wtorek, 16 czerwca 2015

PO MELANŻU NAJLEPSZE SĄ ...... BABECZKI ?!

Hejka,

Pozwólcie że cofniemy się do... piątku :) Idę do klubu, jeszcze nic nie piłam więc szpilki wydają się większą przeszkodą niż wyjście z wanny w 11 odcinku Warsaw Shore hahaha :) Jestem w klubie jest super!:D Leje się alkohol litrami, już nawet potrafię skakać na DJa w tych moich 13 cm butach:), są błyski, tańczę i czuję że na podeście jestem KRÓLOWĄ ( wiecie moje kocie ruchy :)) Po chwili podbija ochrona i prosi żebym opuściła podest bo... "tu się tańczy a nie stoi" Poważnie? Przecież byłam taka seksowna... Okazało się że nie byłam... to alkohol :) Około 2:00 poszłam do ubikacji poprawić włosy i make-up jak to na damę przystało :), niestety już nie ma czego poprawiać ani nawet ratować :( Jak po wojnie ... Mała ma rzęsy na policzkach a włosy żyją własnym życiem :) To czas na powrót do domu. hahaha

Wstaje rano, w ustach jeszcze czuję alkohol bleee okropność ... Pachnę nieciekawie (dziwna mieszanka papierosów, wylanego alkoholu i potu innych ludzi ... albo mojego..) hmmm nieważne. Czas na kąpiel :) Czyli to co tygryski lubią najbardziej :P Odpaliłam w łazience świeczki :P  Przestawiałam je z kąta w kąt ...a bo jak sobie spalę włosy, a bo jak wsadzę w to stopę ... kurde cieżka sprawa a w filmach wszystko tak wygląda super :P Udało się to ogarnąć tak że nawet jak zasnę to się nie spalę :P

I tutaj czas na moje CUDO <3 Babeczki ... :)


























Najpierw myślałam że są do jedzenia, całe szczęście na kacu jeszcze myślałam :) wiecie co by było jak bym bekała bańkami ? hahaha Dodałam babeczkę do wanny z wodą, poczułam cudowny zapach... Aj,Ć <3 weszłam do wanny moja skóra zrobiła się tak miękka, że myślałam że umrę z rozkoszy :).

























Myślę bez kitu czuję się jak cukierek, który roztapia się zamknięty w aucie przy 700 stopniach C hahha Po 3 godzinach otworzyłam oczy :) Świeczki wypalone... moja skóra tak gładka, że jak chciałam wyjść z wanny poślizgnełam się! Popatrzyłam na swoje ręce i myśle nikt mnie nie szukał. Zestarzałam się o jakieś 50 lat ?! Aaa nie nie luz to tylko woda :P W końcu byłam tu 3 godziny :P. Faceci, jeżeli przeskrobaliście coś, zorganuzujcie swoim kobietom kąpiel z babeczkami i świeczkami od 
LET'S BEAUTY.PL Czynią cuda :P W międzyczasie coś ugotujcie bo będziecie mieli dużo czasu podczas gdy Wasze kobiety będą leżeć i pachnieć. :)






151 komentarzy:

  1. mniam !!! pyszności :) podziel sie
    a u mnie dowiedzieć się z kim romansuje www.xavilove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś mało nas obchodzą Twoje romanse :D a przynajmniej mnie :D peace yo ! ����

      Usuń
  2. babeczki doskonałe, figurka nie ucierpi od takich słodkości :p :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh idealne dla osób na diecie - fakt ; p

      Usuń
    2. heh ohohoho jakie śmieszne heh

      Usuń
  3. fajne są tez takie, które sama komponujesz - tak jak perfumy , jak znajdę sklep to podam link.

    OdpowiedzUsuń
  4. http://friendshipindifferentcolors.blogspot.com/
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zwykłych ludzi, nie robiących kariery w tv nie stać na babeczkę do kąpieli za 12 zł. To może być tylko jednorazowy wyskok z kasy :D Ale wygląda smakowicie.. mmm

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz komuś zrobić prezent zamiast wydawac 50 zł na pierdołe może kupić 2 cudowne babeczki :)

      Usuń
    2. Stać, stać. Trzeba tylko umieć gospodarować pieniędzmi.
      - zwykły człowiek

      Usuń
    3. Co racja to racja! Mała zawsze znajdzie odpowiedz na nurtujące pytanie :)

      Usuń
    4. Widzę, że z liczenia to jesteś mistrz :)

      Usuń
    5. Jeśli babeczka jest warta swojej ceny to nawet "zwykły" człowiek może sobie pozwolić. Wystarczy mądrze gospodarować pieniędzmi:)

      Usuń
  6. Maluszku dlaczego sama nie poprowadzisz tego bloga? ;( Wole Twoje wpisy niż Magdy (uprzedzam nic do Niej nie mam:D) i nareszcie większa czcionka, o wiele lepiej się czyta ! Buziak ;-* ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. aaa jajaaaaj uwielbiam takie rzeczy <3 z tym ze ja kupiłam sobie w drogerii kule ale tez skóra po nich idealna :* <3

    Mała Ania najlepsza <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też się w nich zakochałam można je postawić np. pokoju pięknie pachnie i cudownie wygląda :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. I znowu reklama. Ja wiem,ze wam za to placa,ale chociaz na blogu nie robcie tego. Slyszalam,ze jestes Aniu prywatnie bardzo niemila i smiejesz sie z ludzi,ktorzy klikaja w zdjecia i musza chodzic do pracy, bo ty nie musisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amanda nikt Cie nie prosil.

