wtorek, 23 czerwca 2015

PRAWDZIWE CZY PODRABIANE?

Siema!

Dziś, jak przystało na prawdziwe psiapsi, napiszemy posta razem. No właśnie, czy na pewno prawdziwe? Słyszałyśmy już kilka wersji: dla fejmu, nikogo innego nie mamy, będzie hajs z bloga, Magda uczepiła się Małej, Mała uczepiła się Magdy, jesteśmy lesbijkami i wiele innych… głupot. Chociaż w sumie z tymi lesbijkami to nie tak do końca głupota, bo po alkoholu często całujemy się ze sobą. Zapewniamy jednak, że poza takimi wybrykami jak najbardziej lubimy facetów, a co najgorsze – zawsze tych samych haha. Ale luz, nam to nie przeszkadza, Wam tym bardziej nie powinno. Podobno trzeba się dzielić, zwłaszcza z przyjacielem!


Teraz może trochę bardziej na poważnie. Przyjaźń to mocne słowo, a wyznacznikiem przyjaźni na pewno nie powinien być czas. Tak było właśnie w naszym wypadku, taka przyjaźń od pierwszego wejrzenia. 

fot.: Daniel Zakrzewski
mua: Agnieszka Dudoń
sukienki: RubinFashion 


Przyjaciel, to człowiek który nie będzie Cię głaskać po głowie całe życie. Nawet nie macie pojęcia ile razy się spinamy o coś. Jesteśmy tylko ludźmi, każda z nas ma cięty język, ale lubimy to w sobie. Wolimy wykrzyczeć sobie w twarz najgorszą prawdę niż przy pierwszej lepszej okazji obrobić sobie tyłki. ;)
Najpiękniejsze w tym wszystkim jest to, że kiedy jedna jest w zajebistym dołku psychicznym i dzwoni nawet o 3 w nocy, to druga – mimo, że jest zła o to, że ta ją obudziła w środku nocy – zawsze odbierze telefon. Wysłucha, ewentualnie popłacze i powyzywa cały świat  razem z nią. Podamy prosty przykład. Magda dzwoni do Małej po jednym z odcinków i mówi: „Pokazali mnie jak lamusa latającego za gościem”, na co Mała odpowiada: „Mycho, nie pokazali Cię jak lamusa, Ty byłaś lamusem, latałaś za nim”. Potem było morze łez, aż w końcu razem śmiałyśmy się z całej sytuacji. A jak wiadomo, w tej sytuacji rozumiałyśmy się akurat idealnie, haha.

Jak już pisałyśmy, łączy nas fascynacja nie tylko tymi samymi facetami, ale i ubraniami. Sukienki, spodnie, bluzy, torebki, skarpetki, tuniki, majtki, szelki, wisiorki, bransoletki. A że uwielbiamy mieć te same ubrania i przyjaźń wiele dla nas znaczy, to nawet jak jedna wygląda w czymś gorzej – i tak to kupuje. W końcu jesteśmy BFF ! Haha, nie ma że boli. Ciekawe co będzie jak jedna zajdzie w ciążę, a druga nie? Strach pomyśleć!

Nie mamy definicji jeśli chodzi o słowo przyjaźń. Wiemy jak dużo sytuacji może poróżnić dwie osoby, często z błahych powodów. Dlatego uważamy, że najważniejsza jest ROZMOWA. Jest nam razem dobrze, uwielbiamy się śmiać, pić, imprezować, korzystać z życia. W przyszłości chcemy mieć bliźniaczy dom, zajebistych facetów – oby to byli również bliźniacy, żebyśmy nie musiały licytować się która ma przystojniejszego. Hahaha. Nasze psy będą miały tak samo na imię, dzieci zresztą też. Jak szaleć, to szaleć!

Tak na koniec poruszymy jeszcze temat wspólnego imprezowania. Kochamy to, gdy jedna o drugą się podpiera, bo za dużo wypiła, gdy robimy nasze show taneczne, które w rzeczywistości wygląda pewnie jak taniec dzikich węży, nasz coraz bardziej rozbiegany wzrok po każdym kolejnym kieliszku, przewrotki, ciężkie powroty do domu i inne arcydzieła w naszym wykonaniu. Takie rzeczy tylko RAZEM!

A Wy? Też tak macie? Ma ktoś z Was taką drugą połówkę, z którą może pozwolić sobie na wszystko ? Kto nas rozumie doskonale, a kto ma inne zdanie w tym temacie?

fot.: Ireneusz Dudoń
mua: Agnieszka Dudoń
koszule: RubinFashion


123 komentarze:

