób coś sobie na mózg

    OdpowiedzUsuń
  41. Praktyczne :) A jakie nogi gładziutkie po tym ;) A co do laserowego usuwania włosów to tragedii nie ma :) Ale każdy inaczej to odczuwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wszystko ok, ale dlaczego dziewczyny nie macie snapa ? byłoby mega Was posłuchać z rana <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Do depilacji domowej polecam urządzenia Philips Lumea, gładka skóra bez wrastających włosków :)
    https://www.youtube.com/watch?v=gBtUygHvpz4 - recenzja,warto obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo fajny post na pewno wypróbuje go dzisiaj ;) może zrobisz jakiś filmik o włosach co polecasz i wgl ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Fajnie to z majtkami wymyśliłaś ;D
    A co mowa do pielęgnacji skóry to na pewno jeszcze dziś wypróbuję ;)
    POZDROWIONKA :*

    OdpowiedzUsuń
  46. Mała a potem nakładasz na to jakiś krem jak tak to jaki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  47. jesli chcecie robic bloga to postarajcie sie o jakosc notek i zdjec a patrzac na to nie chce sie nawet czytac :/ ale i tak powodzenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mysle, nie da sie patrzec na te zdjecia, poogladajcie inne blogi - ludzie musze widziec co sie znajduje na zdjeciach, to tez sprawia ze blog staje sie od razu bardziej atrakcyjny, a tutaj nie ma nic co nas zacheca do ogladania, bo autorki sie nie staraja- czyli tak naprawde nie szanuja swoich fanow.

      Usuń
  48. Dałoby radę pisać posty większą czcionką? Trochę źle się czyta ;/ ale bez względu na wszystko życzę powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Mam pytanie czy to źle że czytam wasze blogi bo po prostu was lubie. No może też to czytam bo chce pomóc mojej dziewczynie aby jeszcze ładniej wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja polecam peeling kawowy zmieszany z olejem, bądź miód z solą (najpierw smarujemy się miodem po czym wcieramy sól) skóra jest naprawdę mega nawilżona! ja często to stosuję nie tylko w domu bo idąc na saunę również ( komórki skórne otwierają się Bardziej)

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajny pomysł na blog. Peeling świetny. A co do wcześniejszej notki maseczki z dodatkiem pyłku pszczelego też dają fajne rezultaty.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ha ha napewno spróbuje 👅ty jestes chyba taka malutka ze nie mozesz wyjsc z wanny pozdrawiam 💕

    OdpowiedzUsuń
  53. POMOCY!!!!
    niech ktoś zainterweniuje w sprawie: olej do oplania ciała
    jak można publikowac tak DEBILNE treści? Mała! to świadczy tylko o tym jak bardzo niedouczona i tempa jesteś, bawisz się w kosmetyczke na blogu a nie znasz PODSTAWOWYCH zasad.
    odłóż ten komputer i idź do skzoły, albo jeszcze lepiej do psychologa, który Cie sprawoadzi na ziemie.
    tak skoro jesteś w warsaw shore znaczy, że nie masz mózgu. jesteś tragicznie patologiczna i agresywna. serio, razem z damianem powinniście iśc na terapię. a ludzie i tak was oglądają jako małpki w klatce, patologię, do której nie chcą się zbliżyć i czują ulgę,kiedy patrzą na was i wiedza, że nie sa tacy jak wy.
    kur*a, LUDZIE OLEJ?!?!!?!?!?! OLEJ KUCHENNY NA CIAŁO DO OPALANIA?!?!?!?!!?!?!
    ps ciekawe czy ten komentarz zaakceptujecie czy dalej prowadzicie propagande :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na olej opala się najlepiej tak do Twojej informacji :D

      Usuń
    2. Też jestem tego zdania, na olej opala się najlepiej ;)

      Usuń
    3. NONO na olej opala się jak najlepiej chyba kurczach na patelni.
      bez filtrów uv palisz sobie tym skórę i gwarantujesz raka w niedalekiej przyszłości
      a w najlżejszym przypadku odparzenia poparzenia i szybkie starzenie się całej skóry.
      skoro ona używa oleju kuchennego do opalania już wiem czemu w wieku 20kilku lat wygląda na 35...