      Usuń
    2. hahaha poważnie ? ja też kiedyś chodziłam do pracy. Blog też jest do reklamowania produktów :)

      Usuń
    3. uuu, a to sama od siebie już nic nie mogę napisać? mam zakaz ? :D

      Usuń
    4. Powaznie. Wiele osob Cie lubi,nawet ten ciety jezyk ;-) nie jest fajnie uslyszec,ze kpisz z ludzi, ktorzy CI kibicuja. Nawet jakby mieli miec po 15 lat.

      Usuń
    5. No i nie KPI sie z ludzi, ktorzy pracuja. W tych czasach to cud,ze maja prace !!!! :)

      Usuń
    6. wybacz ale musze polaczyc wątki to smieje sie z ludzi ze pracuja czy kpie z 15 latków bo już nie wiem :P Ile ludzi tyle opinii :) Co zrobić :P

      Usuń
    7. Nigdy nie kpiłam z ludzi ktorzy pracuja :P co za bzdury hahaha

      Usuń
    8. Warsaw Shore to też praca z tym że przyjemniejsza :D

      Usuń
    9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    10. Po prostu przedzial wiekowy to nie oszukujmy sie, nastolatki do 20stek. Jakich kosmetykow uzywasz do wlosow? Zmiana zematu-moze o tym bedzie kolejny wpis? Jak dbac o doczepiane i naturalne wlosy? Z checia poczytam

      Usuń
    11. Taaak WS to o wiele przyjemniejsza praca ;) Anka fajna z Ciebie babeczka ;)

      Usuń
    12. Kurde też o tym gdzieś czytałam jak nie miło się wypowiedzialas, że ludzie to debile bo zlajkuja nawet zdjęcie psa i powiem szczerze że zaskoczylo mnie to bardzo :( a szkoda bo miałam o tobie trochę inne zdanie..

      Usuń
    13. Bo ona ma was w dupie i czeka tylko na wszelakie i zewszad płynące profity. Zrozumcie to wreszcie.

      Usuń
  9. Wchodze i czytam wasze wpisy na blogu,nigdy nie komentowalam ale teraz musze,tyle razy zjechali was za to jak piszecie ale twoj ostatni wpis jest pierwsza klasa,zabawny,przyjemnie sie czyta,widac roznice miedzy innymi wpisami,ciekawe do czego teraz sie przyczepia��pozdrowki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie w 100 % .
      Wpisy Małej bardzo przyjemnie się czyta.

      I nie rozumiem jednej rzeczy - po co hejtować? jeśli się komuś coś nie podoba niech zam.... japkę !

      Usuń
    2. Cenzura na "zamknij" zawsze spoko!
      Przyjemnie się czyta? Buahahaha... Nieskładne, niedopracowane, czasami trzeba się nieźle natrudzić, żeby zrozumieć "co autor miał na myśli"- brak znaków interpunkcyjnych. Jak tobie się to "przyjemnie czyta" to w sumie zastanawiam się czy czytałaś coś naprawdę "dobrego" w ogóle. :) trochę smutne.

      Usuń
    3. Smutna to jestes ty,po co wchodzisz na ich bloga jak ci się nie podoba to co tutaj pisza,co za wredne istoty żyją na tym świecie,nie podoba sie olewam i już,trochę smutne...

      Usuń
    4. Wchodzę po to by to ocenić idiotko. :) Ty za to siedzisz tutaj już od 7, ktoś chyba nie ma co robić.

      Usuń
    5. Żal.pl idiotko

      Usuń
  10. Mam i bardzo lubię! :) Są niezawodne po przepracowanym dniu w moim przypadku. Faktycznie skóra jest po nich miękka, ja już balsamu nie potrzebuję. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ze myslalam ze umre z rozkoszy...kiedy gimbaza przestanie sie jarac tymi typiarami?!czekam az pojde do biedronki a tam mala n kasie..lub w mc.frytki do tego?haaaahas..gwiazdunie..wszystkie takie piekne ale ucho i usta zrobione,wiec kompleksow masa..i samojebki ciagle robione zebu sie dowartosciowac,same gimnazjalistki pisza ze sliczna,a pisza po to bo po cichutku mysla ze im napisze dzieki..haha,jaki idol tacy fani;*;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty jako Anonim też jesteś spoko :P hahah

      Usuń
    2. Hahahahah dobre. Mala na kasie ;-)

      Usuń
    3. Od mc donaldsa wole żabke bo już mam doświadczenie :P

      Usuń
    4. A co to da ze sie podpisze imieniem i nazwiskiem?bhaha..jak sie pcha do tv to krytyka zawsze bedzie,wspolczuje grona fanow..gimbaza i pozniejszego zycia..teraz sie bawisz i pozniej..?faktycznie kasa,lub wyjazd do uk incognito..stara baba a taka glupia,nie masz 18lat..w tym wieku ludzie mysla o przyszlosci..wspomnisz moja slowa..jestes dnem..ale trraz Cie to wali..ale zycie bajka nie jest.