  1. Ale ładnie wyszłyście na tym pierwszym zdj <3
    Kibicuje waszej przyjaźni od samego początku!
    Przyjaźń to coś magicznego..pięknego.. i trzeba ja pielęgnować.
    Ja niestety zawiodłam się na najbliższej przyjaciółce..
    Ale narzeczony jest dla mnie najlepszym przyjacielem!!
    Buziaki dziewczyny!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Siemka Ja was Popieram w 100 % Uwielbiam was i wy naprawde pasujecie do siebie jako przyjaciółki od pierwszeo odcinka 3 sezonu wiedzialam ze idealnie do siebie pasujecie pod względem charakterów, jesteście tak samo pozytywnie nastawione i to mi sie w was podoba :) Szkoda tylko ze z eweliną tak nie wyszło bo też nieźle sie dogadywałyscie.. Ale to juz wasza prywatna sprawa :) Pozdrawiam Was dziewczyny i oby tak dalej !! Buziakiii ! :P kiedy wjedziecie do szczecina na jakieś balety ? Z checią wypiłam bym z wami Kielicha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawo ! Oby tak już zawsze :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba najlepszy post :) powinniście pisać razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. pozytywnie zakręcone :) oby takich przyjaźni więcej :) szalone i zawsze uśmiechnięte :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przyjaciel najcenniejszy dar :) zazdroszczę przyjaciółki na dobre i złe :)
    nie taka która jest tylko gdy jest dobrze :) albo warunki temu sprzyjają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jesteście wspaniałe!
    Oby tak dalej dziewczyny! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta racja <3 Czasami nie rozumiem tych osób co się czepiają ból dupy czy co innego bo ktoś ma przyjaciela, wsparcie. To wspaniałe że tak się dopełniacie i jesteście w takiej więzi. Życzę wam spełnienia psiapsiółowych marzeń ;) ;*

    Sama też piszę bloga, wzoraj dodałam post o kreowanej przez media perfekcji, miło by było gdyby ktoś się wypowiedział o mojej pracy ;) http://westayflawless.blogspot.com/2015/06/pretty-hurts.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam przyjaciółkę tak samo ważną jak wy jesteście dla siebie ;) czasem się kłócimy ale przecież kłótnie są zdrowe ;) nie potrafimy sie długo na siebie gniewać bo się kochamy <3 umiemy być ze sobą szczere i akceptujemy to . tak jak wy planujemy wspólną przyszłość <3 nie wyobrażam sobie życia bez Oli . kocham ją jak siostre a waszej przyjaźni życze dużo dobrego Psiapsi ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. jesteście takimi swoimi przeciwieństwami. Magda wysoka, ciemne włosy, opalona, a Mała na odwrót, blondyneczka, mała, drobna. ale przeciwieństwa przyciągają się haha powodzenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. I tak powinno być "na dobre i złe" na tym polega koleżeństwo,przyjazn a hejty zawsze będą doszukiwać się drugiego dna.Nasze państwo jest strasznie zawistne broń boże żeby drugi miał ciut lepiej.Jestem mama od 4 lat i nie czuje sie zgorszona jak te cudowne mamy piszące komentarze na Elizke,bo pewnie co druga nie planowala ciąży i zazdoscia patrzy jak smażyła pupę w grecji.Zazdroszczę przyjaźni i tych waszych imprez oby tak dalej !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. no i chu.... tak trzymać :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Całowanie z przyjaciółka po alkoholu - bezcenne! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. No i bardzo dobrze, w ogólnym rozrachunku to wasze życie i układajcie jak chcecie, bo hejterzy go za was nie przeżyją. A prawdziwy przyjaciel to skarb i należy tylko współczuć tym którzy tych prawdziwych przyjaciół nie mają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Też mam taką przyjaciółkę od klasy zero się przyjaźnie z nią a dziś mam 22lata... Wszystko robiliśmy razem nawet z tymi samymi chłopakami.... Mimo że pracuje w Holandii a ja jestem tu w pl ze względu na naukę i szkole to przyjaźń przetrwała o mam nadzieje ze przetrwa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja myślałam, ze mam przyjaciółkę. Jednak myliłam sie do do tego. Przyjaźniliśmy sie od 13 roku życia. Aż e końcu kiedy wyszłam za maź sie wszystko posypało. Każdy moze myślec ze przez to ze ja nie miałam czasu Zeby sie spotkać, ale to nie prawda. Zaczęłyśmy pracować. Ona poznała nowe koleżanki, dodaje zdjęcia na fb, jest szczęśliwa (tak przynajmniej widać na zdjęciach) a ja zostałam sama. Któregoś dnia napisałam do niej ze myślałam ze byłyśmy przyjaciółkami ale chyba sie przeliczyłem, na co ona ze to nie jest rozmowa przez smsy ale nie ma czasu sie spotkać bo pracuje. Pech chciał ze spotkałam ją ( tego dnia kiedy ponoć miała być w pracy) ze swoimi nowymi koleżankami. Widząc mnie zdębiała, ale ja szlam nawet sie nie oglądałam za nią...
    Zazdroszczę takiej przyjaźni jak wy macie, mi pozostał tylko maż..
    Madzia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty Madzia nie masz czego żałować pewnie Ci szkoda tych lat i wspomnień u mnie było podobnie też miałam no mam niby przyjaciółkę chociaż w danej chwili słowo przyjaciółka jest za mocne .. Jak dwie krople wody imprezy chłopaki tańce i noszenie sie do domu a teraz zapatrzyła sie w swojego męża i dziecko i koniec dodam jeszcze ze sama mam męza i dziecko a nie zamykam sie w domu potrzebuje wyjscia tylko nie ma do kogo teraz tak naprawde mówisz ze został tylko mąż .. to ważne ! Ważne że On został a nie Ona i on odszedł doceniajmy małe rzeczy i bedzie dobrze wiem co mówie mieszkam za granicą jest cieżko zamknelam sie w sobie ale zycie w polsce jest cieżkie a za granica wcale nie łatwiejsze pozdrawiam ciepło . :)