      Usuń
  54. Co do depilacji laserowej tez się nad tym zastanawiam :) aktualnie usuwam laserowo rozstępy i powiem szczerze to wbrew pozorom nie boli ! Wiec laserowe usuwanie owłosienia podejrzewam tez nie będzie boleć :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Na olej opala sie najlepiej? Spróbujcie benzyny, to jest dopiero coś!
    A tak na powaznie, koncze wlasnie kosmetologie i na olej sie nie opala, tylko smaży skóre, jak frytki i to jest dla niej szkodliwe. To jest pierwsze primo.
    Drugie primo- peeling nawilżający z solą ? Aha. Sól WYSUSZA skórę, nie nawilża, chyba że mialaś na myśli właściwości oleju ale wtedy też jesteś w blędzie bo Olej NATŁUSZCZA a nie nawilża. *ciekawe czym to sie rozni, co? :)" Tak czy tak jak juz powinnas zaproponować oliwę z oliwek zamiast oleju, i nie łączyć jej z solą, nawet jesli nie przeszkadza Ci to ze ona wysusza, to po wykonaniu tego peelingu zaraz po goleniu bedziesz miala nogi cale podrażnione. Bierzecie sie za cos o czym nie macie pojęcia i cieszycie sie z dużej ilości wejsc ktora jest spowodowana tylko tym ze jestescie znane. Jakbyscie tu wstawiły zdjęcia swojego gówna to byloby wejść tyle samo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio, coś ktoś powinien robić z tymi treściami, które one tu propagują.
      to jest tak chu*jowe, że w szczególności młode osoby W ŻYCIU nie powinny tego czytać. i się tym sugerować.
      dodatkowo działanie na szkodę innych ma też swoje konsekwencje prawne... nie zdziwię się jeśli ktoś z pogłębioną lordoza przez "przysiady magdy" czy rakiem i poparzeniami dzięki "opalaniu małej" pozwie je o odszkodowanie.

      Usuń
    2. Ja nie kończę kosmetologii, ale chyba każdy kto choć trochę interesuje się kosmetyką wie, że opalanie się na olej to niszczenie sobie skóry, tych głębokich warstw, których nie widać. Dzięki opalaniu się na olej w wieku trzydziestu lat skóra będzie wyglądać jak u czterdziestolatki albo gorzej. Cały internet huczy o tym jak ważne jest stosowanie filtrów a Wy tu z olejem wyjeżdżacie ... Pisząc takie bzdury zrobicie komuś krzywdę.

      Usuń
  56. Sory Mała, z całym szacunkiem do Ciebie, ale powinnaś zwracać większą uwagę na stylistykę tego co piszesz bo mimo mojej sympatii- czytając twój tekst czuję się jakbym słuchała bełkotu dresów na przystanku;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czym ona się od nich różni, to dresíara przecież ona nie dyskutuje tylko od razu bije po buzi,a jak nie miała w jednym odcinku fajek to jarala kiepy,patolka

      Usuń
  57. Ja prd. Ani ładu ,ani składu.Bełkot jakis i jeszcze chwalic sie i jako dobra rade dawac zwiazywanie wlosow majtkami? Zaznaczajac przy tym,ze sa czyste? Błagam. Własnie zaczynasz udowadniac ,ze Twoj mozg faktycznie czasami przestaje działac... Oj ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. file:///C:/Users/euro/Desktop/11406719_842312592522906_705262169016908266_n.jpg Wy serio nie widzicie że to są "wzorki" ? Czy po prostu Wam się nudzi i szukacie dziury w całym? :D

      Usuń
  58. Gumki zawsze się gubią, a czym innym spiąć niż majtkami, czasem też używam ramiączek od stanika. Trzeba sobie radzić w takich "trudnych" sytuacjach *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo wlasnie, ja tez pol zycia zamiast gumki nosilam ramiączko od stanika ;)

      Usuń
  59. Hej, jeśli myślisz o depilacji laserowej, to nie łap się na ''kruczki'' jeśli chodzi o laser IPL, ponieważ zabiegi są dużo tańsze jednak efekty nie na długo jak np po diodowym. Ja oczywiście skusiłam się na ten tańszy w tamtym roku, kilkanaście zabiegów zrobionych, kasa przepadła a efektów nie było widać już po 2 miesiącach :/ (robiłam w wakacje, co było błędem, bo skóra nie może być opalona :() Dlatego warto pytać w salonie jaki mają sprzęt i dużo wcześniej poczytać o tym :p

    OdpowiedzUsuń
  60. serio? Gumka do wlosow z majtek???????:O
    olej najlepszy na opalanie ??????
    Az nie wiem jak to skomentowac..