      Usuń
    5. to że jestes mega odwazny ale jak by przyszlo do spotkania to pierwszy przylecial bys po fotke :P :) pozdrawiam :)

      Usuń
    6. Szydze z ciebie a ty mi piszesz ze przyjde po fotke hahhaha..dziecko takir teksty to do gimbazy.kim ty jestes zeby o zdjecie cie prosic.to szydera pojmij to nie kumaty czlowieczku!!!

      Usuń
    7. Znacie sie osobiscie? Anonimie?

      Usuń
    8. Skoro z niej szydzisz to na jaki ch*uj to czytasz i udzielasz sie. Pewnie caly tydzień czekasz z pilota w ręku na niedzielę a jak wybija 23 to sie trzęsiesz. Człowieczku zapewne sam pracujesz w biedronce i zal ci dupsko ściska bo gdybys dostał propozycje do WS to nawet byś Świerzakowi obciągnął żeby tam być. Zazdrościsz im tak ze obrażasz je na ich blogu bo myslisz ze zablysniesz. One maja twoja krytykę głęboko w poważaniu i tylko sie z Ciebie śmieją. Moze w końcu to do Ciebie dotrze.mam nadzieje ze to co napisałeś w jakims stopniu poprawili ci samopoczucie bo w porównaniu do dziewczyn jestes małym szarym pionkiem. Serdecznie pozdrawiam i ściskam mocno:-*

      Usuń
    9. Nie wierze anonimie ANTYFANKO radze odwiedzic biblioteke przeczytaj tempaku jakas ksiazke zajrzyj tez do slownika kazdego typu ,bo Twoj jezyk porownuje do patologi

      Usuń
    10. HHAHAHAHA ALEŻ się popisał anonimie. jebiesz na czyjś język, a sam napisałeś "TEMPAKU"................. buahahhahahahaha kto to spłodził

      Usuń
    11. Ten anonim co im ciśnie raczej ma to w dupie czy one to mają w dupie haha. Ja nie raz mam ochotę sie wypowiedzieć pod niektórymi ich postami albo zdjęciami ale daje sobie spokój bo wstyd mi bawić się w takie głupie bycie fanem albo hejterem ale serio czasami to aż mnie serce ściska gdzie niektórzy ludzie przejebali swój mózg... Totalne dno. Ten anonim napisał szczerą prawdę bo tak na prawdę bez tych którzy ich oglądają oni są nikim, zwykłą patologią która zamiast się wstydzić że nią jest dostaje hajs za balety.. A Ania zamiast to zignorowac próbuje mu cisnąć bo widzi w tym prawdę nawet nie zdaje sobie z tego sprawy ze to mechanizm obronny. Jakby miała to w dupie olała by go a nie dodawała niby pociski w samoobronie tak na prawdę które są bezsensowne i nie wiedząc jak mu odsapnac wyskakuje mu że przyleciałby po zdjęcie!!! Hahaha no haaaalo co to za pocisk?? Dajcie każdemu się wypowiedzieć i nie zachowajcie się jak psychofani bo to właśnie to jej lata czy ktoś ją broni czy nie...

      Usuń
  12. Najlepszy wpis!! Takie wpisy moge czytac codziennie. Buziaki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zesraj się ze szczęścia :)

      Usuń
    2. hahaha!!!!!!!!!!!!!!!

      wymiatasz ;)

      Usuń
  13. Chyba muszę się zaopatrzyć w te babeczki do najbliższej niedzieli :) na pewno się przydadzą do kąpieli po sobotnim urodzinowym melanżu :P
    Pozdrawiam dziewczyny :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Mmm faktycznie wyglądają pysznie ! :D Też bardzo lubię takie gadżety do kąpieli :)
    Pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest Anonimem wiec pluje sie do monitora haha :P i mysli ze moze zrezygnuje z prowadzenia bloga albo z programu ale moze zmieni mnie na lepsze :P Taki moj guru :P Watpie ze jestes czlowiekiem raczej jakims pustakiem :P Przed chwila powiedziales ze jestem biedna a teraz nagle ze mam na uszy albo usta wiec gdzie tu logika madralo :P Cebulaku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cebulak to tylko i wlacznie ty.nieszczesliwy psie zagubiony w swiecie..no bo na usy bylo,to na chate nie ma..bo bylas i jetes taka brzydka..lepiej mieskac u mamy i moec uszy zrobione ahaha..gasze cie za kazdym postem gwiado hahahaGwiazdo GImnazjalnej bazy..zablokuj mnie,bo Cie zgasze jeszcze nie raz.

      Usuń
    2. hahaha :P co za zenujacy koles :P hahaha "zgasze cie" hahaha wygrales internety gratuluje czuje sie zgaszona

      Usuń
    3. Jestem twoja antyfanka,nie kolesiem cisne Ci w necie i wybieram sie na zenujqca impreze bo z wami do zajebistego ene.zeby ci to powiedziec na zywo.co o tobie mysle,wolno mi dozoba na melo ahaha.ponoewaz noe jestem kozakiem w sieci tylko antyfanka.zrozum to mozgu!