      Klaudia

      Usuń
    2. Z Tobą się przyjaźniła od 13 roku zycia i nagle nowo poznane kolezanki są wazniejsze ?!
      Jezu jaka fałszywa laska oby te kolezaneczki z pracy podjebaly jej awansik albo coos :D
      A tb życze szczęścia i wytrwałości z mężem , a do swojej przyjacioleczki ,ktora kiedys na pewno znajdzie sie w potrzebie i nagle do Cb zadzwoni to skasuj numer :)

      Usuń
  17. To wszystko co lubicie razem i co wam sie podoba, ubranka, gacie a co najwazniejsze faceci zeby sie czasem W wojne nie przerodzilo. Przyjdzie co do czego i zobaczymy czy dalej bedziecie takie PSIAPSI ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są juz dostępne sukienki w sklepie ? Bo nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam taką przyjaciółkę ,jednak nasze drogi się rozeszły ...miedzy innymi dlatego ze nie mieszkam w Pl.
    jestescie mega pozytywne ! :)

    Może macie ochote zajrzeć na mojego bloga , opisuje tam jak schudlam 15 kg . dodaje przepisy i wskazówki :D
    www.konieczkoo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ładnie ujęte, wiele osób uważa zeby określić kogoś przyjecielem trzeba go znać, lata, lata i jeszcze raz lata. Ale wy macie racje ! Wystarczy jeden dzien, moment czy spojrzenie! ��

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesteście świetne!;) Zgadzam się co do tego, że czas nie jest wyznacznikiem przyjaźni. Ja swoją "BFF" znam od roku i to jest tak samo mocna przyjaźń, jak Wasza. Ten tekst o bliźniaczym domu i bliźniakach...jest nam znany, haha:D Powodzenia, trzymajcie się, Dziewczyny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. No jasne, że się zgadam. Może nie w Waszej sytuacji, ale ja osobiście jak pokłócę się z chłopakiem, albo ktoś mnie porządnie wkurzy to pierwsze co robię to dzwonię do mojej przyjaciółki, żeby się jej wyżalić! A ludzie to tylko ludzie, każdy ma swoje rozterki lub przeżywa coś radosnego i aż trudno nie mówić o tym przyjaciółce...

    Z jednym nie trafiłyście... żeby odebrać telefon od przyjaciółki o 3 w nocy to trzeba... obudzić się kiedy on zadzwoni haha :D. Ja mam z tym problem, ewentualnie odbieram a potem nic nie pamiętam :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziewczyny! To bardzo miłe mieć kogoś tak bliskiego jak przyjaciel. Świetnie się dogadujecie i myślę że ludzi zazdroszczą wam takiej przyjaźni. Ludzie wtrącają nos w nie swoje sprawy, tak było, jest i zawsze będzie. Znudzeni własnym życiem szukają sensacji u innych, Fajnie że prowadzicie ten blog i się rozumiecie. Pozdrowienia :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Boże fascynujące jest w was to, że opinie innych macie gdzieś ! :D Ja straciłam przyjaciółkę przez telewizje :( Czytam wasz blog od początku zdradze tu, że pewnie mnie znacie z telewizji, z internetu :) Mam nadzieje, że przyjaźń nie przeminie jak i moja :) Powodzenia Kochane

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten post dał mi sporo do myślenia o mnie samej i mojej koleżance, bo doszło do mnie, że przyjaźnią tego się nie da nazwać.

    PS. Madziu czekam na Ciebie teraz w Sobotę na Broszkach :*

    OdpowiedzUsuń
  26. uwielbiam was!!! oby wasze marzenia się spełniły! ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Jesteście Boskie :* !!! Uwielbiam Was <3 !! Jesteście jak ja i Moja Przyjaciółka !!

    OdpowiedzUsuń
  28. duże słowa zostały tu napisane, mam trochę wrażenie jakbyście nie wiedziały o czym piszecie :)
    Sama mam przyjaciółkę, i to też jest przyjaźń od "pierwszego wejrzenia", trwa już ponad 15 lat, mieszkamy obok siebie, uczyłyśmy się razem w gimnazjum, liceum a nawet skończyłyśmy te same studia. Teraz i ona i ja wychodzimy za mąż, i wybaczcie ale nie wyobrażam sobie mieszkania w bliźniaku i licytowanie się której facet jest lepszy-to nie jest normalne. Lubie mieć świadomość że zawsze mam do kogo zadzwonić, spotkać się, pogadać ale we wszystkim trzeba mieć umiar,bo doprowadzi się do sytuacji, że przyjaciółka zacznie nam z lodówki wyskakiwać :)
    Nie mniej jednak, trzymam za Was kciuki, bo przyjaźń to wspaniała sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie to nie prawdziwa a podrabiana ta wasza "przyjazn".
      Piszesz tak jakby bylo ci wstyd zamieszkac z przyjaciolka bo masz meza ojejciu :D

      Usuń
  29. Zgadzam sie z wami !!!!!! :-) <3 najlepsze najcudoqniejsze najkochansze !!!!!!! Impreza w explosion jak najlepiej z wami udana tylko Madzia nie wchodz po %%% na DJ bo to moze sie zle skonczyc :-D pozdrawiam I mam nadzieje ze uda nam sie razem wypic na innej imprezie :-) <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak mozna powiedziec ze wyznacznikiem przyjazni nie jest czas? Przeciez to oczywiste, ze przyjacielowi ktorego znamy 5 lat bardziej jestesmy pewni, bardziej mu ufamy niz tego ktorego dopiero poznalismy. Nie tworzcie teori, ktora pasuje pod Was bo to totalny absurd. Zobaczymy za jakis czas czy to taka super przyjazn bo teraz troche za wczesnie zeby takie wnioski snuc ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas tu nie jest mega ważny, wyobraź sobie, że też była sobie przyjaźń, która zakończyła się po 14 latach :) więc nie pierdolcie głupot, kogo jest sie bardziej pewnym, a kogo nie. zawsze jest ryzyko.