    OdpowiedzUsuń
  61. gówno, dalej nie akceptują niewygodnych dla siebie komentarzy. brawo laski, prawdziwe jesteście w chuj. a na takie się promujecie Oo

    OdpowiedzUsuń
  62. Super blog !;* nie przejmuj się hejtami oni tylko zazdroszczą ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak zazdrościmy tego, że dorosła kobieta nie potrafi się poprawni wysłowić i smaruje sie olejem do smażenia na słońce.

      Usuń
  63. dziś wypróbowałam maseczkę z oleju i soli i są efekty, moje nogi są o wiele milsze w dotyku, nie mam az tak bardzo podrażnionej skóry ( gdyz uzylam jej od razu po depilacji. ) chyba będę ją robiła częściej. dzięki za radę! czekam na kolejna notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  64. używanie soli na ogolone nogi to zły pomysł, może nam podrażnić skórę, będzie nas szczypać .. zamiast soli lepiej użyć cukier :> ale to tylko moje zdanie.

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja robiłam sobie taki na twarz, ale wydawało mi się, że sól przesusza mi cerę im częściej go stosowalam ...

    OdpowiedzUsuń
  66. Super ! ;) Zapraszam do mnie http://beautyforyouxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Hahaha w awaryjnych sytuacjach też korzystam z patentu z majtkami zamiast gumki do włosów! :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Jestem dyplomowana kosmetyczka i radze nie robic tego peelingu swiezo po depilacji. Jesli juz to taki peeling mozemy wykonac ok.3 dni po aby nie podraznic skory...polecalabym peeling z soli szczegolnie do stop i do rak z problemem nadmiernej potliwosci gdyz sol ma wlasciwosci dezynfekujace. Jesli chodzi o czestotliwosc peelingow to powinnismy wykonywac go raz na tydz luz co 10 dni aby nie skrocic procesu odnowy naskorka ktory trwa ok 28dni...oczywiscie proces ten mozemy zaklocic jesli bedziemy peelingi stosowac zbyt czesto przez dluzszy okres czasu. Kobietki majace problem z cellulitem moga sprobowac peelingu z fusow z kawy zmieszanymi z miodem...skora bedzie gladka,nawilzona ,lepiej ukrwiona a ponadto kofeina pobudzi spalanie tluszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Nigdy wcześniej się nie udzielałam ale po prostu nóż w kieszeni się otwiera jak się patrzy na niektórych ludzi .. Cóż za błazenada dyktować komuś co ma robić. Dziewczyny biorą udział w programie, założyły bloga niech robią co tylko chcą ICH SPRAWA. Jeśli coś się nie podoba wynocha.
    Ludzie nie rozumieją że to co widzą w programie to jedna sprawa a to co po za programem druga?
    Dziewczyny ode mnie macie okejki i za udział w programie i za bloga i za wszystko po kolei ,szanuje ludzi którzy robią coś w życiu i robią to po swojemu wbrew krytyki ;)
    Wasze imprezy na plus (chętnie bym z wami nie jednego kielona wypiła) Wasz blog na plus ( i niech żadne dyplomowane kosmetyczki nie pierdol** że na oleju nie można.. CHCE niech robi na oleju, na śmietance 36% , na mleku , na ch** też i co wam do tego .. :) niech przyjaźnią się z kim chcą ,niech upijają się kiedy chcą ,niech pracują gdzie chcą i Wy kim życia nie układajcie ,każdy niech patrzy swojej dupy ;)!! Dziewczyny czekam na kolejne wpisy i pozdrawiam ze śląska ! P.S dla Madzii mieszkom bardzo blisko Twojego miasta rodzinnego ( wsi :D ) i czekałach aż ktoś taki jak Ty jebnie do porzondku :D

    OdpowiedzUsuń
  70. peeling nawilzajacy jest bardzo dobry! polecam go razem z moja 85letnia prababcia :D / maja :*

    OdpowiedzUsuń
  71. Cześć wam dziewczyny , mam takie pytanie odnoście makijażu, do Małej :) , mogłabyś powiedzieć jakie kosmetyki używasz :) bo bardzo fajny masz make up :P
    dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Mała ubóstwiam cię! maseczka z banana i miodu już wypróbowana a przed chwilą goliłam nogi i pomyślałam ,, a co! zrobie sobie tą miksturke co Mała" :) Efekt? Żaden krem mnie nigdy tak nie zadowolił jak ten sposób ze zwykłym olejem i solą! <3 Buźka i wielkie dzięki za taki sposób + więcej takich! <3

    OdpowiedzUsuń
  73. No i przekonałaś mnie:D Na pewno wypróbuje

    OdpowiedzUsuń
  74. no to i ja będę musiała przetestować:)

    OdpowiedzUsuń