      Usuń
    4. Haha hejty wszędzie hejty. Hejty=zazdrość wiec nie sadze żeby Mała się tym przejmowała, dostała szanse jest w programie zarabia pieniądze poprzez Chodzenie do klubów bawienie się z ludźmi czy tez reklamowanie różnych produktów, odzieży. Nie jedna chcialaby w ten sposób zarabiać, ale ze nie ma takiej możliwości to musi się wyzyc tutaj i wylewac swoje wypociny. Haha pozdrawiam serdecznie :)

      Usuń
    5. Żal mi Cie anonimowa antyfanko. Ale przynajmniej sie ubawiłam czytając twoje wypowiedzi. Em&Em zazdroszczę wam bo tez bym chciala byc "zgaszona" hahahaha. No wszystkie konkursy qygralas tym tekstem.hahaha sciskam mocno. Buzka :-*

      Usuń
  16. Mała zrób posta o operacji;) ja ide na korektę uszu mam stresa ;) ale dobra klinika dobry lekarz wiec chyba nie mam sie czego bać. Najbardziej ciekawi na co trzeba uważać po operacji itp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A i trrzymaj kciuki w piątek;) bo juz w piatek bedą mnie cieli;) dzięki tobie sie przekonałam by zrobic operacje;)

      Usuń
    2. No juz widze, jak trzyma kciuki . Booze Jakie teksty.

      Usuń
  17. Nie używaj emotikonów jak piszesz wpis źle się to wtedy czyta. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  18. Napisz jak dbasz o włosy i jakich produktów używasz ...tymbardziej, że masz blond włosy o które trzeba bardziej dbać : ) Pozdro

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak przy okazji poleciłabym olejowanie włosów...działa cuda

      Usuń
    2. Napisz COS wiecej o olejowaniu?

      Usuń
    3. Często można spotkać się z przekonaniem, że nakładanie olejku na włosy czy skórę głowy dodatkowo obciąży i przetłuści nasze kosmyki. Bzdura! Nie ma się czego bać – jeśli po olejowaniu starannie umyjemy głowę (łagodny szampon bez SLS doskonale sobie z tym poradzi!), Włosy na pewno będą czyste, a do tego miękkie i bardziej gładkie w dotyku.

      Kolejna zaleta olejowania? Jest dobre dla każdego! Kręconowłosym pomoże wygładzić puch i podkreślić skręt, a u dziewczyn z włosami prostymi jak druty wydobędzie blask. Olej wnika we włos i uzupełnia powstałe w nim np. na skutek prostowania, rozjaśniania, suszenia gorącym powietrzem ubytki, co sprawia, że nasze pasma staną się bardziej elastyczne, końcówki nie będą się rozdwajać, a czupryna będzie wyglądała zdrowo. Olejki mogą mieć również zbawienny wpływ na skórę głowy, jednak tu trzeba uważać – u niektórych olejowanie skalpu powoduje nadmierne wypadanie, dlatego trzeba wszystko wypróbować na sobie. Tak więc – jeśli olej będzie odpowiednio dobrany do naszych potrzeb, nie ma opcji, żeby naszym włosom stała się jakakolwiek krzywda :)

      Wiecej informacji na forum o włosach GoodHair Day ...najlepsze wlosowe forum jakie znam

      Usuń
    4. Mi pomógł własnie olej z orzechów włoskich i awokado

      Usuń
  19. super, że robicie tego bloga! nie jest on taki wymuskany jak tych wszystkich 'szafiarek', przy których tylko szlag mnie trafia. wszystko ładnie, prosto, czytelnie napisane. jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny wpis super sie czyta :) Kiedy bedziecie w Krakowie ? ANA

    OdpowiedzUsuń
  21. Mała głowa do góry i idź przez życie tak jak tylko chcesz i nie zwracaj uwagi na takich tepych ludzi co Cię obrażają bo robią to z zazdrości i ze swych staroswieckich poglądów. Jestem za Wami w 100%pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Te babeczki są rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Eh te głupie pomysły, mała idz na kurs zakładania treski bo wygladasz jakbys byla łysa... ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kimkolwiek jestes zal mi Ciebie. Uwazaj bo zlosliwi ludzie czesto choruja na raka.pozdro

      Usuń
    2. co za kretyn, masakra, nie na miejscu. spłoń kapciu.