      Usuń
  31. Mam to samo poznałam niedawno dziewczyne i czuje jak byśmy były sobie przeznaczone. Mamy ten sam ulubiony film, lubimy ten sam alkohol, lubimy razem piszczec. I mimo ze tak krotko sie znam to moge ja nazwac psiapsia bo to sie czuje w srodku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale to dopiero CZAS zweryfikujue czy ta psiapsia bedzie przy Tobie w najgorszych i najlepszych momentach. Czy nie oszaleje z zazdrosci, gdy bedzie sie Tobie ukladac lub ucieknie przed odpowiedzialnoscia, gdy swiat Ci sie zawali. Zgodnosc charakterow i upodoban to jedno, a relacja na dobre i na zle to drugie. Takie jest moje zdanie.

      Usuń
  32. Trójkąty nie są wam obce, Alan posuwa obie na raz, a was to bawi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ty masz ból dupy, skoro im to nie przeszkadza to w czym Ty kurwa problem widzisz?

      Usuń
    2. Posuwac to mozna krzeslo ��
      Zadna z nich nie chce sie jeszcze ustatkowac wiec co w tym zlego ze maja takie a nie inne relacje z Alanem?
      Przystojny,zabawny wszystko spoczi potem moga sb zdac relacje jak bylo hahahahaha ;d

      Usuń
    3. Oczywiście mam ból dupy, marze o tym aby mnie i moją "psiapsi" dymał nasz ziomutek :-)

      Usuń
    4. A skąd Ty wiesz czy małą też ''dymał'' :D ?
      aaa no tak materacem jestes ^^

      Usuń
    5. Oj, dziecinko jeszcze dużo musisz się nauczyć :-) jestem dobrym obserwatorem a psychologia nie jest mi obca. Mała udaje obojętną, a jest zakochana w Alanie, Magda to z koleji wyrafinowana laska bez uczuć która lubi się zabawić. Wystarczy popatrzeć na "przyjacielskie" ekscesy Alana i Ani, nie potrzebna jest tu umiejętność siedzenia w ludzkim umyśle aby zobaczyć, że łączy ich coś więcej.

      Usuń
    6. armia atakuje!!

      Usuń
    7. "Jestem dobrym obserwatorem"hahaha no jebne :D jestes tylko widzem programu Warsaw Shore to co się dzieje miedzy uczestnikami w trakcie programu nie oznacza ze w Ich zyciu prywatnym rowniez. Mała gdyby chciała to byłaby z Alanem ale nie chca zwiazku i nic w Tym dziwnego :) to ze ona sie z nim pocałuje czy cos nie oznacza ze jest w nim zakochana no prosze Cie ;d Kazda laska w klubie co sie lize z przypadkowym gosciem juz go Kocha bo sie całowali ?!xd
      A co do spania razem to wydaje mi się ze jest to Ich prywatna sprawa czy do czegos doszlo czy nie :D wlasciwie co Cb to interesuje? ;)
      To ze mala jest "gwiazda" nie oznacza ze musi mowic o wszystkim o zyciu prywatnym ludziee litosci ;D

      Usuń
    8. Hahahahah gwiazdą :-D Rozjebałaś mnie :-D Jest TYLKO uczestniczą warsaw shore czyli jest nikim :-)

      Usuń
    9. Napisałam "gwiazda" slepoto ;*

      Usuń
    10. Ty tempa idiotko jaka jest różnica pomiędzy słowami jest gwiazda a jest gwiazdą? Proponuje pogrzebać troszkę w książkach i nauczyć się odmian, i poprawnie dobranych zdań

      Usuń
    11. Proponuje dowiedziec sie co to cudzyslow... :D

      Usuń
    12. Ty wszechwiedzący anonimku, który udzielasz rad siedzenia w słowniku ! PRZED LITERKĄ "i"
      NIE STAWIA SIĘ PRZECINKA !!!!!!!!!!!!!! buhahahaha jedno mądrzejsze od drugiego...

      Usuń
  33. Dziewczyny uwielbiam Was! ��
    Wielką przyjemność sprawia mi oglądanie waszej dwójki! Podziwiam jak bardzo polubiłyście się od zaraz! �� Pozazdrościć takiej przyjaźni! ��
    Pozdrawiam! eM! ��✌

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteście meeeeeeeega zajebiste, uwielbiam czytać wasze posty, które są takie prawdziwe... :)
    co do tego wyżej, zgadzam się z Wami w 100%.
    a te wszystkie hejty walą faceci, którzy na bank chcieliby chociaż porozmawiać z takimi zajebistymi dziewczynami jak WY! oraz panny, które mają ból dupy, że potraficie się świetnie bawić razem, dzielić się facetem ( który jest meeeeeega przystojny z resztą :) ) i przede wszystkim nie wydrapujecie sobie oczu za to, że macie takie same ubrania.
    Kocham Was! :*:*:*:*:*