      Usuń
    3. masz chociaz srednie? twoja stra to betoniara

      Usuń
  24. JAki będzie kolejny wpis? Maść na wybielenie dupy???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie twój interes ! jak sie nie podobaja wpisy to wyjdz i zamknij za sobą dzwi ! :P

      Usuń
    2. sory kurwa mam obrotowe w domu *haj się zgadza, a ty wypierdalaj i naucz się, że nie piszę się SPACJI i wykrzykników pało, piszesz jak jakiś pokemon*

      Usuń
    3. yyyy.... miales czlowieku kiedys jezyk polski w szkole? Mamy wrazenie jakby sie bromily za anonimami autorki bloga ;P

      Usuń
    4. Too uwazaj zebys z nich nie wyjebal

      Usuń
  25. Mala ... Twoje wpisy czyta sie niesamowicie przyjemnie! Zarty na miejscu fajnie opowiadasz sytuacje np opis imprezy no mnie rozsmieszylas powinnas isc dalej w tym kierunku ...pisac by rozbawiac dretwych hejtow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktoś napisał "niesamowicie przyjemnie" i od razu wszyscy to piszą.
      co za kapcie.

      Usuń
  26. Boże anonim ie. .. powalasz na kolana hahaha az żal się to czyta ale ubaw po pachy II :)....wyczuwam zazdrość haha a i produkty są reklamowane na blogach ....w końcu gdzieś trzeba i nie jedna osoba to robi... haha czytając te głupoty aż spadam z podłogi.... autentycznie :) i co niektórzy niech zadają sobie pytanie po co wgl tu wchodzą ... tylko po to żeby napisać coś głupiego ???..... to gratuluję inteligencji i kultury do drugiego człowieka....

    OdpowiedzUsuń
  27. Czytam te komentarze i juz nie mogę- więc postanowiłam odrazu przejść do koma.
    KOCHANI ANTYFANI :) - jeżeli tak was drażnią Emeczki to po co tu wgl wchodzicie ?? Lepiej zajmijcie sie własnym zyciem i nie szarpcie własnych nerwów wchodząc na bloga badz konta dziewczyn. Uwierzcie zrobi wam to dobrze :)

    A co do wpisu, MEGAŚNY !! Czyta się go z lekkością i uśmiechem na ustach. Oby tak dalej . Co do kolejnego wpisu to może o włosach ? Jak przeszłaś Maluszku metamorfozę z "czarnej mamby" na "blond lalunie" i o fryzurach ?? Jak zrobić koka (krok po kroku) aby wyglądał objętościowo i w miarę estetycznie ? Miłego dnia buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Megasny" hahahaha dawno sie tak nie usmialam. Megasny wpis padlam na cycki,na szczescie man na co ;)

      Usuń
    2. W sensie, że jest fajny . Coś się nie podoba ??

      Usuń
    3. No nie podoba. Pieszesz jak gimbaza. Tak slitasnie i megasnie - rzygam tecza

      Usuń
    4. widać, że rzygasz.. cała ujebana jesteś

      Usuń
    5. Jestem ujebana tecza tak slitasnie i.megasnie i w ogole chyba sobie sweet focie pierdolne i wpadne w jeszcze wiekszy samozachwyt

      Usuń
    6. Po twoich postach wnioskuje ze nie ma sie raczej nad czym zachwycać "gimbazo" hahaha. Buziaki :-*

      Usuń
    7. Przepraszam PANIĄ ANONIMOWĄ - Od kiedy słowo megaśne jest zarezerwowane dla gimbazy ?? Wnioskuje ze sama jesteś jej częścią, bądź niedawno ją opuściłaś, sądząc po Twojej biegłej znajomości tego języka. Jeżeli tak bardzo rzuciło Ci się słowo MEGAŚNY w oczy i nie mogłaś się powstrzymać od shejtowania i polepszenia sobie samopoczucia to Proszę bardzo nie musisz dziękować ;)

      Usuń
    8. PO PROSTU JESTEŚ CHUJOWA
      CO ZA KURWA GÓWNO

      Usuń
    9. Jak takie dupy mogą nazywać się kobietami gdzie Twoja klasa anonimie. Brak Ci innych słów w słowniku i posiadasz tylko gimbaze i gowno. Jesteś tak żałosna ze aż przykro się to czyta. Skoro tak Cię dziewczyny wkurwiaja to wyłącz w końcu komputer i Wypierdalaj dotlenic mózg na świeże powietrze bo siedzenie w domu Ci nie służy. Sądzę że nie tak zostałas wychowana a zachowujesz się jak prostaczka. Jeśli kiedyś będzie miała męża z całego serca mu współczuję, bo takie traktowanie drugiej osoby jest żenujące, i mega słabe. A może Ciebie ktoś tak gonił za dzieciaka i wyzywasz się na innych by się dowartościować. Ja nie jestem skłonna do pisania komentarzy ale takie Twoje smieciowe pisanie juz musiałam. KOZAK W NECIE PIZDA W SWIECIE. Tyle w temacie pozdro

      Usuń
    10. pojazd na przyszłego męża... kurwa no błagam, serio. ktoś mnie gonił za dzieciaka... co?! długo nad tym myślałas? może rozwiń swoją myśl pałko? :) pizda w świecie nie jestem w przeciwieństwie do ciebie kochanie :* po prostu zaraz to się chyba polujesz z wrażenia, albo ci zwieracze pójdą. poziom komentarzy dostosowany jest do odbiorców. a może to ciebie nikt nie chce, skoro napierdalasz takim shit stormem?

      Usuń
    11. To skoro uważasz się za osobę z wyższego poziomu, (chodź twoje komentarze świadczą wręcz odwrotnie) to dlaczego tutaj wchodzisz ? Skoro odbiorcy tego bloga mają niski poziom intelektualny co można wywnioskować z twojej ostatniej wypowiedzi. Spokojnie możesz pisać jak dama na pewno zrozumiemy twoją wypowiedź oto się nie martw. Głupiutkimi osobami nie jesteśmy.

      Usuń
    12. No to Cie zasmuce. Bo mam wspaniałego faceta i wspaniałe dziecko. A Ty pokazujesz jak jesteś płytka, skoro tai piszesz. Zastanawia mnie tylko jedna rzecz dlaczego się tak pienisz. I nie wiem czy zdajesz sobie sprawę ale jesteś tutaj pośmiewiskiem. Może chcesz pokazać jaki masz zasób słów które bardzo podpowiadają na jakim jesteś poziomie. Szczerze leje na to co piszesz i na ciebie ciepłym moczem. Ja nie muszę się dowartosciowywac gnojac innych ludzi, bo mam szacunek Do ludzi ale nie takich jak Ty.

      Usuń
    13. Niestety nie zasmucilas mnie tym wcale, ponieważ nie uzależniam swojego szczescia od innych osob, polecam serdecznie :) Jedynym pośmiewiskiem są autorki postów na tym blogu. Płytka nie jestem, a jeżeli ppotrafisz ocenić to na podstawie dwóch komentarzy to serdecznie gratuluje tak niecodziennej umiejętności.na pewno musi ci ona niesamowicie pomagać w twoim życiu. mało obchodzi mnie czy masz ddziecko czy męża, używanie sformułowań "szczac ciepłym moczem", określanie kobiet jako "dupy" nie świadczy o tobie najlepiej więc skończ wreszcie się produkować. a dziecku zazdroszczę tak pięknie piszącej matki, która siedzi na takich stronach jak ta. co do szacunku- bo taka kwestia została przez ciebie poruszona- ja nie szanuje każdego, ponieważ na to trzeba sobie w moim mniemaniu zasłużyć. :) ale miejze swoje zdanie, jakoś specjalnie mnie to nie interesuje.

      Usuń
    14. do komentarza wyżej nawet nie mam ochoty się ustosunkować- nie nazwałam nikogo głupim, nie urągam tutaj nikomu. napisałam tylko kochanie o dopasowaniu się do poziomu bloga. wyjaśnię ci może dogłębniej o co mi chodzi- na tymże blogu zostało niejako narzucony przez autorki pewien poziom,pewna tematyka, pporuszane aspekty. nie napisałam nic o komentarzach ani o ludziach je piszacyc. kuriozalnie to ty nie zrozumiałas przesłania i domagasz się przyznania przeze mnie błędu. naucz się czytać ze zrozumieniem, dopiero wtedy owa konwersacja będzie miała jakikolwiek sens. :)

      Usuń
    15. Tai skończę się produkować bo nie ma sensu, piszesz mi ze coś źle o mnie świadczy a popatrzyłas na siebie. Nie interesuje mnie czego zazdrościsz a czego nie. To że odnoszę się tak nie oznacza ze moje dziecko jest źle traktowane. Zastanów się nad kto częściej przesiaduje na takie stronach pozdro bez odbioru

      Usuń
  28. Cześć wszystkim :*
    Zapraszam na mojego bloga z opowiadaniem. Może komuś się spodoba ;)
    Liczę na wasze opinie w komentarzach :D


    http://nazawszerazemdobrzyizli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. JUŻ LECĘ KOCHANIE ;***************************

      Usuń
  29. Do pielegnacji skory twarzy ja polecam domowej roboty tonik.
    Wystarczy, ze do pojemniczka, buteleczki nalejecie wode mineralna badz zwykla przegotowana i dodacie sok z cytryny.
    Efekty sa bardzo fajne jak na zwykla wode i cytryne.
    Skora jest gladka, miekka, a rozjasniajace dzialanie soku z cytryny pwoduje, ze przebarwienia sa mniej widoczne :)
    Po oczyszczeniu skory twarzy po prostu zanurzcie wacik kosmetyczny w plynie, odcisnijcie nadmiar toniku i przemyjcie twarz.
    Nie dosc, ze dobre dzialanie, to mily zapach i uczucie odswiezenia!
    Idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. MOŻESZ TEŻ KUPIĆ TAKI SAM TONIK ZA PIŃĆ ZŁOTY.

      Usuń
  30. Muszę te babeczki mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Babeczki są świetna na prezent dla corci jak ktos ma, lepsze niz jakas pierdola co potem przewala sie z kąta w kąt! Ania Twoje wpisy sa swietne !:*

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakiej maseczki w programie używasz na noc?

    OdpowiedzUsuń
  33. Malutka dalej trzymacie tak z Madzią z Dużą Anią? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. WALNIJ JESZCZE WIĘCEJ KROPEK UFOKU

      Usuń
    2. a niby gdzie wstawiłam jakąkolwiek kropkę?!