    OdpowiedzUsuń
  35. Super blog dziewczyny.
    Mam dokładnie taką samą przyjaciółke. Za kazdym razem wszystko kupujemy to samo, dzielimy sie dosłownie wszystkim. Bitwy o facetów zakanczaja się śmiechem i zabawa. Mieszkamy razem i w naszych szafach są te same ubrania, lub po prostu w innym kolorze. To najwieksze szczescie miec taka przyjaciolke, z która mozesz WSZYSTKO.
    Pozdrowienia dla Wam dziewczyny! :)
    K & K :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Tak trzymac laski:*!
    Psiapsi jest najwazniejsza bo:
    *bedzie plakac z tb przez tel w nocy ;)
    *zostawi cb facet?masz ochote tylko zapasc sie pod ziemie i wpierdalac czekolade ��ogladac smutne filmy itp. Od tego masz przyjaciolke ktora kaze ci sie odpierdolic nastawi Cb tak : pokaz mu co stracil !!.
    * robisz glupio ,gadasz to lepa, zjebka i tyle ;)
    * love story po pijaku na imprezie przewrotki caluski razem no odpal przypal w ujjj :D kochane ale ile wspomnien i siniaczkow hahaha :D
    Zycze tego Wam dalej takiej pozytywnie pierdolnietej przyjazni ;** sama mam taka od 19 lat z moja "siska " ❤.

    OdpowiedzUsuń
  37. No miałam też taką "przyjaciółkę" i uwierzcie mieć gust do tych samych facetów jest najgorszym co może być w przyjaźni, w końcu któraś robi się zazdrosna, że druga ma lepsze powodzenie i tak o... Nie życzę Wam tego mimo, że Małą niezbyt lubię, ale jak 2-3 lata pociągniecie w tej przyjaźni to będzie dobrze. A wiecie dlaczego tak? Bo faktem jest, że przeciwieństwa się przyciągają ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam nadzieję dziewczyny, że Wasza przyjaźń przetrwa mimo hejtów, nagonek, itp. Fajnie, że żaden facet nie jest w stanie Was poróżnić, bo jak by nie było koleś odejdzie i co? Zostaniecie same, a tak to macie przyjaciela, któremu będziecie się mogły wypłakać w rękaw. I faktycznie czas nie ma znaczenia. Ja osobiście miałam przyjaciółkę, z którą się przyjaźniłam prawie 13 lat i okazało się na końcu, jaka była naprawdę heh. Kiedyś dałabym sobie rękę za nią uciąć, teraz wiem, że to byłby bardzo wielki błąd. Mam nadzieję, że w Waszym przypadku będzie na odwrót. Powodzenia dziewczyny !! :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wiem że to nie ten temat ale chciałam nawiązać do waszego wyglądu w strojach na walce TRYBSONA
    Mała czułaś się grubo itd w cale tak nie jest po 2 NAJWAŻNIEJSZE Wyglądałaś naturalnie a Duża Ania niestety robi się strasznym plastkiem ;/ i to ona wyglądała tragicznie ;/ Ty wyglądałas bardzo bardzo ślicznie i w cale nie jesteś gruba! ;) Lepsza naturalność niż plastik ;D Buziaki psiapsie ;*

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę.... ja miałam przyjaciółkę, ale okazała się zazdrosną i fałszywą dziewuchą.

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie trzeba kolegować się przez kilka lat zeby nazwać kogoś przyjacielem, ważne że się razem fajnie bawią i jest i ze sobą dobrze ( bez skojarzeń) , tez mam przyjaciółkę w Polsce z którą mogę wszystko ����, i to jest piękne =)

    OdpowiedzUsuń
  42. A mi to podchodzi pod kopię Jwoww i Snooki z JS ;) marna kopia :D a nie lepiej być gorszym oryginałem niż sztucznym plagiatem??

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam nadzieję, że wasza przyjaźń będzie trwała do końca i że żaden facet Was nie skłóci:)
    Ja miałam przyjaciółkę 12 lat, od małych dzieciaczków bawiących się lalkami i nagle wszystko się rozpadło. Miałyśmy takie same plany dotyczące przyszłości- mieszkanie w bliźniaczych domkach z nieziemskimi mężczyznami, wspólne imprezy, wszystko zawsze miało być robione razem jak kiedyś. Życzę Wam, by wasza przyjaźń nie skończyła się tak jak moja, bo to boli:)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tylko pozazdrościć takiej psiapsi jak Wy :-) Sama chciałabym by moja psiapsi chciała nosić te same ubrania bo jak dla mnie to bomba :D super pomysł :) niestety tak nie jest :-(

    OdpowiedzUsuń
  45. A co z Elizką przyjaźnicie się także z nią czy to tylko zwykły kontakt ?