      Usuń
  34. Jak dla mnie to zazdrosc nie zma granic. Widac to na kazdym kroku. Wiekszosc osob udzielajacych sie tu chcialo by byc na Twoim miejscu a ze nie mialy szansy, mszcza sie. Zenada. Badz soba i trzymaj tak dalej, jestes zajebiscie wyluzowana laska i trzymaj taj dalej ! :) pozdro

    OdpowiedzUsuń
  35. Przydało by się coś na temet makijażu jaki robisz, kosmetykach których używasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NAKŁADA NA SIEBIE TONĘ TAPETY, ROZSMAROWUJE WSZYSTKO SZPACHLĄ. THUG LIFE

      Usuń
  36. Blog jest wspaniały... Nie przejmuj się krytyką, te hejty piszą ludzie, którzy nigdy nie osiągną tyle co Ty. Ból dupska i te sprawy ;D
    Kocham Cie Malutka ;* <3 Ps. Nie, nie gimbaza ;p

    OdpowiedzUsuń
  37. Mała, zacznij czytać trochę książek i moze inne blogi, bo styl w jakim piszesz jest tragiczny, jakby pisała to 13 -letnia dziewczynka. Mi osobiście złe sie to czyta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokladnie. Wystarczy slownik jezyka polskiego troche poczytac i poznac pare powazniejszych slow :)

      Usuń
  38. Dokładnie o tym samym pomyślałam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Myślałam, że te kosmetyki są droższe ale nie jest najgorzej, może kiedyś się skuszę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Boże, dramat... Szkoda tracić czas na czytanie tego... Czegoś, bo blogiem tego niestety nazwać nie mogę. Styl pisania, jak u mało rozwiniętej humanistycznie trzynastolatki, bo nie raz widziałam lepsze teksty w tym właśnie przedziale wiekowym; interpunkcja tragiczna, żeby już nawet przed "więc" nie zrobić przecinka trzeba być gamoniem niesamowitym... No dramat.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przecież to nie jest blog literacki tylko dziewczyn z ekipy z warszawy to czego ty sie spodziewasz?? że ci będą Mickiewicza przytaczać? jebnij sie w łeb

      Usuń
    2. Popieram komentarz po wyżej. Dziewczyny piszą prosto ale z sensem, dobrze się to czyta. A jak komuś to nie odpowiada to niech na drugi raz wcale tu nie wchodzi.

      Usuń
  41. Przyjemnie się czyta twoje wpisy nie wiem o co się inni czepiają. Rozumiem,że chcecie idealnie wstawione przecinki itd. Haha ale jak ktoś lubi dziewczyny to nie zwróci uwagi na takie drobiazgi i poczyta co mają do powiedzenia, a jak ktoś ich nie lubi to wejdzie na bloga, żeby byle hejtnąć i mieć udany dzień za pojazd o przecinkach, no sami zobaczcie jakie to śmieszne.

    OdpowiedzUsuń
  42. Magda wyglada jak by jej ktos kiedys na twarz kwas wylal

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne są te babeczki do kąpieli :)


    http://wildstrawberryand.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Idę ulicą i słyszę za plecami "ale jest gruba" "ma krzywe nogi" "brzydkie włosy" "krzywą twarz" ... wchodzę do sklepu gdzie uśmiecha się do mnie miła ekspedientka i mówi: ale ma pani świetną figurę, odchudza się pani? i włosy takie długie, zadbane... nadawałaby się pani na fotomodelkę z taką urodą i do tego te obcasy, jestem pełna podziwu, że potrafi pani w nich tak elegancko się poruszać. NIE TRZEBA BYĆ KIMŚ SŁAWNYM CZY ROZPOZNAWALNYM ŻEBY MIEĆ HEJTERÓW !! ZAWSZE ZNAJDZIE SIĘ OSOBA, DLA KTÓREJ WYTYKANIE TWOICH WAD (KTÓRE SĄ MNIEJ LUB BARDZIEJ WIDOCZNE) BĘDZIE IDEALNYM SPOSOBEM NA DOWARTOŚCIOWANIE SWOJEJ OSOBY. I TYLKO OSOBY O NISKIEJ SAMOOCENIE PRÓBUJĄ ZRÓWNAĆ Z ZIEMIĄ KOGOŚ Z KOGO TAK NAPRAWDĘ CHCIELI BY WZIĄĆ PRZYKŁAD. Mała Ania jest bardzo ładną dziewczyną, to że "ulepszyła" swój wygląd nikomu nie powinno ściskać dupy ;) zrobiła to dla własnej przyjemności i wygody, ma do tego prawo i niekoniecznie trzeba ją od razu nazywać sztuczną. Najważniejsze, że ona czuję się w swoim ciele dobrze, to czy ma zrobione usta czy nie, nie świadczy o tym jaką jest osobą. Ah no tak jest patolą... napompowane usta = patola. Patologia jest wtedy kiedy czyjeś zachowanie odstaje od normy i jest niemoralne w stosunku do społeczeństwa. Czyli np. pedofila, gwałty, maltretowanie dzieci itp. Czy przeklinanie to patologia? Wasi rodzice, rodzeństwo, dziadkowie, ciotki, wujki nie klną? Dam obie ręce uciąć, że owszem. Do tego wypijają nie jedną flaszkę na weselach czy imieninach. I co nazwiecie swoją rodzinę patologią? Dajcie żyć tym dziewczyną, niech robią swoje, imprezują, piszą bloga, próbują w modelingu, śpiewają, tańczą, cokolwiek zechcą. Przynajmniej robią coś ze swoim życiem, korzystają z możliwości jakie dostały i się tym cieszą. A pamiętajcie kto pod kim dołki kopie ten sam w nie wpada ;) więc jeśli życzycie im źle i wciąż jeździcie po ich wyglądzie i zachowaniu to UWAGA, bo karma zawsze wraca ;)
    P.S. Co do bloga, nie urzeka mnie ale spoko, miło się czyta i to najważniejsze ;) przekaz to przekaz, nie ważne w jaki sposób napisany. Co najważniejsze nie zgrywacie tutaj panienek, które mają kołki w dupie tylko piszecie prosto i na temat, w dodatku na takie tematy na jakie macie ochotę, a nie te, które mogłyby zostać wam z góry narzucone. Ma to trafiać do ludzi tak samo pozytywnych i zdystansowanych jak wy i myślę, że idzie to w dobrą stronę ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, Madziu jestemm25 letnią mamą 3 letniej córki i szczęśliwa żoną od 10 lat. Kocham was ogladac wszystkich ale ty malutka masz największe jaja że wszystkich uczestnikow. :-) wasza przyjaźń z Madzia jest mega!!! Na bloga zaglafam codziennie sprawdzić czy może coś nowego napisalyscie! Biziaki wielkie odpiszcie mi będzie mi bardzo Milo :) czekam z niecierpliwością na wasze odcinki warsaw shore !!!! Biziaki kochane..!!!!!! :-) Blog,Blog,,Blog ---uuuwwielbiaaam!!!