    OdpowiedzUsuń
  46. A ja Was popieram dziewczyny. Uważam, że przyjaźń opiera się, przede wszystkim na zaufaniu. A Wy to macie i oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie będę oryginalna i jak każdy już napisał bardzo 'do siebie pasujecie':) . Widać że macie ze sobą super kontakt i świetnie się dogadujecie. Ja niestety w przyjaźń damska damska straciłam wiarę po tym jak każda moja 'przyjaciółka' nie odzywala się do mnie kiedy usłyszała ode mnie jaka kolwiek prawde. Nie na tym polega przyjaźń zresztą jak napisaliście. Mam za to narzeczonego który jest moim najlepszym i jedynym przyjacielem:) wiem ze mogę na niego liczyć w każdej sytuacji oprócz tego że jeśli go budzę w nocy bo mam dola to zanim się wybudzi to zdążę wylać juz wszystkie łzy haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każda z nas przeżyła wiele w swoim życiu, także wiemy dokładnie o co Ci chodzi :) wszystkiego dobrego :)

      Usuń
  48. Świetna notka! Zresztą wszystkie są śwetne. Dlatego, ze piszecie je od serca! Piszecie je wkładajac całe siebie w to. Sztosik. pozdrawiam dziewczyny :))

    OdpowiedzUsuń
  49. Ciekawy blog po raz pierwszy jestem ale zagoszczę na pewno pozdrawiam.
    Przy okazji zapraszam na mojego świeżaka > http://damorone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja Was Lubię najbardziej z całej ekipy i dużo Mich znajomych uważamy że jesteście najlepsze nie udajecie kogoś kim nie jesteście. Szanujecie Swoich Fanów odpisujecie Im, a nie to co Ewelina ma Ich gdzieś. Róbcie Swoje bo jesteście w tym dobre ;p pomyślcie o jakimś programie razem ;p Na pewno byłby ciekawy :) Pozdrawiam Was dziewczyny :*

    OdpowiedzUsuń
  51. Nic dodać mic ująć - wszystko zawarte w poście. Zgadzam sie w 100% ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Elizka nie jest zazdrosna o twoją przyjaźń z madzią, mała ?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elizka cały czas spędza ze swoją Malutką, więc nie mamy tak dużych możliwosci zeby sie widywać, ale wszystkie w trójkę utrzymujemy bardzo dobry kontakt :) Żadna nie ma powodów do zazdrości :)

      Usuń
  53. To pierwsze zdjęcie jest przecudne
    http://justine-and-nicole.blogspot.com/?m=1 zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  54. Kiedyś miałam przyjaciół. A raczej myślałam, że są to moi przyjaciele. Okazali się zwykłymi znajomymi, którzy nawet nie napiszą smsa. Teraz nie mam nikogo. Na nikogo (oprócz lubego) nie mogę liczyć w sytuacji kryzysowej. Na prawdę zazdroszczę ludziom, którzy mają chociaż jednego oddanego przyjaciela. Nie ma z kim pogadać, a co dopiero wyjść na kawę czy impreze. To się wygadałam:) Dobrze, że macie siebie. Czasem to tylko tyle i aż tyle:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super pomysł !!! będe zaglądać;> kocham snooki jwoww super że podążacie w ich ślady♥
    laylaylisa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  56. Z Wami to prawie tak samo jak z miłością "od pierwszego wejrzenia" mało kto rozumie a każdy by tak chciał :) Wiele osób zapewne Cię pyta co z Elizą i Eweliną bo to podobno też były Twoje przyjaciółki. Mi się wydaję, że Ewelina była bardziej na doczepkę..A z Elizą przyjaźń trwa nadal i oby Magda i Eliza zawsze były w Twoim życiu obecne. Pozdrawiam ! :>

    OdpowiedzUsuń
  57. Taaa takie przyjaciółki jak z Elizą i Eweliną. Jakie to wszystko obłudne...

    OdpowiedzUsuń
  58. Rozumiem was jak nikt i wyjebane mam na komentarze innych co na was pisza :) ja was od samego programu tzn tej edycji pokochałam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Z niecierpliwością czekam na kolejny sezon!! Dacie czadu, jak w tym, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  60. piękny post !

    OdpowiedzUsuń
  61. właśnie nie mam takiej drugiej osoby :/
    także doceniajcie, że siebie macie.
    chociaż z eweliną niby też przyjaźń była a teraz już chyba coś nie bardzo, hm ? ;>

    OdpowiedzUsuń
  62. nawet nie wiecie jak ja was rozumiem. kibicuje waszej przyjaźni i oby jak najdłużej! <3

    OdpowiedzUsuń
  63. Boże jesteście super. Ogólnie fajnie by było gdybyście obie wpadły na sezon do Łeby. Serdecznie zapraszamy

    OdpowiedzUsuń
  64. Ewelina też była wielka Psiapsi. Nawet Wam tatuaż został po tym psiapsiowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Już jakiś czas temu zauważyłam, że Mała jest idealną przyjaciółką. Wiem co mówię, bo sama takiej prawdziwej, od serduszka nie mam ;) Pierwszy raz rzuciło mi się to w oczy kiedy w drugim sezonie rozmawiały na łóżku z Eweliną, która miała doła po tym jak Paweł ją traktował. Następnie zwróciłam uwagę jak zawsze wstawia się za przyjaciółmi, jak ich broni, jak zawsze mówi o nich w greenroomie (m.in to, że np. ją też boli kiedy Ewelina cierpi), to jak bardzo jest lojalna wobec nich. I teraz Ty Magda napisałaś, że nawet w nocy możesz do niej zadzwonić i wysłucha, powie prawdę - Mała musi być naprawdę wspaniałą przyjaciółką. A w dzisiejszych czasach jest multum przyjaźni tylko z nazwy, bo tak naprawdę przyjaźń damsko-damska jest trudna w utrzymaniu i wcale nie tak częsta. Mi się wydawało przez całe życie, że miałam 3 najlepsze przyjaciółki, ale patrząc z perspektywy czasu, ja po po prosu bardzo chciałam żeby one prawdziwymi przyjaźniami były. Także trzymam za Was kciuki, pielęgnujcie to! :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Zazdroszczę moje przyjaciolki sie poklocily a zadna nie chce pierwsza wyciągnąć reki choć próbowałam je pogodzic wiec jestem miedzy mlotem a kowadlem. Zycze zeby wasza przyjazn trwala jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  67. Miejmy nadzieje że Mała pyknie ci teraz 'przyjaźn' z Magdą. Bo jak każdy oglądający Ekipę z Warszawy wie że już tak mówiłaś i o Ewelinie i Elizie :). Super że napisałyście ten post :)). Ale darujcie sobie pisanie o tej blond ''natualnej'' piękność. OKEJ rozumiem psiapsi ale żenująca jest ta dziewczyna i tutaj nie chodzi o to że imprezuje bo tu się zgodzę z Wami.. każdej Matce się należy... Ale kurde nie da się już słuchać jaka to Ewelina i Paweł nie są źli i tak wiadomo że się pogodzą bo nie jeden (mam nadzieje) sezon będzie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  68. POZDRAWIAM SWIERZAKA JEST GENIALNY, BEZ NIEGO BYM NIGDY NIE OGLADAL WARSAW SHORE<3 POKLONY PRZED MISTRZEM !!!

    OdpowiedzUsuń
  69. Moi rodzice poznali się w kwietniu, zaręczyli po we wrześniu w styczniu ślub czyli po 10 miesiącach znajomości i też nie dlatego że wpadli. Po prostu-pykło! Są razem od 25 lat i bardzo ze sobą szczęśliwi. Emocje nie mają nic wspólnego z czasem spędzonym ze sobą. Jak wiesz to wiesz i tyle! Pozdro Mała dla Ciebie i całej ekipy   I pamiętaj że niektórzy cierpią na zespół niedoruchania, lub brak kutasa w dupie, ale nie należy się nimi przejmować ^^ <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha mistrz :D pozdrowienia dla Ciebie i rodziców :D

      Usuń
  70. Eloo Wariatki uwielbiam was, ale mała najbardziej jest z nią od pierwszego wejścia
    jej do domu Aneczko,również zapraszam was do mnie na blogspot od niedawna zacząłem go prowadzić,
    pisze tam o tym, co we mnie siedzi, o miłości, itd. także pisze piosenki a we wrześniu będę nagrywał swój 1 clip disco polo, może chciałybyście zagrać w nim hee, szkoda ze się nie dostałem do Warsaw Shore a nadawałbym się jestem mega Crazy to zresztą i widać po mych zdjęciach na FB, a dosyć o mnie co tam u was kochane wariatki jak zdrówko, samo poczucie,kondycja, ja imprezki śmigacie pewnie czasem lub co sobotę hee, to tyle by było na razie z mej stronki ślicznie was pozdrawiam, jak i cieplutko całuję buziaczki i do następnego tu kolorowych dobrej nocy.... Eloszki i pozderki Fabian :) zapraszam również gorąco do mnie http://temojemysli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, pozdrawiamy, dodajemy do obserwowanych :)

      Usuń
  71. Ja mam taka przyjaciółkę. Jesteśmy nierozłączne od 8 lat!:)) jestem szczęściarą...ona też haha:Dczasem kłócimy się jak stare dobre małżeństwo, ale jedna za drugą w ogień skoczyłaby:)

    OdpowiedzUsuń
  72. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  73. My przyjaźnimy się już od 10 lat znamy się jak łyse konie, czasami myślimy prawie ze identycznie a często jak konwersujemy zdarza nam się pisać to samo , w tym samym czasie !;p

    OdpowiedzUsuń
  74. My przyjaźnimy się już od 10 lat znamy się jak łyse konie, czasami myślimy prawie ze identycznie a często jak konwersujemy zdarza nam się pisać to samo , w tym samym czasie !;p

    OdpowiedzUsuń
  75. Gdzie w tym wszystkim jest Elizka i Ewelina , Mała??

    OdpowiedzUsuń
  76. Aniu tutaj tak pięknie o przyjaźni z Magdą, a powiedz lepiej co z Eweliną? Z pewnością wiele osób chciałoby wiedzieć co się stało z waszą przyjaźnią i jak to wszystko teraz wygląda :) Pozdrawiam serdecznie i trzymam kciuki za jeszcze lepszy rozwój bloga, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  77. Ty Mała to jesteś psiapsi z wszystkimi, podobno uwielbiałaś Elizkę, Ewelinę, nienawidziłaś dużej Anki a teraz z nią też jesteś psiapsi. Także jak wiatr zawieje tam idziesz... Podejrzewam , że z Magda się zgadzasz bo to jest mało kłótliwa osoba i to ona się dostosowuje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obydwie akurat jesteśmy bardzo, może nie kłótliwe, ale mamy swoje zdanie. ;) Gdybyś przeczytał/a tekst ze zrozumieniem - zauważył(a)być, że piszemy odnośnie tego, jak często się spinamy :)

      Usuń
    2. Magda to lizodup zasrany. A Mała z każdym się przyjazni- w 1 sezonie z Eliza i Ewelina, a potem gówno z tego wychodzi. Nie rozumiem dlaczego ludzie tak szybko nazywają wynikle między nimi relacje per "przyjaźń". Mam odmienne zdanie, bowiem ludzi poznaje się latami, nalezy poświęcić sobie wiele uwagi i CZASU aby się "dotrzeć". No chyba, że mowa o takich prostych dziewczynach jak wy- może wtedy to cos innego- nie wiem, nigdy nie dążyłam aby mieć z takimi ludźmi cokolwiek wspólnego, nie kręcą mnie takie osobowości.

      Usuń
  78. Aniu, mogę Cię prosić o to, byś podała mi nazwy kosmetyków, których używasz do zrobienia podkładu? Podoba mi się efekt. :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Wybaczcie ale piszę się "... w naszym przypadku" a nie "...w naszym wypadku"
    Oczywiście piszę to bez jakiegoś wywyższania się bo każdemu się zdarzy ;)
    Poprawcie sobie ;)

    Post całkiem fajny i zabawny ... Życzę Wam aby Wasza przyjaźń przetrwała jak najdłużej

    OdpowiedzUsuń
  80. Hmm a co z przyjaznia Malej z Eliza i Ewelina?? I te wspolne tatuaze na karku????

    OdpowiedzUsuń
  81. Zawsze chciałam mieć taka przyjaciółkę, ale niestety mi szczęście nie dopisało... cieszcie się sobą i życiem dziewczyny ;) pewnie, że najważniejsza jest rozmowa i powiedzenie tego co boli w twarz a nie obrabianie dupy.

    OdpowiedzUsuń
  82. Zazdroszczę Wam :) też miałam kiedyś taką przyjaciółkę, ale po jakimś czasie się strasznie zmieniła, zaprzyjaźniła się z kimś innym i na mnie miała tak brzydko mówiąc wyrąbane.. :c Oczywiście utrzymuję z nią nadal kontakt, ale już nie jest to samo co kiedyś. Także trzymajcie się razem jak najdłużej! :*

    OdpowiedzUsuń
  83. Ruchałbym ciebie :D daj numer to zobaczysz jakiego mam :D B======================>

    OdpowiedzUsuń
  84. Tez tak mam :) nawet jak ktoś ma coś do niej, a w sumie nigdy nie miałam nic do tej osoby i w ogóle koło dupy mi latała...to wystarczy jej jedno słowo i jest to mój wróg numer jeden... będę prała po pysku i patrzyła czy równo puchnie . i ona potrafi się dla mnie poświęcić i ja dla niej...bo to jest przyjaźń, a prawdziwa przyjaźń jest najważniejsza. .... ;) Buźki :* trzymać się wariatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  85. cudowne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    grunt to przyjaźń:c jesteście wzmocnieniem dla mojej wiary że prawdziwa przyjaźń istnieje..

    OdpowiedzUsuń
  86. cudowne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    grunt to przyjaźń:c jesteście wzmocnieniem dla mojej wiary że prawdziwa przyjaźń istnieje..

    OdpowiedzUsuń
  87. Bardzo Wam tej przyjaźni zazdroszczę, bo sama nie mam takiego bliskiego przyjaciela. Mam nadzieję, że jeszcze trafię na kogoś takiego, bo czasem tego naprawdę brakuje. I mam nadzieję, że Wasza przyjaźń będzie do grobowej deski, bardzo Wam tego życzę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  88. Bardzo Wam tej przyjaźni zazdroszczę, bo sama nie mam takiego bliskiego przyjaciela. Mam nadzieję, że jeszcze trafię na kogoś takiego, bo czasem tego naprawdę brakuje. I mam nadzieję, że Wasza przyjaźń będzie do grobowej deski, bardzo Wam tego życzę. ;*

    OdpowiedzUsuń
  89. O taaaak :D ja tez mam taką swoją drugą połówkę, z którą mogę pozwolić sobie dosłownie! na wszystko... :P Życzę wam dziewczyny długotrwałej przyjaźni :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  90. zapraszam na mojego bloga gdzie codziennie opisuje ze zycie na diecie i cwiczenia nie muszą byc nudne i ciężkie! :) http://fitniemit.blogspot.com/

    ps. Madzia&Anka uwielbiam was!!! jesteście przekozackie! :DD <3

    OdpowiedzUsuń
  91. Ooo tak też mam taką swoją bratnią duszę, mogę z Nią robić wszystko tak jak wy razem <3 zostaniemy ze soba do konca:D jesteście kozackie! :*

    OdpowiedzUsuń
  92. Prawdziwe, do wtedy kiedy albo jedna albo druga znajdzie sobie faceta.. wtedy wszystko się rozleci na drobne kawałeczki jak z eweliną ;)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ja tez mialam taka przyjaciolke jak Ania ma Magdę a Magda ma Anię. Ale przeprowadzilam sie do Hiszpanii i tak wyszlo ze juz wszystko pryslo. Trudno mi o tym pisać bo dla mnie to byla trauma gdyz stracilam wszystko i wszystkich. A najwazniejsza osoba w moim zyciu ( ala tak ma na imię ) rowniez miała traumę teraz tylko dzwonimy , piszemy , chaty i wgl. To jest straszne gdy bardzo wazna osoba znika z twojego zycia. Zycze wam cudownej przyjaźni. Pozdrawiam Kasia.❤

    OdpowiedzUsuń
  94. Mała Ania i Magda wiecie ze bardzo do siebie pasujecie

    OdpowiedzUsuń
  95. Mała Ania i Magda wiecie ze bardzo do siebie pasujecie

    OdpowiedzUsuń