      Usuń
    2. Zgadzam się zoba w 10000000000000.......℅ kochana!!!!!! Hejty wyp.........!!!!!!!

      Usuń
    3. Ja również jestem 24 letnia mama 3 letniego synka i jestem za waszym blogiem jak i za tym co robicie macie prawo do zabawy i korzystania z życia jak tylko zapragniecie i to tyczy się całej ekipy. Pozdrawiam i mam nadzieję że wasz skład w WS się nie zmieni.

      Usuń
    4. Nie dobijajcie mnie juz tymi wyznaniami...jamam25 lat i nie mam ani faceta a tymbardziej dziecka......

      Usuń
  45. Ania Mała jak Ty robisz te swoje piękne brwi ?? <3

    OdpowiedzUsuń
  46. Mam takie babeczki w sprzedazy <3 i mnóstwo musow do ciała z tej serii...

    OdpowiedzUsuń
  47. fajna fotka zrobiona w przerwie między pierwszym, a drugim sezonem, kiedy elizka była już w związku.
    https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/1920319_716738985036952_1663348677_n.jpg?oh=af4ee4c3b10b9cea239c02fa7dfacca4&oe=55F4E59E

    OdpowiedzUsuń
  48. Madziu ale tu nie chodzi o to, zeby sie zamknac w czterech scianach, bo ma sie dziecko. Chodzi o to, ze jak sie je ma, powinno sie dawac przyklad. Wyjsc na impreze ale zachowywac sie jak matka, jak odpowiedzialna , powazna, kulturalna osoba. Tym bardziej wiedzac, ze tyle ludzi cie widzi. Na zywo i w tv. A Eliza co? Piła dotrzymujac wam tempa, malo tego wrecz plakala z radosci, ze sie wreszcie napier.doli bo tak dawno tego nie robila, kurw.ila jak szewc, sikanie miedzy samochodami, i to bycie zadufana, chamska osoba co do niektorych.... oczekiwaliscie, ze ludzie beda jej bic za to brawo? No chyba nie. / MARTA

    OdpowiedzUsuń
  49. Mała, mówiłaś o kremie czy maseczce na syfy, co to za produkt, wyslalabys linka?? :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Mała mam pytanie, pamiętasz jaką szminkę miałaś w 1 odc. 3 sezonu(chyba z MACa jeśli dobrze rozpoznałam opakowanie)? Właśnie oglądam Warsaw Shore Oglądaj z Trybsonami i przypomniałam sobie o tej Twojej pięknej szmince, mogłabyś napisać? :)

    OdpowiedzUsuń
  51. http://najleepiej.blogspot.co.uk/ zapraszam do mnie dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Mała najkorzystniej jednak wyglądała w pierwszej edycji, teraz? Teraz wygląda jak blizniaczka tej dużej Anki, która wygląda okropnie... Widać że większość naszych "gwiazd" robi się chyba w jednym gabinecie, bo wszystkie są do siebie podobne, jak popatrzyłam na pierwsze zdjecie Anki z tą babeczka, to pomyślałam że to Szulim wrzucila tutaj swoje zdjęcie, niestety wszystkie się robią na jeden wzór...

    OdpowiedzUsuń
  53. Pyszności *.*
    Zapraszam do mnie :) Dopiero zaczynam ale moze cos Was zainteresuje ;)
    http://mlodamama-idziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń